پذیرایی شیک و مدرن و لاکچری

پذیرایی شیک و مدرن و لاکچری

پذیرایی شیک و مدرن و لاکچری

برای اینکه بتوانید یک پذیرایی شیک و مدرن داشته باشید باید چند اصل را رعایت کنید :

  1. پوشش مناسب با نوع مهمانی داشته باشید.
  2.  اخلاق و آداب و معاشرت لازم را رعایت کنید.
  3.  داشتن حس خوب و انرژی مثبت.
  4.  سالن پذیرایی شیک
  5.  داشتن ظروف پذیرایی شیک و مدرن.

صحبت کردن در مورد 3 مورد اول در حیطه ی کاری ما نیست اما در مورد گزینه ی 4 و 5 می توانیم شما را راهنمایی کنیم.

پذیرایی مدرن و شیک

یکی از راه های داشتن یک اتاق پذیرایی شیک داشتن وسایل پذیرایی شیک و مدرن است. به همین دلیل ما در این مقاله سعی داریم تا شما را با انواع ظروف پذیرایی لاکچری ، مدرن و شیک آشنا کنیم.

در بین محصولات ما انواع مختلفی از ظروف و وسایل پذیرایی لاکچری و شیک وجود دارد که مرغوبیت و جنس بسیار خوبی هم دارند.

انواع ظروف پذیرایی مدرن و شیک

این ظروف در انواع مختلف شیرینی خوری ها ، آجیل خوری ها ، میوه خوری ها ، سرویس های چای خوری و شربت خوری و … وجود دارند که هر گروه نیز در جنس های مختلف و هنرهای مختلف ارائه می شوند.

توضیح کلی در مورد نوع کاربرد محصولات پذیرایی شیک :

یک محصول ممکن است با نام آجیل خوری معرفی شود اما می تواند کاربردهای دیگری مثلا میوه خوری هم داشته باشد.

یک محصول به نام سنگاب معرفی می شود و می تواند هم میوه خوری ، هم آجیل خوری و هم ظرف شیرینی و تنقلات شما باشد. بقیه ظروف هم همین طور.
اینکه یک محصول با یک نام خاص معرفی می شود به این معنا نیست که فقط همان کاربرد را دارد. بلکه نوع کاربرد آن تا حدودی هم بستگی به صلاح دید و سلیقه ی شما دارد.
هر کدام از این محصولات پذیرایی نیز در انواع مختلف فیروزه کوبی شده ، مس و پرداز، مس و خاتم ، میناکاری، ملیله کاری ، تشعیر و … وجود دارند.

سرویس میوه خوری جدید برای پذیرایی

انواع سنگاب ها، آجیل خوری ها ، شیرینی خوری ها در انواع مختلف می توانند به عنوان ظرف میوه خوری استفاده شوند.

میوه خوری شیک و مدرن
میوه خوری شیک و مدرن هنرلوکس

پذیرایی با آجیل خوری شیک و لاکچری

ظرف هایی که به نام آجیل خوری معرفی می شوند غالبا دارای لبه های مشبک کاری شده هستند. این شبکه کاری روی فلز باعث شیک تر شدن و زیباتر شدن این ظروف پذیرایی مدرن شده است.

آجیل خوری مس وپرداز
آجیل خوری مس وپرداز

پذیرایی با شیرینی خوری فلزی مدرن و لاکچری

شیرینی خوری های معمولا ظرف هایی هستند به شکل بشقاب های پایه دار با پایه های بلند یا کوتاه. این ظروف پذیرایی لاکچری نیز در دو نوع با لبه های ساده و مشبک کاری شده تولید می شوند. اینکه کدام زیباتر است به نگاه شما بستگی دارد.

شیرینی خوری لاکچری و شیک
شیرینی خوری لاکچری و شیک لوکس

پذیرایی با شکلات خوری فانتزی جدید و مدرن

شکلات خوری ها ظروف پذیرایی خاص هستند که معمولا درب دارند. این ظروف نیز می توانند هم پایه دار باشند هم قندان های بزرگی باشند که بدون پایه نیز تولید می شوند. این ظروف نیز می توانند علاوه بر شکلات ظرف آجیل و تنقلات دیگر هم باشند.

شکلات خوری فانتزی جدید و مدرن
شکلات خوری فانتزی جدید و مدرن

پذیرایی مدرن با سرویس چای خوری جهیزیه

یکی از گزینه هایی که می تواند جهیزیه شما را به یک جهیزیه شیک و لاکچری تبدیل کند سرویس های چای خوری مدرن است. این سرویس ها نیز در انواع مختلفی تولید می شوند. سرویس چای خوری معمولا دارای یک سینی، چند عدد گالش ، چند عدد قاشق چای خوری ، یک قندان ، و احتمالا به همراه تعدادی استکان می باشد.

سرویس چای خوری تشعیر سلطنتی
سرویس چای خوری تشعیر سلطنتی

پذیرایی شیک با قندان فانتزی شیک فلزی لاکچری

قندان ها شاید زیاد مورد توجه میزبان برای تزئین و یک پذیرایی شیک نباشند اما بسیار موثرتر و چشم گیرتر از آنی هستند که فکر می کنید. حتی اگر یک سرویس کامل چای خوری تهیه نمی کنید بهتر است از یک قندان ویژه و مدرن برای پذیرایی خود استفاده کنید. قندان های کوچک تر معمولا به عنوان ظرف قند و پول و نبات و قندان های بزرگ تر مانند مدل های سیبی برای ظرف شکلات نیز استفاده می شوند. قندان گزینه ی مناسبی برای متفاوت کردن نوع پذیرایی شماست. دلیل این حرف را می توانید در تنوع زیاد قندان ها مشاهده کنید.

قندان شیک مدل خاویارخوری مس و پرداز
قندان شیک مدل خاویارخوری مس و پرداز

خرید ظروف پذیرایی شیک و مدرن برای مهمانی

علاوه بر موارد فوق گزینه های زیاد دیگری برای یک پذیرایی مدرن و شیک در بین محصولات صنایع دستی هنرلوکس وجود دارد. شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ی زیر و مشاهده محصولات، ابعاد و قیمت های آن ها در مورد خرید خود با فرصت کافی ، آرامش و به صورت آگاهانه تصمیم بگیرید. محصولات با پیک رایگان برای شما عزیزان ارسال می شود.

پذیرای شیک با سرویس شربت خوری مدرن

سرویس شربت خوری یکی از محصولاتی است که برای تزئین دکوراسیون پذیرایی فوق العاده جذاب و زیباست. هرچند از این محصول نمی توان برای پذیرایی و نوشیدن استفاده کرد. در مورد روش نگهداری و تمیز کردن محصولات نیز می توانید به سایت هنرلوکس مراجعه کنید.

دکوراسیون پذیرایی مدرن و لاکچری

علاوه بر اینکه می توانید از ظروف پذیرای شیک معرفی شده در این مقاله یا سایت هنرلوکس برای پذیرایی کردن استفاده کنید، می توانید آن ها را برای تزئین دکوراسیون پذیرایی مدرن خود به کار ببرید. در واقع اکثر محصولات صنایع دستی و هنری فوق دارای دو کاربرد تزئینی و مصرفی با هم می باشد. این لوازم دکوری شیک منزل شما را به یک منزل خاص و شما را به یک میزبان متفاوت تبدیل می کنند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *