خرید ساعت دیواری فانتزی شیک، دکوراتیو آنتیک و لوکس ارزان

خرید ساعت دیواری

قیمت خرید فروش آنلاین و اینترنتی ساعت دیواری فانتزی شیک آنتیک لوکس ارزان فروش جدیدترین مدل های ساعت رومیزی، پلکسی و دیواری مدرن، دیجیتالی، فانتزی و چوبی با قیمت عالی ☀ ارسال رایگان ☀ ضمانت اصل بودن کالا ☀ پرداخت در محل.

قیمت خرید ساعت دیواری فانتزی شیک و ارزان

انتخاب و خرید یک ساعت دیواری که روی دیوارهای خانه، خودنمایی کند، اصلا کار سختی نیست. برای انتخاب طرح مناسب، ابتدا باید سبک دکوری که در اتاق از آن استفاده کردید را درنظر داشته باشید. 
دکوراسیون کلاسیک که در آن از مبل های منبت کاری شده پر نقش و نگار استفاده شده یا روی دیوارها از کاغذ دیواری کلاسیک و پرده های کلاسیک استفاده شده، نیاز به ساعت های دیواری چوبی و مدل‌هایی با طرح پر نقش و نگار دارند. 

اگر از فرش‌های مدرن، مبلمانی بدون خراطی‌های پر نقش استفاده می‌کنید، خرید ساعت‌های دیواری مدرن با عقربه‌ بلند انتخاب مناسب‌تری برای دکوراسیون شماست.

دکوراسیونی که در آن میز تلویزیون، تابلو ، مبل، فرش یا سایر المان های دکوراتیو به سبک مدرن انتخاب و چیدمان شدند، به مکمل مدرن با طراحی بی تکلف و از متریال های براقی مانند آینه و پلکسی گلس براق نیاز دارند. در زمان تصمیم گیری ابعاد مناسب محصول، نکته قابل توجه، فضای نصب مورد نظرست.

در صورتی که این اکسسوری را در دفتر کار، اتاق خواب یا فضاهای کوچک نصب می کنید، سایز کوچک، انتخاب هوشمندانه تریست چرا که باعث می شود، تا فضای اتاق محدود بنظر نرسد و آزادی فضا گرفته نشود. برای اتاق نشیمن، سالن پذیرایی و فضاهایی با ماسحت بیشتر از ابعاد متوسط و بزرگ هر محصول استفاده نمایید تا خواندن ساعت از فواصل دورتر امکان پذیر باشد و تناسب ابعادی بین اکسسوری و فضا برقرار باشد.

خرید آنلاین ساعت دیواری لوکس در تهران

چیزی که ذهنیت ما از یک ساعت کلاسیک دارد، بدنه ای خراطی شده با شیشه ای روی صفحه و ابعادی کوچک است که باید در گوشه ای از اتاق به دنبال اعداد ساعت درون آن باشیم . اما طراحی جدید ساعت های دیواری تناسب خوبی با سبک دکور امروزی خواهد داشت ، بصورتی که دیگر نیاز به پنهان کردن ساعت در گوشه ی دور افتاده خانه نیست و آن را به عنوان یک تابلو زیبا در نقطه ی کانونی خانه استفاده می کنیم .

خرید اینترنتی ساعت دیواری فانتزی شیک و دکوراتیو

خرید اینترنتی ساعت دیواری استفاده از عناصر کلاسیک با طراحی جدید در کنار صفحه ای آینه ای با انعکاس بالا جذابیت ویژه ای به ساعت های صنایع دستی داده که روی هر دیواری به خوبی جلوه می کند .

ساعت دیواری آنتیک و دکوراتیو در اصفهان

خرید ساعت دیواری از صنایع دستی اصفهان مناسب ترین گزینه برای نشیمن گاه شماست. یک اثر هنری زیبا متناسب با قطرهای مختلف ساعت ، ابعاد کوچک برای فضاهای اتاق خواب و یا اتاق کار با مساحت کم مناسب است . قطر های 50 و 60 سانتی نیز برای اتاق نشیمن استفاده می شود و اگر می خواهید انعکاس آینه در دکور مشخص باشد ، ساعت را روبروی منبع نوری مثل هالوژن ، لوستر یا مهتانبی نصب کنید .

اگر دکوراسیون ساده ای برای خانه ی خود انتخب کرده اید خرید ساعت دیواری ساده و بدون طرح را به شما پیشنهاد میکنیم.

ساعت دیواری طرح رویال بدنه ای از جنس پی وی سی دارد که نسبت به چوب سبک تر بوده و کاملا قابل شستشوست و بعد نصب از سطح دیوار فاصله خواهد داشت .  برای نصب ساعت کافیست از یک میخ یا پیچ  استفاده نمایید و احتیاجی به چسب کاری ساعت یا دیوار نیست . 

ساعت دیواری لوکس

مشخصات ظاهری ساعتهای دیواری که هنگام خرید باید لحاظ کنید

  • ابعاد ساعت دیواری
  • وزن ساعت دیواری
  • جنس قاب MDF، برنجی، چوبی، فلزی، کائوچو
  • قطر صفحه ساعت دیواری
  • عقربه های شب تاب ساعت دیواری
  • ثانیه شمار ساعت
  • AA

فروش ساعت دیواری فانتزی ارزان و شیک

فروش ساعت دیواری فانتزی ارزان و شیک میناکاری شده این مدل ساعت دیواری که از از اصیل‌ترین و ظریف‌ترین هنرهای دستی اصفهان به‌شمار می‌رود. برحسب شیوه‌ی به کار بردن رنگ بر روی بوم (فلز) آن، به سه نوع اصلی تقسیم بندی می‌شود

روش کار در مینای نقاشی ساعتهای دیواری به‌ این صورت است که ابتدا بشقاب ساعت دیواری را با لعاب سفید می‌پوشانند و آن‌ را درون کوره برده و در معرض حرارت قرار می‌دهند.

این عمل برای بشقاب ساعت دیواری سه‌بار تکرار می‌شود تا ظرف آمادگی لازم برای نقاشی را پیدا کند. پس از آن مرحله طراحی و رنگ آمیزی می رسد. طرح بر روی ظرف منتقل می‌شود و سپس مراحل رنگ‌آمیزی و قلم‌گیری نقوش انجام می‌شود.

عموماً پس از تمام شدن کار روی ساعت دیواری را به وسیله‌ی مینای بسیار شفاف و ظریفی لعاب می‌دهند و برای بار دیگر آن را در کوره می‌پزند. این مدل ساعت به جهت رنگ‌آمیزی و طرح‌های به کار رفته در آن و جنبه‌ی کاربردی‌اش مورد علاقه بسیاری از هنر دوستان می‌باشد.

در واقع استفاده از ساعت دیواری شیک و فانتزی در قالب یک اثر هنری ارزان می‌تواند بسیار لذت‌بخش و چشم‌نواز باشد. این ساعت دیواری که با استفاده از هنر مینا‌کاری آراسته شده است می‌تواند علاوه بر کاربردی که دارد باعث زیبایی خانه شما شود.

فروش ساعت دیواری فانتزی ارزان و شیک

فروش ساعت دیواری در شیراز با ارسال رایگان

خرید ساعت دیواری با موتور رویال، تمامی موتور های استفاده شده در ساعت های شیک هنر لوکس ساخت کمپانی کوارتز تایوان بوده که شامل ضمانت می باشد. از آنجایی که ساعت شیک رویال بجای عقربه ثانیه شمار، پوشش طلایی ثانیه دارد، نوع موتور تیک تاکی یا رونگرد تاثیری در چرخش عقربه ثانیه شمار ندارد.

ساعت‌های دیواری فانتزی با دکوراسیون‌های پر نقش و نگار و فرش‌های رنگارنگ ایرانی هم‌خوانی بیشتری دارد در محیط های رسمی و اداری استفاده از ساعت های دیواری تزئینی پیشنهاد نمیشود

ساعت دیواری لوکس ارزان ارسال به سراسر کشور

اگر یک ساعت دیواری تزئینی را برای دکوراسیون خانه ی خود انتخاب کنید هم میتوانید از کاربردی که در خانه دارد استفاده کنید و هم از آن برای تزئین خانه ی خود استفاده نمایید.ساعت دیوار را میتوانید در همه ی بخش های خانه و ادارات استفاده کنید پس اگر ساعت را در فضاهای بزرگ مانند هتل و رستوران و اتاق پذیرایی خانه قرار میدهید ساعت های بزرگ با اعداد بزرگتر انتخاب کنید تا خواندن ساعت در فاصله ی زیاد راحت و بدون مشکل باشد.ساعت دیواری تزئینی با ابعاد بزرگ در فضاهای بزرگی مانند اتاق پذیرای بیشتر باعث جلب توجه شده و زیبایی آن جا را بیشتر میکند.

در انتخاب ساعت دیواری به چند نکته بیشتر توجه کنید در هنگام خرید ساعت دیواری تزئینی به سبک خانه ی خود و سایر وسایل های خانه نیز توجه کنید تا با توجه به سایر وسایل های موجود در خانه بهترین ساعت را انتخاب کنید.

خرید اینترنتی ساعت دیواری دکوراتیو خاتم کاری

ساعت دیواری فانتزی شیک، دکوراتیو و آنتیک

در هنگام خرید ساعت دیواری فقط ظاهر آن را در نظر نگیرید سایر وسایل هایی که در خانه ی خود دارید را نیز در نظر بگیرید برای مثال هماهنگ بودن ساعت با دکوراسیون خانه ی شما تاثیر بسیار زیادی در زیبایی خانه دارد.

اگر هنگام خرید ساعت دیواری آنرا با سایر وسایل های خانه ست نکنید علاوه بر اینکه هیچ تاثیری در زیبایی خانه ندارد بلکه باعث کاهش زیبایی دکوراسیون خانه ی شما نیز میشود.

برای انتخاب هر وسایلی در خانه باید چند قواعد و نکته را به یاد داشته باشید تا بهترین وسایل را برای خانه ی خود بخرید. ساعت ساده دکوراسیون خانه های ساده وادارات و شرکت ها را تکمیل میکند.در هنگام خرید ساعت تزئینی به محیط آن و سایر وسایل های خانه نیز توجه کنید همچنین امروزه ساعت هارا طوری طراحی کرده اند که بیشتر جنبه ی تزئینی دارد پس میتوانید با توجه به سبک خانه ی و سلیقه ی خود ساعت را انتخاب و خرید کنید.

هنگام خرید ساعت دیواری چه جزییاتی را لحاظ کنیم

  • نمایش زمان عددی ساعت (حروف یونانی یا لاتین)
  • تکنولوژی ساخت ساعت دیواری (الکترونیکی) (کوارتز)
  • نحوه نمایش عقربه‌ای ساعت های دیواری
  • تاریخ شمار ساعت دیواری
  • آلارم ساعت دارد/ندارد
  • منبع انرژی باتری
  • نوع باتری AAA
ساعت دیواری فانتزی شیک، دکوراتیو و آنتیک صنایع دستی

ساعت دیواری پرداخت درب منزل

استفاده از خوشنویسی در قالب و طرحهای ساعت های دیواری، حروف‎نگاری یا خوشنویسی در قالب هنرهای مختلف در آثار هنری همواره مورد توجه بوده است. خصوصاً که این حروف و نوشتارها شامل آیات قرآن و اذکار شریفه باشد که دارای هویت معنوی هستند.

هویت معنوی با باور انسان درآمیخته و می‎توان گفت زمانی یک محصول دارای هویت معنوی است که انسان در تعامل با آن، به یاد حضور خداوند بیفتد و احساس معنوی در او بیدار شود.

این اثر با تلفیق هنر میناکاری و خوشنویسی علاوه بر دارا بودن زیبایی و معنویت کاربردی نیز است. اگر شما علاقمند به حضور معنوی و داشتن آیات قرآن در قالب هنر میناکاری در منزل یا محل کارتان هستید این ساعت میناکاری می‎تواند پیشنهاد مناسبی برای شما باشد.

  • خرید ساعت دیواری آنتیک
  • خرید ساعت دیواری پرداخت درب منزل
  • خرید ساعت دیواری چوبی بزرگ
  • خرید ساعت دیواری در تهران
  • خرید ساعت دیواری فانتزی ارزان
  • خرید ساعت دیواری لوکس
4.7/5 - (227 امتیاز)

2 دیدگاه برای “خرید ساعت دیواری فانتزی شیک، دکوراتیو آنتیک و لوکس ارزان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *