تندیس چوبی با تلفیق هنر میناکاری و همچنین تندیس پلکسی بیشتر به عنوان یادبود مراسم و یا هدیه تبلیغاتی ارزان قیمت ولی با ارزش و زیبا که دارای جنبه تشریفاتی نیز می باشد، این دسته از محصولات دست ساز امروزه در کشورمان مورد استقبال برگزارکنندگان مسابقات، همایش ها، کنفرانس ها، سمینار ها، جشنواره ها، یادواره ها، شرکت ها و کلیه افرادی که به نوعی می خواهند سلیقه و ایده و نظر خود و یا طرح ذهنی شان را در قالب تندیس ارائه کنند قرار گرفته است و همچنین جهت هدیه به عزیزان و مشتریان و کارمندان کسب و کر خود جهت برند سازی بیزینس خود نیز استفاده می شود.
در این راستا گالری صنایع دستی هنرلوکس با سابقه ی بیش از ٢٠ سال تجربه در ارائه هدایای تندیس تبلیغاتی و محصولات صنایع دستی میناکاری، مفتخر است به استحضار برساند که تا کنون توانسته است برای شرکت ها و سازمان های دولتی و خصوصی گوناگون و مهمی مانند وزارت بازرگانی، سازمان فرهنگی هنری شهرداری اصفهان و تهران، پتروشیمی اصفهان، دانشگاه آزاد نجف آباد، دانشگاه امام خمینی قم ، شرکت ملی گاز، مجتمع صنعتی ماموت ، فدراسیون تیراندازی با کمان، چای گلستان، پالایشگاه NGL سیری و … تندیس مورد نظرشان را ارائه کند.
بدیهی است اعلام قیمت تندیس پس از مشخص شدن طرح و تعداد مورد نظر مشتریان محترم، تقدیم خواهد شد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با این شماره در تماس باشید :
09138888250
تندیس های هدیه ی تبلیغاتی
با امکان درج نام و لوگوی صاحبان مشاغل
امروزه بیشتر شرکت ها و افرادی که حرفه های مختلف دارند، و می خواهند شغل خود را تبلیغ کنند، به درج نام و لوگوی شرکتشان بر روی پایه و حتی در قسمت های سفارش می پردازند. این محصولات به طور مرتب استفاده می شوند و در مقابل دید مخاطب هدف شما قرار دارد و برای همیشه در دایره ی دید افراد قرار می گیرد. موارد ذکر شده بهترین هدیه برای شرکت های ساختمان سازی و عمرانی، شرکت های صنعتی، شرکت های کشاورزی، شرکت های فروش، شرکت های پخش و غیره محسوب می شوند. در کل منظور ما شرکت هایی است که خدمتی را ارائه می دهند. مدیران، می توانند بر اساس مناسب هایی که در طول سال وجود دارد، به دوستان یا مشتریانشان این محصولات را هدیه دهند.
این هدیه های تبلیغاتی بیشتر برای مشاغلی که چیزی را تولید می کنند به کار می رود و به مشتریان دائم و حتی گذری خود اهدا می کنند به طور مثال شما تولید کننده ی لوازم صنعتی خاصی هستید، و قصد دارید به مشتریان یا دوستان خود در مناسبت های خاصی هدیه تبلیغاتی بدهید. می توانید یکی از محصولات ما را انتخاب نمایید و با درج لوگو و متن دلخواه خود بر روی آن محصولی به یادماندلی و لوکس در آورید، و آن را کادو دهید.
اسم حجمی چهره تقدیر دست و پای نوزاد اداری ایزو انلاین اسکار احمدی نژاد ابوعلی سینا بدنسازی برای کادو بسکتبال بتهوون بابک خرمدین بالرین برنزی ساخت برش لیزری آنلاین چاپ برتر پرستاری پودر دست و پا پایه تهران تبریز ترازوی عدالت توپ طلا تکواندو تزیینی تهران ساخت در تهران جام جهانی چوبی چهره ساخت چهره ساخت چوبی خام خمیر دست و پای کودک داوود دکوری دیجیکالا در تهران رستوران روز معلم روحانی ساختمانی ساخت ساخت شیشه ای طراحی و ساخت شیشه شیشه ای شجریان شهدا شهریار شیراز صنعتی عدالت عقاب فارغ التحصیلی فوتبال فردوسی فرشته عدالت فروهر فرش ماندگار فرش قاب قیمت کوروش کبیر کاراته کعبه کلید سل کوروش کتاب کتاب طوفان دندانپزشکی سپاهان استان اصفهان کتاب اخلاص گچ مشهد لوح معلم ماه تولد مذهبی مشاهیر منشور کوروش کبیر مولانا موسیقی منشور کوروش محرم ورزشی و مجسمه و لوح تقدیر و پیکره شهریار وسایل لوح و همایش هواپیما هیچ های ورزشی هخامنشی هدیه همایش یادبود.
استان آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرستان مازندران مرکزی هرمزگان همدان یزد
برای ساخت تندیس معمولا از لوگو یا المان های شناخته شده شرکت ها ، جشنواره ها یا گروه ها استفاده می شود. در بخش ادبیات میتوان گفت ترجمه صحیح لغت تندیس که امروزه به کار گرفته می شود trophy به معنی افتخار است. البته که در کشور ما بسیار جنبه تبلیغاتی پیدا کرده اند و شرکت های کوچک و بزرگ برای قدردانی از مشتریان و کارمندان برتر در مناسبت های خاص همانند جشن ها و ررویداد های مهم محصولی جهت هدیه میباشد به دلیل کسب مقام یا دستاوردی ارزنده به آنها تندیس اعطا می کنند. قیمت مناسب و تنوع بالای این محصولات باعث شده تا انتخاب بسیار بالایی برای مسئولان خرید ارگان ها و شرکت های دولتی و خصوصی باشد.
خرید عمده تندیس
جهت سفارش و خرید عمده تندیس های تبلیغاتی میوانید کلیه تندیس های موجود در سایت را در هر تعدادی طی دو روز کاری تحویل بگیرید و نمونه کار های سفارشی اختصصاصی برای شما بستگی به نوع آن طی 5 روز کاری در هر تعداد به صورت کاملا حرفه ای و تمیز با بسته بندی مطمئن در اختیار شما قرار می گیرد.
مشتریان گرامی باید قبل از هرگونه سفارشی نخست کیفیت جنس تولید شده را در نظر بگیرند. طی سالهای اخیر مجموعه ما توانسته است بهواسطه تولید تندیسهایی با طراحی زیبا، ساخت مستحکم و کیفیت چاپ و حکاکی منحصربه فردبه عنوان نامی مطمئن در این رسته حضور داشته باشد. شما می توانید با برقراری تماس با گالری هنرلوکس درباره انواع تندیس مشاوره رایگان دریافت کنید و یا سفارش خرید خود را انجام دهید.
انواع تندیس های میناکاری
تندیس ها گاهی متناسب با منظوری که قرار است تهیه شوند تولید شده و به فروش می رسند. اغلب مشتریان نیز از بین تندیس های موجود در بازار مواردی که بیشتر به نوع کاربردشان نزدیک است را انتخاب می کنند. در ادامه انواع تندیس های میناکاری را بیشتر معرفی می کنیم :
-
تندیس قلمدان میناکاری
این نوع تندیس که هم زیبایی خاصی دارد و هم یک جا برای خودکار یا مداد در آن تعبیه شده است برای همه مناسب است مخصوصا برای کارمندان، معلمان و یا دانش آموزان و دانشجویان که بیشتر از خودکار و قلم استفاده می کنند. این تندیس را روی میز خود گذاشته و هم از آن استفاده می کنند هم از نگاه کردن به هنر مینا در آن لذت می برند.
-
تندیس و ان یکاد مینا
این نوع تندیس که مزین به آیات مبارک یکی از سوره های معروف قرآن است توسط مسلمان ها بیشتر خریداری می شود. در بین مردم اعتقادی وجود دارد که سوره ی و ان یکاد برای دفع اثرات چشم و نظر موثر و مفید است. به همین دلیل این تندیس علاوه بر زیبایی برای افرادی که به این موضوع معتقد هستند جنبه ی کاربردی نیز دارد.
-
تندیس گلدان میناکاری
این تندیس زیبا و خاص برای دکوراسیون و ویترین هم مناسب است زیرا در آن یک گلدان میناکاری قرار دارد که به آن جنبه ی ویترینی و دکوری داده است. تندیس های گلدان میناکاری نیز خود در انواع مختلف و متنوعی وجود دارند. این هدیه می تواند همیشه داخل ویترین باشد و از این جهت ماندگاری بالایی هم دارد.
-
تندیس بته سرکج میناکاری
بته جقه یا سرکج یک طرح هنری است که زیاد توسط هنرمندان مورد استفاده قرار می گیرد و در بین مردم هم محبوب است. علتش به چه برمی گردد نمی دانیم اما این طرح هرکجا به چشم می خورد آرامش خاصی به شخص نظاره کننده می دهد. شاید شما هم تا به حال با نگاه کردن به بته سرکج این حس ناب را تجربه کرده باشید.
-
تندیس ساعت میناکاری
اگر شما هم از آن دسته افرادی باشید که به ساعت های کوچک رومیزی و فانتزی علاقه مند باشید حتما شیفته ی این مدل تندیس می شوید. این تندیس های کاربردی و زیبا علاوه بر هنر مینا یک ساعت کوچک زیبا را در دل خود جای داده اند که روی میز کار یا مطالعه ی شما می تواند برایتان مفید باشد.
-
تندیس بشقاب مینا
بشقاب های مینای کوچک در اغلب تندیس های میناکاری وجود دارند. این بشقاب ها معمولا 16 سانتی هستند یعنی قطر دایره ی آن ها 16 سانتی متر است و بسیار دوست داشتنی و جذابند.
- انواع دیگری از تندیس ها نیز وجود دارند مانند تندیس اسب ، یا تندیس گلدان مینا داخل پلکسی و … که می توانید آن ها را داخل محصولات سایت هنرلوکس مشاهده کنید.
شما می توانید با توجه به این که قصد دارید این تندیس ها را به چه افرادی و به چه منظوری اهدا نمایید از بین گزینه های موجود آن را که از همه به خواست شما و هدفتان نزدیک تر است انتخاب کنید.
اگر در انتخاب تندیس سوال و ابهامی دارید و یا هر نوع سوال و ابهام دیگری در مورد محصولات هنرلوکس برایتان پیش آمد، ما آماده ی پاسخ گویی و در خدمت شما عزیزان هستیم.
در ادامه با مفاهیم تبلیغات ، برندینگ ، بازاریابی و موارد دیگر بیشتر آشنا می شویم تا مفهوم و تفاوت آن ها را بررسی کنیم.
کاربرد تندیس در تبلیغات چیست؟
ابتدا مفهوم تبلیغات را بررسی می کنیم.
اصطلاح تبلیغات ریشه در کلمه های (کنگر گاتیو دی پرو پا گاندا فید) یا کنگره ترویج ایمان دارد که در سال ۱۶۲۲ کلیسای کاتولیک برپا کرد. این کنگره قسمتی از اقدامات ضد اصلاحطلبی کلیسا بود و مطابق تعریف لاسول در کتاب «فنون تبلیغات در جنگ جهانی» تبلیغات فقط به کنترل عقیده با نمادهای مهم مانند گزارشها، شایعات، تصاویر و سایر اشکال ارتباط جمعی میپردازد.
اصطلاح تبلیغات تا قبل از تأسیس «مجمع مقدس تبلیغ ایمان در کلیسای کاتولیک روم»، اصطلاحی بیطرف بود که در راستای پیشبرد یک عقیده ویژه و معین بهکار میرفت. بعد از آن به یک اصطلاح ایدئولوژیک، به این معنی که بیطرف و خنثی نیست، تبدیل شد. به همین خاطر هرگاه حرف از تبلیغات میشود، معنیهای منفی تبلیغات مانند: شستوشوی مغزی، کنترل ذهن، نیرنگ، تحریف و… به ذهنمان میرسد.
با مفهوم تبلیغات آشنا شدیم، تندیس ها می توانند برند و نام مجموعه ی شما را حمل کنند و به تبلیغات شما بسیار کمک می کنند.
انواع تبلیغات
از یک منظر می توان تبلیغات را در سه گروه کلی زیر قرار داد :
-
تبلیغات سفید
تبلیغات سفید یا آشکار، دارای منبعی معتبر، شناخته شده و محتوای دارای صحت است. مثالی از تبلیغات سفید در دوران صلح از رادیو مسکو و صدای آمریکا به گوش می رسید. جشنهای ملی نیز مثالی دیگر از تبلیغات سفید به شمار میآیند. با این تعریف میتوان جشن نوروز را نوعی تبلیغ سفید دانست.
-
تبلیغات سیاه
تبلیغات سیاه یا «دروغی بزرگ» منبعی مخفی و نامعین دارند، به افراد اشتباه نسبت داده میشوند و انواع فریبکاری، دروغ و داستانپردازی را برای فریب دادن مخاطب استفاده می کنند. در تبلیغات سیاه، تبلیغگر و فرستندهی پیام باید مخاطبان را در چارچوبهای اجتماعی، فرهنگی و سیاسی به درستی شناسایی کند چراکه اگر مخاطب نسبت به پیام مشکوک شود، احتمال شکست تبلیغات وجود دارد. مثالی از تبلیغات سیاه به قبل از حملهی هیتلر به بریتانیا برمیگردد. در آن دوران یک عملیات مخفی آلمانی برای تضعیف روحیهی مردم بریتانیا طراحی شده بود، وزیر تبلیغات هیتلر در یک رادیوی انگلیسی که گویی به وسیله ناراضیان انگلیسی مشغول به فعالیت بود، هر روز زمان ویژه ای برنامه اجرا میکرد که با آواز لاک لومند شروع و با عبارت «خدا پادشاه را حفظ کند» تمام می شد.
-
تبلیغات خاکستری
تبلیغات خاکستری حد میانه تبلیغات سیاه و سفید است. در این مدل از تبلیغات، منبع میتواند معین یا نامعین و معتبر یا نامعتبر باشد.مثالی از تبلیغات خاکستری، انتشار نامههای سربازان در روزنامههای آمریکا است که از موفقیت بازسازی عراق در سال ۲۰۰۳ سخن گفته بودند. اگرچه اطلاعات درون نامهها صحت داشتند ولی سربازانی که نامشان در این نامهها ذکر شده بود، نوشتن این نامهها را تکذیب نمودند.
تندیس گلدان میناکاری با ساعت
تندیس هدایای تبلیغاتی چیست ؟
همهی انسان ها عاشق دریافت هدیه هستند. تخفیف و هدایایی که به ادم ها داده می شود، حال آن ها را خوش میکند. همین انگیزه است که بازاریابان را به طرف تهیه هدایای تبلیغاتی برای برندینگ و جذب مشتری میبرد. آنها از احساس ما نسبت به هدایای تبلیغاتی استفاده می کنند و کاری میکنند که بیشتر دربارهی محصول و برندشان حرف بزنیم. حال این هدیه می تواند تندیس باشد و بنابراین به آن تندیس تبلیغاتی یا تندیس هدایای تبلیغاتی می گوییم.
هدایای تبلیغاتی تندیس پیش از فروش
زمانی شرکتهای متنوع برای اولین بار محصولی تازه را روانهی بازار میکنند، اغلب نمونههایی از محصول را به طور رایگان در اختیار مشتریان می گذارند. تفاوتی ندارد که این محصول جدید پیتزا باشد یا عطر، این ایده برای همه محصولات مصرفی اجرایی است.
در واقع همهی ما محصولات رایگان را دوست داریم و هنگامی که شرکتها در قالب هدایای تبلیغاتی، محصولی را رایگان به ما می دهند، برای یکبار هم که شده آن را امتحان میکنیم. اگر دوست داشته باشیم مصرف و خرید را تکرار میکنیم و اگر نه، دیگر از آن خرید نمی کنیم.
شرکتها اغلب هدایای تبلیغاتیشان را در اختیار مشتریانی که هدفگذاری کردهاند، می گذارند. این مشتریان در فروشگاههای مقصد و مورد نظر بازاریابان مشغول بهخرید هستند و با اهدای نمونهی رایگان و دیگر انواع هدایای تبلیغاتی با محصولات آشنا میشوند. ایده ی جالبی است که با استفاده از تندیس ها این کار را انجام بدهیم به خصوص اگر یک برند یا مجموعه ی بزرگ هستید.
بستههای رایگان هدایای تبلیغاتی
در برخی از برهه های زمانی، بعضی از فروشگاهها مثل آمازون، بستهای رایگان از محصولات مثل کتاب به مشتریان پیشنهاد میکنند. شاید بهنظر برسد که این پیشنهاد قبل از آنکه تبلیغی برای فروش بیشتر باشد، موجب ضرر ناشر، نویسنده و سایت میشود، اما باید بگوییم که اصلا اینطور نیست.
تجربه نشان داده است که چنین ترفند تبلیغاتیای باعث میشود تا مخاطبان با مطالعهی بستهی رایگان درمورد سایر آثار نویسنده کنجکاو شود و بهدنبال تهیه محصولات بیشتری باشند. این علاقهی شکلگرفته در مخاطب، درآخر باعث میشود تا مشتریان به سمت خریدهای بعدی و بعدی پیش بروند.
برای نمونه در آمازون این روش از هدایای تبلیغاتی اغلب برای کتابهای پرفروش انجام میشود و مخاطبان به خاطر جاذبهی این آثار حتی بعد از خروجشان از حالت هدیه و رایگان، آن را میخرند.
بعضی مواقع هم شرکتها با ارائهی بُن تخفیف و یا کالاهایی به صورت نمونه و رایگان، موجب جذب مشتری به سمت فروشگاهها میشوند. هنگامی مخاطب با پای خودش به فروشگاه بیاید، کارکنان بخش فروش به آنها محصولات دیگری را هم پیشنهاد میکنند و مشتریان را با اقلام مرتبط دیگر آشنا میکنند.
برای مثال فروشگاهی که به مشتریان بُن تخفیف خرید لوسیون خاصی را پیشنهاد میدهد با حضور مشتری برای دریافت این هدیه تبلغاتی در فروشگاه، پیشنهادهای متنوع دیگری هم در اختیارش میگذارد. یعنی به کمک هدایای تبلیغاتی، بازاریابان اقدامی مهم را به نتیجه میرسانند و آن باز کردن پای مشتری تا آخرین مقصد فروش می باشد.
هدایای تندیس تبلیغاتی و بالا بردن حسن شهرت
با بهره مندی از برگزاری کمپینهای تبلیغاتی و اهدای جوایز و هدایا در شکلی عام و وسیع، شرکتها به حسن شهرت دست می یابند. همه دربارهی آنها حرف می زنند و بر سر زبانها خواهند افتاد. باید بدانید که هدایای تبلیغاتی چیست و چگونه باید فرایندهای آن را مدیریت کنید.
چند نکته ی مهم :
- تندیس های تبلیغاتی در عین حال که یک راه مؤثر در جذب مخاطب می باشند، هزینهی کمی دارند.
- با کمک هدایای تبلیغاتی می توانید شبکههای ارتباطی خود را با مخاطب گسترش دهید و میتوانید از طریق شبکههای اجتماعی این تداوم رابطه را تضمین کنید.
- به وسیله هدایای تبلیغاتی میتوانید با مخاطبان و مشتریان بالقوه رابطه برقرار کنید و جهت ادامهی ارتباط و تعامل روی آنها حساب بازکنید.
- هدایای تبلیغاتی باعث ایجاد هیجان در مورد محصولتان و تبلیغات می شود. مخاطب از آن به وجد آمده و بر سر زبانها میافتید.
- افزون بر جذب مخاطبان، تندیس های تبلیغاتی میتوانند راه مناسبی به منظور قدردانی از مشتریان و طرفداران برند و محصولاتتان باشد.
- با اهدای هدایای تبلیغاتی بین مشتریانتان سخن و ارتباطی مشترک به وجود می آورید و آنها را به هم متصل می کنید. با این کار شبکهی تعاملات شما با مشتریان بزرگ و بزرگتر می شود.
- برخلاف دیگر روشهای تبلیغاتی و بازاریابی، ساختار این نوع بازاریابی در فروش خیلی ساده است و نیازی به صرف وقت و دانش خاصی ندارد.
- همه از گرفتن هدیه و جایزه و از آن مهمتر برنده شدن در قرعهکشی و… سر شوق می آیند. پس با اهدای جوایز و برگزاری قرعهکشیها میتوانید یک نقش اساسی در ایجاد شور و هیجان بین مخاطبانتان ایفا کنید.
تبلیغات به برند شدن نام مجموعه ی شما بسیار کمک می کند. در ادامه در مورد برندینگ بیشتر صحبت می کنیم.
کاربرد تندیس در برندسازی
برای آشنایی با کاربرد تندیس ها در برندسازی بهتر است ابتدا با مفهوم برند و برندینگ آشنا شویم.
برند چیست؟
برند احساس و ادراکی است که درمورد یک محصول، یک ایده، یک فرد و یا یک سازمان در ذهن کاربران و مصرف کنندگان ایجاد می شود.
برندینگ چیست ؟
ساده ترین مفهوم برای برندینگ به معنی دادن وعده در خصوص یک برند و سپس عمل به آن تعهد است.
برندینگ همه متدهایی است که شما تصویری از محصول، خدمت و یا شرکتتان را در ذهن و نگاه مخاطبانتان و یا مشتریان به وجود می آورید.
به عبارتی دیگرمی توان گفت که برندینگ فرآیند اقدامات علمی و تخصصی است که شما یا سازمان کوشش می کنند تا برندی به وجود بیاید.
در اصل برندینگ یکی از اساسی ترین جنبه های هر کسب و کار اعم از کوچک و بزرگ و یا تجاری می باشد. یک استراتژی برندینگ تاثیرگذار در یک بازار رقابتی فزاینده به شما حاشیه ی عمده می بخشد. ولی در حقیقت برندینگ به چه معناست و چگونه روی کسب و کارتان اثر می گذارد؟
اگر بخواهیم علت پیشرفت یک شرکت و یا یک حرفه را بررسی نماییم، میتوانیم به وضعیت برند آن کسب و کار دقت کنیم که آیا محصولات و یا خدمات آنان یک برند شناخته شده است یا نه؟ بازخورد ها در رابطه با برندشان چطور بوده است ؟
برندسازی یا برندینگ فرآیندی منظم است که در جهت ایجاد آگاهی و افزایش وفاداری مشتری استفاده می شود. هدف اصلی از برندسازی یک محصول، خدمت یا سازمان ایجاد ذهنیت و چشم انداز نسبت به کسب و کار خود در مشتریان می باشد، تا جاییکه برطرف کردن نیازهای خود را در گرو مراجعه به شما بدانند. این کار مستلزم دستورهایی در سطح بالا و آمادگی لازم برای سرمایه گذاری در آینده است. برندسازی استفاده از هر فرصتی است تا بیان کنیم که چرا مردم باید یک برند یا نام تجاری را به دیگر برندها ترجیح داده و گزینش کنند.
تعریف برندینگ از دید بزرگان
- برند توسط “مخاطبان” تعریف می شود نه صاحبان کسب و کار. برند آن چیزی نیست که “شما” می گویید هستید، بلکه چیزی است که مخاطبان شما می گویند. (جف بزوس – آمازون)
- برندسازی یا برندینگ حاصل پیامها و گزارشهای رسانه هاست.هر قدر تعداد این پیامها بیشتر و محتوای آنها مطلوب تر باشد، نام تجاری قوی تر خواهد شد. ( اَل ریس، لورا ریس،کتاب سقوط تبلیغات و ظهور روابط عمومی)
- برندها با تعریف “شخصیت انسانی” خود وعده ای را به مصرف کنندگان می دهد. (دیوید آکر)
- جوهر بازاریابی برند، فرصت ایجاد یک خاطره است. (استیو جابز)
تندیس و برندینگ
حالا بررسی می کنیم که تندیس ها چه نقش در برندسازی دارند. این مورد را با یک مثال بررسی می کنیم. فرض کنید شما به یکی از مشتریان یا مجموعه های همکار خود یک تندیس هدیه داده اید. او این تندیس را در محل کار یا منزل خود قرار داده است. یکی از دوستان یا همکاران وی در مورد این تندیس از او سوال می پرسد و او برای جواب دادن به سوال شخص مقابل شروع به توضیح دادن و معرفی مجموعه ی شما می کند. او خواسته یا ناخواسته در مورد شما صحبت کرده است و این مساله کم کم به ثبت شدن نام شما در اذهان عمومی کمک میکند.
خطاهای رایج در مفهوم برند و برندینگ
برخی خطاهای رایج و متداول در درک مفهوم برند و برندسازی و اینکه چه چیزهایی برند به شمار نمی روند.
- برند با علامت تجاری فرق دارد.
- برند با لوگو، آرم یا المانهای سمبلیک تفاوت دارد.
- برند قوی و معتبر دلیل بر گران قیمت بودن ندارد.
- برند یک اتفاق رویداد محور نیست.
- شعار سازمانی با داشتن برند شعار تفاوت دارد.
- برند با اشتهار یا حسن شهرت و معروفیت متفاوت است درنتیجه هر سلبریتی دارای برند شخصی نیست.
کاربرد تندیس در بازاریابی چیست ؟
ابتدا مفهوم بازاریابی را شرح می دهیم.
چند تعریف مختلف از بازاریابی عبارتند از :
می توان گفت فیلیپ کاتلر بهترین تعریف بازاریابی را بیان کرده است: (فرایندی که بهوسیله آن شرکتها مشتری را درگیر میکنند و به ساخت روابط مستحکم با مشتری و آفرینش ارزش برای او در مقابل کسب ارزش از او میپردازند.)
تقریبا 50 سال قبل، پیتر دراکر ، یکی از بزرگترین متفکران مدیریت در دنیا که بعضی از افراد او را پدر مدیریت نوین جهان می نامند، مراحلی را برای تعریف بازاریابی یا مارکتینگ مدرن ابداع کرده است. او میگوید: (اگر بخواهیم از چیستی کسبوکار مطلع شویم، ناچار باید از هدف شروع کنیم. تنها یک هدف ارزشمند برای کسبوکار قابلتصور است و آن خلق مشتری است. این مشتری است که چیستی یک کسبوکار را معین میکند و اوست که مایل به پرداخت پول برای کالا و خدمات شماست. کالا و خدماتی که برآمده از دل طبیعت و حاصل تبدیل منابع طبیعی به کالاها و ثروت است. آنچه یک کسبوکار تولید میکند، چندان اهمیتی ندارد و در آینده موفقیت کسبوکار تعیینکننده نیست؛ بلکه آنچه مشتری فکر میکند، میخرد و بهعنوان “ارزش” در نظر میگیرد، تعیینکننده است. به همین سبب هدف کسبوکار، خلق مشتری است. یک کسبوکار، تنها و تنها دو کارکرد تجاری مهم دارد: بازاریابی و نوآوری)
به قدرت جملات گفتهشده ی فوق توجه کنید. یک کسبوکار برای مشتریان و با تبدیل نمودن منابع طبیعی یا انسانی به پیشنهاد ارزشی حداکثری ایجاد میشود. بر اساس این رویکرد، دراکر بازاریابی را فقط به یک دپارتمان یا قسمت مشخصی از یک سازمان مربوط نمیداند، بلکه به عقیده ی او مارکتینگ باید کل سازمان را پوشش بدهد. به این معنا که تکتک کارکنان یک سازمان، بازاریابان آن سازمان محسوب می شوند. دراکر میگوید: «بازاریابی آنقدر پایهای است که نمیتوان آن را یک کارکرد مجزا دانست.» بیشک فلسفه کسبوکار پیتر دراکر خیلی فراتر از زمان خودش بوده است.
انجمن علمی آمریکا بازاریابی را اینگونه تعریف کرده است: (بازاریابی مجموعهای از فعالیتها، نهادها و فرایندهایی است که برای خلق، ارتباط، تحویل و مبادله پیشنهاداتی به کار میرود که برای مشتریان، شرکا، مراجع و جامعه ارزشمند است)
این تعریف بازاریابی به دلایل زیر ایده آل به نظر می رسد :
- بازاریابی را «مجموعهای از فعالیتها، نهادها و فرایندها» میداند، به عبارتی، آن را فقط به یک دپارتمان سازمانی محدود نمیکند.
- بر جنبههای استراتژی بازاریابی متمرکز است و آن را در جایگاه مرکز بهعنوان عامل موفقیت سازمان درنظر می گیرد.
- تمرکز اصلی بازاریابی را به سمت خلق ارزش معطوف می کند: خلق، ارتباط، تحویل و مبادله ارزش به صاحبان مختلف منفعتها.
آنچه که بازاریابی نیست؟
زمانی که به مفهوم و تعریف بازاریابی می اندیشید، چه تصاویر و ایدههایی به ذهنتان خطور می کند؟ اصولاً تعاریف و ذهنیات هر شخصی خیلی زیاد به تجارب قبلی و سن و سابقه حرفهای او و متغیرهای دیگری بستگی دارد. درنتیجه، قبل از پرداختن به تعریف بازاریابی بهتر است بدانیم چه مواردی بازاریابی نیست؟
- تبلیغات سرگرمکننده و فریبنده یا برعکس، تبلیغات تکراری بیوقفه و خسته کننده برای نمونه: تیزر تبلیغاتی مدرسان شریف: کتاب چی بخونم؟ کلاس کجا برم؟ و …
- فروشندگان مصر که از شما درخواست می کنند محصولشان را همین حالا بخرید برای نمونه: همین الان با ارسال یک پیامک، محصول را درب منزلتان تحویل بگیرید.
- اسپمهای زیادی که در ایمیلتان می آید یا پیامکها و پیشنهادات ناخواسته مکرر بر روی گوشی تلفن همراهتان ، برای نمونه: کاشت مو یا برداشت مو فقط در یک دوره، تضمینی.
- کمک گرفتن از سلبریتیهای مشهور برای تبلیغ یک برند ، برای نمونه: ورزشکارهایی که از محصولات شرکتی خاص استفاده میکنند.
- ادعاهای اغراق شده درمورد کیفیت یک محصول که همواره بیاعتمادی نسبت به تولیدکننده و سایر بازاریابان را به دنبال دارد ، برای نمونه : بیشترین میزان فروش در کشورهای اروپایی هم سطح با محصولات جهانی.
- دپارتمان بازاریابی در یک سازمان که مالک تمام ایدههای بازاریابی آن سازمان است. اینکه ماموریت دپارتمان چیست؟ به استراتژیهای کلان سازمان بستگی دارد، ولی در هر صورت، بازاریابی به دپارتمان بازاریابی محدود نمیشود.
- روش برخورد بازاریاب یا نماینده علمی و مسئول جذب مشتریان بالقوه. برای نمونه: میتوانم چند لحظه وقت شما را بگیرم؟ میشه دلیل عدم درخواستتان را بدونم؟ اگر کمی پیش برویم، تعریف بازاریابی و فروش، اگرچه همیشه بایکدیگر آمدهاند و بین آنها رابطهای تنگاتنگ وجود دارد، ولی 2 مفهوم متفاوت می باشند.
تندیس بازاریابی
یکی از روش های موثر برای بازاریابی کالاهایی است که هم هدیه باشد هم مصرفی و هم تزئینی. تندیس های تبلیغاتی هر 3 مورد را با هم دارند.
تبلیغاتی یا تندیس میناکاری استفاده می شود. اما خب ما کل این روش ها را بیان می کنیم.
انواع تندیس
تندیس ها انواع مختلفی دارند و با اهداف گوناگونی ساخته و تولید می شوند.
تندیس های بزرگ
به این نوع تندیس ها معمولا مجسمه هم گفته می شود. تندیس هایی که از جنس سنگ ، فلز ، گچ و … می باشند. خود این تندیس ها نیز انواع مختلفی دارند.
-
تندیس های بزرگ تزئینی
این مدل تندیس ها بیشتر در منازل یا مکان هایی مثل فروشگاه های لوکس ، آموزشگاه های هنری و … دیده می شود. مثل تندیس های مادر و کودک ، تندیس عاشق و معشوق ، عروس و داماد ، نوزاد ، انواع حیوانات و پرنده ها و …
-
تندیس های بزرگ در خیابان
این تندیس ها معمولا با اهداف فرهنگی ، مذهبی ، سیاسی و … تولید و ساخته می شوند و در خیابان ها ، میدان ها ، مکان های عمومی خاص قرار داده می شوند. مثل تندیس شهدا ، تندیس شاعران و هنرمندان بزرگ و …
تندیس کوچک
این تندیس ها بیشتر برای هدیه دادن و یا تبلیغات استفاده می شود. این تندیس ها نیز از جنس ها و در مدل های مختلفی تولید می شوند.
-
تندیس میناکاری
این تندیس ها یک قطعه ی میناکاری در آن ها به کار رفته است و ممکن است قسمت های دیگر آن از جنس فلز یا چوب باشد. مانند تندیس بته سرکج مینا که قسمت پایه و بته ی آن از جنس چوب مرغوب است و یک پلاک میناکاری به شکل بته سرکج نیز روی آن نصب شده است.
البته تندیس های کوچک در جنس های مختلف دیگر نیز تولید می شوند مانند:
تندیس فلزی
تندیس چوبی
تندیس سرامیکی
و …
مناسبت های مختلف برای اهدای تندیس میناکاری
-
تندیس همایش ها
در همایش های مختلف مانند همایش بزرگداشت یک مقام ادبیاتی همچون حکیم ابولقاسم فردوسی می توان به شاعران و اساتید ادبیات که در این همایش حضور به هم رسانده اند و در جهت رشد ادبیات گامی برداشته اند یک تندیس میناکاری زیبا هدیه داد که در قسمتی از آن نام همایش و تاریخ برگزاری آن (یا هر نوع اطلاعاتی که برگزارکنندگان صلاح می دانند) حک شده باشد.
-
تندیس روز معلم
یکی از روزهای ویژه در مدارس و دانشگاه ها روز معلم است. برای این روز تندیس های ویژه با طرح های مرتبط با روز معلم به صورت میناکاری تولید می شود اما از هر نوع تندیس دلخواه دیگر نیز می توان در این روز استفاده کرد. هم مدیران محترم و هم دانش آموزان عزیز می توانند تندیس روز معلم را به معلمان گرامی هدیه بدهند.
تندیس روز معلم
-
تندیس روز دانشجو و دانش آموز
این روزها یکی از روزهایی است که با دادن هدیه به دانش آموزان می توان آن ها را به درس خواندن بیشتر تشویق کرد. یکی از هدیه ها که ماندگار است و همیشه پیش چشم دانش آموزتان قرار دارد تندیس ها هستند. مخصوصا تندیس های قلمدان یا تندیس ساعت دار که می توانند آن را روی میز تحریر خود گذاشته و از آن استفاده کرده و لذت هم ببرند.
-
تندیس روز کارمند
کارمندان معمولا از خودکار و قلم زیاد استفاده می کنند و داشتن یک تندیس قلمدان روی میز برای آن ها جذاب و ایده آل است. اگر همسرتان کارمند است با دادن یک تندیس قلمدان میناکاری باعث می شوید او در محل کارش هربار که به تندیس نگاه می کند به یاد شما و علاقه ای که بینتان وجود دارد بیفتد. همچنین مدیران سازمان ها، شرکت ها و ادارات می توانند این هدیه ی زیبا و هنری را در مناسبت هایی مانند روز کارمند یا مراسم تقدیر و تشکر و یادبود به کارکنان خود هدیه بدهند.
-
تندیس تبلیغاتی
یکی از بیشترین کاربردهای تندیس های میناکاری در تبلیغات برای کسب و کارهای کوچک و بزرگ می باشد. اگر صاحب یک برند ، یک مجموعه ی کوچک ، یک کارخانه بزرگ ، یک تولیدی متوسط و … می باشید و به دنبال یک راه شیک و ارزان برای تبلیغات خود هستید، تندیس های تبلیغاتی میناکاری پیشنهاد ویژه مجموعه هنرلوکس به شماست.
-
تندیس مسابقات
معمولا در مسابقات مختلف علمی ، فرهنگی ، هنری ، ورزشی و … به افراد برنده شده در مسابقه علاوه بر هدیه یک تندیس یادبود هم هدیه می دهند. روی تندیس ها نیز عبارت یا جمله ای که نشان دهنده نوع مسابقات ، سال برگزاری و سایر اطلاعات مرتبط با مسابقه باشد حک می شود.
-
تندیس یادبود
اگر برنامه های تلویزیونی یا اینستاگرامی را دنبال کنید می بینید که در تعدادی از آن ها به مهمان ویژه ی برنامه در پایان برنامه یک تندیس یادبود به همراه هدیه های دیگری داده می شود تا همیشه به یاد این برنامه باشند. مانند تندیس هایی که در برنامه خندوانه به مهمان ها می دهند.
-
تندیس جشن فارغ التحصیلی
اگر شما مدیر اجرایی برنامه ها یا رئیس یک دانشگاه یا مدرسه هستید و قصد دارید برای دانشجویان یا دانش آموزان خود جشن فارغ التخصیلی بگیرید، می توانید از تندیس های میناکاری زیبا برای هدیه دادن به آن ها استفاده کنید. این تندیس ها ی اعلا هم ماندگارند و هم جنبه هنری و تزئینی دارند.
- و سایر کاربردها…
تندیس آماده
در بسیاری از مواقع افراد طرح خاصی در ذهن ندارند و به دنبال طرح های ساخته شده و آماده هستند. بعضی مواقع نیز افراد طرحی را در ذهن دارند و اتفاقا همان را به صورت آماده در بازار یا فروشگاه های اینترنتی می یابند و به هر تعداد که بخواهند سفارش می دهند. شما می توانید داخل سایت ما تندیس های موجود را مشاهده کنید. اگر طرح و مدل مورد نظرتان موجود بود به هر تعداد که نیاز دارید سفارش بدهید اگر هم که طرح موردنظرتان را پیدا نکردید می توانید آن را به ما سفارش بدهید تا برای شما به تعدادی که نیاز دارید بسازیم.
نمونه تندیس
گاهی افراد نگران می شوند که آیا تندیسی که سفارش ساخت آن را می دهند آیا به همان صورتی که می خواهند ساخته می شود یا نه. در این صورت می توانید از تولید کننده بخواهید که ابتدا یک نمونه بسازد تا اگر مورد تاییدتان بود به تعداد ساخته شود.
ساخت تندیس
ساختن تندیس های مینا از دو قسمت تشکیل می شود، یکی قسمت میناکاری و یکی هم قسمت چوبی و تبلیغاتی که قرار است روی آن حک یا نصب شود. سپس در مرحله ی مونتاژ این دو قسمت با هم ترکیب شده و حاصل کار یک تندیس زیبای صنایع دستی می باشد.
قیمت تندیس
قیمت تندیس ها نیز بستگی به میزان کار انجام شده برای ساخت آن ها ، میزان میناکاری به کار رفته در آن و سایر موارد دارد. می توانید داخل سایت هنرلوکس قیمت و سایر مشخصات تندیس ها مانند ابعاد ، وزن ، و … را مشاهده نمایید و سپس تصمیم گیری کنید. البته وقتی شما سفارش عمده داشته باشید قیمت مناسب تری برای شما محاسبه می شود. هرچند قیمت تندیس ها حتی در صورت خرید تکی هم بسیار مناسب است و جزو هدایای تبلیغاتی ارزان به شمار می رود.
تندیس یادبود
یکی از رایج ترین و معمول ترین دلایل اهدای تندیس ها یادبود و یادگاری است. حتی کسانی که برای تبلیغات از تندیس ها استفاده می کنند در واقع هدفشان ماندن در یاد و خاطر مشتری است. شاید تا به حال زیاد دیده باشید که در مراسم ها ، برنامه های زنده یا تلویزیونی ، همایش ها و اختتامیه ها تندیس ها را به عنوان یادبود و یادگار هدیه می دهند. شاید در منزل خودتان نیز یکی یا تعداد بیشتری تندیس یادبود وجود داشته باشد که از مکان های مختلف دریافت کرده اید.
تندیس زیبا
زیباترین تندیسی که تا به حال دیده اید چه بوده است؟
شاید یک تندیس بزرگ در میدان یک شهر ؟ و شاید هم یک تندیس کوچک در اتاق یک دوست. زیبایی به نگاه ما بستگی دارد. گاهی دیدن یک شی ما را به یاد چیزی می اندازد که از نظر ما بسیار مهم و باارزش است و به همین دلیل در نظر ما آن شی زیباست. گاهی ممکن است همان شی در نظر شخصی دیگری که داشته های ذهنی شما را ندارد یک شی معمولی به نظر برسد. تندیس میناکاری نیز برای کسانی که هنر مینا را می شناسند و برای آن ارزش و احترام قائل هستند یک شی زیباست.
تندیس جدید
ممکن است شما به دنبال یک مدل جدید از تندیس باشید که تنوع و تازگی داشته باشد. معمولا همیشه طرح های جدید ساخته می شوند و وارد بازار تندیس اینترنتی یا حضوری می شوند. بهتر است به تندیس های بالای صفحه نگاهی بیندازید اما اگر تندیس موردنظر خود را نیافتید می تواند سفارش ساخت تندیس را به ما بدهید. کیفیت تندیس های تولید شده در مجموعه صنایع دستی هنرلوکس باعث شده است که از مجموعه های بزرگ مانند کارخانه ها ، سازمان ها ، ادارات و … برای سفارش تندیس به ما مراجعه بشود.
امکان ارسال فوری تندیس های میناکاری به تهران وجود دارد؟
کلیه ی تندیس های موجود در سایت در کمترین زمان بین 1 الی 2 روز کاری قابلیت ارسال دارد و تندیس های سفارشی بستگی به طرح و تعداد سفارش متفاوت می باشد که باید با پشتیبانی فروش هماهنگ شوید
اشتراکها: هدایای تبلیغاتی بیرجند - صنایع دستی آقاجانی اصفهان|فیروزه کوبی|میناکاری|خاتم کاری
با سلام و احترام
در صورتی که از تندیس های آماده سفارش داشته باشیم و نیاز به درج عنوان و لوگو وجود داشته باشد چند روزه آماده ارسال است؟
سلام ارادت
حدود 2 الی 3 روز کاری
امکان درج لوگو هم برای کلیه محصولات وجود دارد