هدیه های تبلیغاتی عید نوروز

هدیه تبلیغاتی عید نوروز برای عزیزان شما یک یادگاری ماندگار خواهد بود و مطمئن باشید با آغاز سال جدید این کادو در ذهن طرف مقابل شما سالهای سال باقی خواهد ماند. به شرطی که هدیه ای که به او میدهد سلیقه اکثر ایرانی‌ها را پوشش دهد که مسلما صنایع دستی یکی از این نوع هدایای تبلیغاتی ویژه عید نوروز 99 میباشد.

بدون شک عید نوروز با ملاقات فامیل و دریافت هدیه گره خورده است. در این ایام، شرکت های تبلیغاتی آماده ارسال هدایای تبلیغاتی برای عید نوروز هستند.

هدایای تبلیغاتی صنایع دستی می‌توانند انتخاب ایده آلی برای کادو دادن به افراد باشد و نتیجه شگفت انگیزی را به همراه داشته باشد. اشخاصی که در رابطه با تبلیغات فعالیت می کنند، ایام نوروز یک فرصت ایده آل برای تبلیغات کسب و کار آن ها محسوب می‌شود. علاوه بر ایام نوروز، می‌توانند از مناسبت های متعددی برای تبلیغات خود استفاده کنند.

هدیه تبلیغاتی سماور

یکی از احتیاج‌های پر اهمیت اشخاص در شرکت‌ها و همینطور خانه‌ها در ایام نوروز، تقویم‌های رومیزی به حساب می‌آید که شرکت‌ها می‌توانند برای تبلیغات بهتر خود از تقویم و سررسید استفاده کنند و آرم شرکت خود را بر روی آن درج نمایند. برای استفاده از سرسید در هدیه تبلیغاتی عید نوروز خود میتوانید از محصول تقویم و بشقاب میناکاری با جعبه لوکس استفاده نمایید.


البته لوازم دیگری نیز هستند که در رابطه با ایام نوروز بتوان از آن ها استفاده کرد. برای نمونه، می‌توان

  • فلاسک
  • پاوربانک
  • فلش مموری
  • تقویم
  • سررسید رومیزی
  • و کیسه های نایلونی اشاره کرد.

انتخاب کلیه این هدایا و کادوها، به بودجه و محیط شغلی بستگی دارد.

هدایای صنایع دستی عید نوروز

انتخاب هدایایی که به طور دائم، همراه هستند: با وجود اینکه هدایای تبلیغاتی به صورت رایگان به فرد داده می‌شود، اما هدف اصلی آن جذب افراد و معرفی برند مخصوصی است. بنابراین، اگر افراد تمایل دارند که بهترین هدیه‌های تبلیغاتی را در عید نوروز ارائه بدهند، باید به سراغ عواملی بروند که احتمال خرید آن ها توسط افراد مختلف وجود داشته باشد.

به طور مثال: تابلو ها، ساعت ها، و حتی جعبه های تبلیغاتی می توانند بهترین انتخاب هدایای تبلیغاتی صنایع دستی برای افراد در این ایام باشند. به طور معمول، این هدایا در سفرهای کوتاه و همچنین بلند مدت به همراه افراد خواهند بود و از این طریق، هدایا در معرض دید افراد دیگر قرار می گیرند و باعث جذب دیگران می شوند.

نخستین مسئله‌ای که باید در انتخاب هدیه های تبلیغاتی در عید نوروز به آن توجه کرد، این است که به طور معمول هر عید را به نام حیوان خاصی می شناسیم؛ پس، همین عنوان ها می توانند الگو و انتخاب مطلوب برای هدیه باشند. اگر هدف شما افزایش مشتری و به وجود آوردن انگیزه در آن ها است، باید هدیه هایی را انتخاب کنید که مطلوب و مناسب آن سال باشد. به طور نمونه: اگر در سال اسب قرار داریم، استفاده از یک الگو اسب بر روی تیشرت ها و کلاه های تبلیغاتی، می تواند جذابیت را افزایش بدهد.

هدیه های تبلیغاتی ارزشمند

یکی از اشتباهات رایجی که افراد در رابطه با تبلیغات به آن مرتکب می شوند، این است که برای هدیه دادن از هدایای تبلیغاتی ارزشمند و نفیس استفاده نمی ‌کنند. معمولاً بیشتر افراد از هدیه های ارزشمند استقبال می کنند و علاقه دارند که از راه های مختلفی آن را تهیه کنند. با تهیه هدیه تبلیغاتی مانند صنایع دستی، می توان به حمایت از هنر و هنرمند ایرانی کمک کرد. این هدیه نفیس می تواند به عنوان دکوری در خانه یا اداره استفاده شود و در دید دیگران قرار بگیرد. بنابراین، اگر علاقه دارید که هدیه شما بیشتر مورد توجه اطرافیان قرار بگیرد، از تهیه هدیه های ارزشمند تبلیغاتی حمایت کنید.

تهیه هدیه تبلیغاتی خلاقانه نوروز

یکی از عواملی که به طور معمول در رابطه با هدیه های تبلیغاتی مطلوب است، این است که هدیه شما به صورت خلاقانه باشد و به صورت خاصی طراحی شده باشد. افراد ترجیح می‌دهند هدیه ای را تهیه کنند که برای اهداء کنندگان یک اهمیت بخصوصی داشته باشد؛ بنابراین، شما می توانید با انتخاب یک هدیه تبلیغاتی بخصوص و ارزشمند، توجه آن‌ها را به خود جلب کنید. این هدیه های تبلیغاتی می‌توانند جزء صنایع‌ دستی به شمار بروند. افراد می توانند به طراحی یک هدیه بخصوص بپردازند و آن را در یک قالب هدیه به شخص مقابل خود بدهند.

شکلات خوری هدایای تبلیغاتی عید نوروز

هدیه های بخصوص تبلیغاتی برای نوروز

در حال حاضر، هدیه های تبلیغاتی متعددی برای شرکت ها در حال ارائه هستند که بعضی از این هدیه ها برای روزهای بخصوص و مراسم های مذهبی و عید نوروز عرضه می شوند. اکثر هدیه های تبلیغاتی نوروزی، تقویم های رومیزی و دیواری محسوب می شوند که در روزهای پیش از آغاز سال ارائه می شوند. بعضی از شرکت‌ها برای عیدی دادن به کارکنان خود از آن استفاده می‌کنند که این بستگی به سلیقه کارفرمایان دارد.

هدیه های تبلیغاتی با استفاده از صنایع دستی

برای ارائه هدیه های تبلیغاتی می توان از صنایع دستی استفاده و یک هدیه ویژه‌ای را برای اهداء کنندگان تهیه کرد. صنایع دستی شامل موارد زیر می شود:
تندیس های میناکاری با درج لوگو شرکت خود:
شما می توانید یک تندیس میناکاری را با درج پلاکی حاوی لوگو و متن و شعار تبلیغاتی دلخواه خود سفارش دهید. این کار باعث می شود که ارزش آن افزایش پیدا کند و شخص مقابل هر زمانی که آن را مشاهده می کند، به خاطر می آورد که چه فردی این هدیه را برای او تهیه کرده است.

استفاده از سرویس ها و پک های لوکس
استفاده از گلدان ها و بشقاب های میناکاری و فیروزه کوبی و همچینین جعبه های خاتم کاری در پک های تلفیقی، می تواند یک محیط بسیار جذاب را برای محیط کار یا خانه فرد مقابل ایجاد کند.

جا خودکار هدایایی تبلیغاتی عید نوروز

نتیجه گیری
ارزشمند بودن و گران قیمت بودن هدیه های تبلیغاتی الزاماً حس خوبی را به فرد گیرنده منتقل نخواهد کرد. لزوماً هدیه های تبلیغاتی نباید دارای قیمت زیادی باشند. افراد می توانند با توجه به بودجه و خلاقیتی که دارند، هدیه های تبلیغاتی را برای فرد مقابل خود تهیه کنند. همچنین، افراد به این نکته توجه داشته باشند که می توانند هدایای تبلیغاتی را به گونه ای انتخاب کنند که علاوه بر مصرف آن در نوروز، در کل سال مورد استفاده قرار بگیرند؛ از این جهت، صنایع دستی می تواند انتخاب مطلوبی برای هدیه دادن باشد.

ارتباط با پشتیبانی فروش: 09138888250

Rate this post
این نوشته در هنر ارسال شده است. این لینک مستقیم به این نوشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *