شیرینی خوری فلزی

شیرینی خوری فلزی

شیرینی خوری فلزی

خیلی از افراد برای دوام و ماندگاری بیشتر به دنبال شیرینی خوری فلزی هستند تا نشکن و مقاوم باشد. چه بهتر است که شیرینی خوری فلزی که تهیه می کنید علاوه بر استحکام، زیبا و تزئینی هم باشد. ما در ادامه ی این مطلب انواع شیرینی خوری با زیرساخت فلز مس که هر کدام به شکلی تزئین شده اند را به شما معرفی می کنیم. این محصولات هم کیفیت و دوام بالایی دارند و نشکن هستند هم بسیار زیبا و تزئینی-کاربردی می باشند.

انواع شیرینی خوری فلزی

در این مطلب تمرکز ما بر روی معرفی محصولات شیرینی خوری زیبا و شیک با زیرساخت فلز مس می باشد.

اگر روی ظرف شیرینی خوری مسی را با سنگ های فیروزه تزئین کنند به آن شیرینی خوری فیروزه کوبی گفته می شود. شاید با خودتان فکر کنید وقتی سنگ ها را روی آن می چسبانند سطح کار ناصاف و زبر است اما باید آن ها را لمس کنید تا ببینید سطح کار از آینه هم نرم تر و صاف تر است. دلیل آن هم این است که بعد از چسباندن سنگ ها با دستگاه ساب آن را حسابی صاف و صیقلی می کنند. سپس با روش هایی مانند پلی استر و جلا دادان با روغن های مخصوص سطح کار را براق و نرم تر می کنند.

شیرینی خوری فیروزه کوبی
شیرینی خوری فیروزه کوبی هنرلوکس
  • شیرینی خوری فلزی پرداز

و اما طرفداران هنر نقاشی روی مس نوبت شماست. نقاشی به سبک پرداز روی بستر درخشان فلز که مس و پرداز نام گرفته است یکی از روش های تزئین شیرینی خوری و سایر ظروف فلزی مسی است.

شیرینی خوری مس و پرداز
شیرینی خوری مس و پرداز هنرلوکس

هنوز از بحث نقاشی خارج نشده ایم. نوع دیگر نقاشی روی مس سبک زیبا و خارق العاده تشعیر است. چقدر با هنر تشعیرآشنایی دارید. آیا تفاوت تذهیب با تشعیر را می دانید؟ اگر به محصولات داخل سایت هنرلوکس نگاهی بیندازید متوجه نوع کار تشعیر می شوید.

شیرینی خوری شبکه بری تشعیر بزرگ
شیرینی خوری شبکه بری تشعیر بزرگ سایز 4
  • شیرینی خوری مسی خاتم

و اما عاشقان هنر خاتمکاری روی چوب. بله روی مس هم خاتمکاری کرده ایم تا شما راضی باشید. هنر خاتم را فقط به چوب محدود نکرده ایم. شیرینی خوری مس و خاتم مثل سایر انواعی که معرفی کردیم می تواند پایه دار باشد یا بدون پایه که نوع بدون پایه آن بشقاب آن نوع نیز نامیده می شود. برای مثال بشقاب فیروزه، مس و پرداز ، مس و خاتم و …

شیرینی خوری مس و خاتم
شیرینی خوری مس و خاتم

قابلیت فلز مس بسیار بالاست. می توان روی آن را با روکش آبکاری نقره پوشاند. آن وقت می بینید که چطور تبدیل به گوهری با ارزش می شود. در هنر ملیله کار با استفاده از مفتول های باریک آن می توان ظروفی را تولید کرد که گویی با قلاب آن ها را بافته اند. خاص و منحصربه فرد.

شیرینی خوری تخت ملیله
شیرینی خوری تخت ملیله کاری

حکاکی را با قلمزنی اشتباه نگیرید. یکی از روش های حکاکی روی سطح مس روش الماس تراشی است که در تولید محصولات مس و حکاکی ما از این روش استفاده می کنیم. شیرینی خوری تولید شده به این روش در زیبایی کم نظیر است.

شیرینی خوری فلزی مسی حکاکی شده
شیرینی خوری فلزی مسی حکاکی شده
  • شیرینی خوری مسی قلمزنی

هنر قلمزنی را کمتر کسی هست که نشناسد. مخصوصا اصفهانی ها که در میدان نقش جهان اصفهان بسیار شاهد هنرمندانی بوده اند که در مغازه ی خود در کنار فروش، مشغول به قلمزنی روی ظروف مسی هستند و از این کار خود بسیار لذت می برند.

شیرینی خوری مسی دوطبقه
شیرینی خوری مسی دوطبقه زیبا

قیمت شیرینی خوری فلزی

شاید بپرسید خب پس قیمت این شیرینی خوری ها چه می شود؟ می توانید روی دکمه زیر کلیک کنید، وارد سایت صنایع دستی شوید، در منوها گزینه ی شیرینی خوری را انتخاب کنید و علاوه بر قیمت سایر مشخصات محصولات مانند ابعاد و وزن آن ها را نیز ببینید.

شیرینی خوری دردار فلزی

در مجموعه ی ما در همه ی انواع فوق محصولی به نام شکلات خوری هم تولید می شود که در دارد و البته کمی گودتر و عمیق تر از شیرینی خوری است و برای نوع خاصی از شیرینی قابل استفاده می باشد زیرا بیشتر به عنوان شکلات خوری کاربرد دارد.

شکلات خوری فانتزی جدید و مدرن
شکلات خوری فانتزی جدید و مدرن

شیرینی خوری جدید

در بین شیرینی خوری هایی که معرفی کردیم نوع تشعیر و مس و پرداز از بقیه جدیدتر هستند. البته محصولات صنایع دستی همیشه لوکس، مدرن و زیبا بوده ، هستند و خواهند بود. هنر چیزی نیست که در گذر زمان قدیمی شود یا از مد بیفتد. بلکه هرچه زمان می گذرد ارزش یک محصول هنری و دست ساز که در منزل ما قرار دارد بیشتر و بیشتر می شود نه کمتر. این در حالی است که خیلی از انواع دیگر محصولات تزئینی یا مصرفی پس از مدتی زیبایی و شکوه خود را از دست می دهند یا از مد می افتند و دیگر آن جذابیت را ندارند . اما وقتی شما یک محصول از صنایع دستی مانند یک شیرینی خوری فیروزه کوبی شده را تهیه می کنید نه تنها هیچ وقت از مد نمی افتد بلکه هرچه زمان می گذرد ارزش آن بیشتر می شود.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *