آجیل خوری شیک

آجیل خوری شیک و جدید

آجیل خوری شیک و جدید

وقتی ما یک آجیل خوری یا یک سرویس از این کالا را تهیه میکنیم چه بهتر است که یک آجیل خوری شیک و زیبا باشد تا علاوه بر اینکه به عنوان ظرف آجیل یا تنقلات دیگر مورد استفاده قرار می گیرد باعث زیبایی و جلوه ی بیشتر منزل ما نیز بشود. به همین دلیل است که بانوان بیشتر به دنبال آجیل خوری جدید و شیک هستند تا در هنگام پذیرایی از خودشان یا مهمان هایشان هم مهمان لذت بیشتری ببرد و هم خودشان از میزبانی لذت ببرند.

آجیل خوری جدید و شیک

عده ای نیز هرسال تغییری در دکوراسیون خود به وجود می آورند و به همین دلیل همیشه به دنبال محصولات جدید هستند تا یک تنوع در منزل ایجاد کنند. ما برای این گروه از مشتریان عزیزمان نیز ایده هایی در نظر گرفته ایم که از آن ها استقبال خوبی شده و مورد پسندشان واقع می شود.
در ادامه تعدادی از آجیل خوری های شیک را به شما معرفی می کنیم که در بین آن ها نوع تشعیر و مس و پرداز از همه جدیدتر هستند.

قطعا و بی تردید نوع فیروزه کوبی ظرف آجیل یکی از شیک ترین انواع آن محسوب می شود. افرادی که تا به حال محصولات فیروزه را خریداری کرده اند متوجه می شوند که چقدر این هنر زیبا و بی بدیل است. بعضی از مشتریان که برای خرید محصولات فیروزه کوب مراجعه می کنند می پرسند که آیا این نقوش آبی رنگ روی ظرف سنگ فیروزه است؟ علت این سوال این است که آنقدر سنگ ها صیقل داده شده و با جلا و نرم و زیباست که در هنگام لمس و تماشای ظرف شک می کنند که واقعا این ها سنگ باشند که روی بدنه ظرف جلوه گری میکنند.

ست آجیل خوری و سنبلدان فیروزه کوبی
ست آجیل خوری و سنبلدان فیروزه کوبی

تشعیر هنری جدید و نوظهور است که از دل هنرهای مینا و پرداز برخاسته. آجیل خوری های تشعیر که معمولا به طرح گل و مرغ مزین است جزو گروه محصولات لاکچری و خاص پسند ما محسوب می شود.

آجیل خوری تشعیر بزرگ 25 سانتی
آجیل خوری تشعیر بزرگ 25 سانتی

این تفاوت هنر نقاشی است که ظرف های از این نوع را متفاوت کرده است. سبک پرداز در رنگ بندی با سبک تشعیر تفاوت هایی دارد که سلیقه ی گروه زیادی از مشتریان صنایع دستی را پوشش داده است.

آجیل خوری مس و پرداز هدیه روز پزشک
آجیل خوری مس و پرداز هنرلوکس

مانند طلا درخشان و باارزش و دوست داشتنی است. رنگ تقریبا طلایی آن درخشش خاصی به میز پذیرایی تان می بخشد. خانم هایی که به طلا و رنگ طلایی علاقه ی زیادی دارند این محصولات را بیشتر می پسندند. البته رنگ محصول یکدست طلایی نیست بلکه با رنگ ها و طرح های گوناگون آمیخته شده است. شاید بتوان گفت نوع ممتاز یا VIP خاتم روی مس کمی جذاب تر هم هست.

آجیل خوری و شکلات خوری مس و خاتم
آجیل خوری و شکلات خوری مس و خاتم

اگر مورد قبلی مثل طلا می درخشید این نوع نیز مانند نقره می درخشد. افرادی که معمولا رنگ نقره را بیشتر از طلا دوست دارند و زیورآلات آن ها نیز بیشتر نقره و استیل است به جای طلا احنمال اینکه آجیل خوری ملیله را انتخاب کنند هم زیاد است. این محصول هم مثل همه ی محصولات فوق زیرساخت مسی دارد. روکش محصولات ملیله ی ما آبکاری نقره می باشد.

ملیله کاری ست آجیل خوری
ملیله کاری ست آجیل خوری
  • آجیل خوری مسی شیک و زیبا

نه تنها برای دیزاین سنتی بلکه برای پذیرایی در هر مجلسی یا مصرف شخصی خودتان همیشه آجیل خوری های مسی گزینه های خوبی بوده و هستند.

آرامش خاصی در هنگام استفاده از محصولات مسی به آدم دست می دهد. شاید راز این آرامش عجیب در خواص مس نهفته باشد. شاید هم بخاطر آن حس نوستالژی که در خود دارد باعث ایجاد احساس خوبی در ما ایرانی ها می شود.

آجیل خوری مسی
آجیل خوری مسی


اگرچه ظرف آجیل خوری برای مصرف آجیل ساخته شده است اما می تواند ظرف میوه یا سایر تنقلات هم باشد.
از طرفی ظروف دیگری هم وجود دارد که می تواند به عنوان ظرف آجیل استفاده شود مانند سنگاب، کشکول ، قندان بزرگ ، خاویارخوری و … در همه ی انواع فوق.

 

میوه خوری تشعیر کشکول
میوه خوری کشکول و خاویار خوری تشعیر

قیمت آجیل خوری شیک

شاید بپرسید قیمت این محصولاتی که معرفی کردیم چند است؟
قیمت ها بستگی به نوع هنر به کار رفته و اندازه ی ظرف دارد. به همین دلیل برای دیدن مشخصات ظرف و قیمت آن ها می توانید روی دکمه زیر کلیلک کنید و مشخصات و قیمت ها را در منوی سایت باز شده گزینه ی آجیل خوری مشاهده نمایید.

سرویس آجیل خوری شیک

هر کدام از محصولات بالا را می توانید هم به صورت تکی و هم به صورت سرویس چندتایی تهیه کنید. حالت ایده آل این است که شما یک ظرف آجیل خوری بزرگ برای قرار دادن آجیل ها در گوشه ای از سالن داشته باشید و چند ظرف کوچک آجیل خوری برای پذیرایی از مهمان ها و خودتان. برای مثال یک سرویس 6 تایی آجیل خوری فیروزه کوب کوچک یا متوسط به همراه یک ظرف بزرگ آجیل خوری می تواند نیاز شما را برای یک پذیرایی خاص و شیک و مدرن تامین کند.

1.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *