سرویس میوه خوری جدید

سرویس میوه خوری جدید و لوکس

سرویس میوه خوری

سرویس میوه خوری جدید می تواند شامل یک میوه خوری بزرگ برای روی میز پذیرایی بزرگ و چند میوه خوری کوچک برای قرار دادن جلوی هر مهمان روی گل میز ها می باشد. می توانید فقط میوه خوری های کوچک را تهیه کرده و مورد بزرگ را تهیه نفرمایید. این مورد بستگی به نیاز و سلیقه مشتریان عزیزمان دارد.

میوه خوری جدید

میوه خوری ها در انواع مختلف در بازار موجود می باشند. ما در این مطلب قصد داریم چند نمونه از انواع میوه خوری در بین محصولات صنایع دستی را به شما معرفی کنیم که تعدادی از آن ها جدید محسوب می شوند و تعدادی دارای سابقه ی بیشتری هستند.

می توان گفت این نوع ظرف میوه خوری از جدیدترین های صنایع دستی است. هنر تشعیر رنگ بندی خاصی دارد که با ذائقه ی مردم نسل جدید همخوانی دارد.
دو رنگی که بیشتر در این هنر دیده می شود طلایی و مشکی هستند که ترکیب آن ها به میوه خوری تشعیر شکوه خاصی بخشیده است. ظرف کشکول و ظرف شیرینی خوری تشعیر هر دو می توانند به عنوان میوه خوری استفاده شوند.

میوه خوری تشعیر کشکول
میوه خوری تشعیر کشکول
  • میوه خوری جدید مس و پرداز

یکی دیگر از انواع میوه خوری مدرن و جدید نوع مس و پرداز است. هنری نوظهور در صنایع دستی با ترکیب رنگ روشن تری نسبت به نوع تشعیر. مس و پرداز خیلی سریع در بین مردم شناخته شد و به یکی از پرفروش ترین های صنایع دستی تبدیل شد.

شیرینی خوری مس و پرداز هدایای تبلیغاتی ساری
شیرینی خوری مس و پرداز هدایای تبلیغاتی

فیروزه کوبی سن بیشتری نسبت به دو هنر فوق دارد. و همیشه جزو محصولات لوکس و لاکچری محسوب می شده و می شود. کمتر کسی را می توان یافت که به صنایع دستی علاقه مند باشد اما فیروزه کوبی را نپسندد. ظرف میوه خوری آن نیز بسیار محبوب و پرطرفدار می باشد. فیروزه کوب بین صنایع دستی مثل پارچه لی بین پارچه هاست. همیشه جدید، همیشه مدرن ، همیشه لوکس.

میوه خوری و آجیل خوری فیروزه کوبی
میوه خوری و آجیل خوری فیروزه کوبی

ملیله نیز از قافله تولید محصولات پذیرایی و دکوری عقب نمانده است و همیشه برای مشتریان جذاب بوده و هست. سرویس های مختلف ملیله از جمله سرویس لوکس میوه خوری می تواند نظر هر کسی را به خود جلب نماید.

سرویس میوه خوری ملیله کاری
سرویس میوه خوری ملیله کاری
  • سرویس میوه خوری مس و خاتم

خاتمکاری روی مس را چقدر می شناسید؟
یکی از شیک ترین هنرهای ایرانیان خاتم است. در گذشته های دور یکی از هدیه هایی که بزرگان و اشراف نه تنها ایرانی بلکه سایر کشورها به یکدیگر تقدیم می کردند، محصولات خاتمکاری ایرانی بوده است. خاتم ایران مانند فرش ایران به نوعی شناسنامه ما محسوب می شود.

بشقاب میوه خوری مس و خاتم
بشقاب میوه خوری مس و خاتم

مینا که دیگر نیاز به معرفی ندارد. حتی کسانی که زیاد با صنایع دستی آشنایی ندارند میناکاری را میشناسند. مینا هنری با پیشینه ی زیاد است و آنقدر در بین مردم ایران و سایر کشورها محبوب است که خیلی از ایرانی ها خودشان هم در منزل و در اوقات فراغت میناکاری میکنند و محصولات خود را می فروشند.

کاسه و بشقاب میناکاری
ست کاسه و بشقاب میناکاری
  • میوه خوری مسی

ظروف مسی چقدر برای شما ایده آل و جذاب است؟
ظروف مسی قلمزنی چطور؟
نظرتان در مورد داشتن یک سرویس مسی قلمزنی شیک چیست؟
من که شخصا ظروف مسی را بسیار دوست دارم و به نظرم بخاطر ظاهر سنتی و کلاسیکی که دارند یک فضای صمیمی و دوست داشتنی در منزل به وجود می آورند.

میوه خوری قلمزنی مسی
میوه خوری قلمزنی مسی
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *