سماور تزئینی روی میز خاطره

سماور تزئینی روی میز خاطره

سماور تزئینی روی میز خاطره

وجود یک سماور تزئینی روی میز خاطره می تواند یک دیزاین فوق العاده خاص و زیبا در سالن شما ایجاد کند. انواع سماورهای تزئینی صنایع دستی به این منظور وجود دارند که می توانید متناسب با نوع دکوراسیون و رنگ بندی منزل خود یکی از آن ها را انتخاب کنید.
میز خاطره یکی از شیک ترین میزهای کنار مبلی است که در بیشتر خانه های ایرانی دست کم یکی از آن ها دیده می شود و به عنوان جایی برای قرار دادن لوازم دکوری شیک و عکس های خاطره انگیز می باشد.
میز خاطره اگر یک رومیزی مناسب در فضای دکوراسیون قرار گیرد می تواند ظاهر زیبا و چشمنوازی به منزلتان بدهد.
معمولا رومیزی های میز خاطره دو تکه است یعنی یک رومیزی گرد ساتن که نسبتا بلند است و اندکی پایین تر از پایه های میز قراردارد و سپس رومیزی ترمه یا سنگ دوزه شده ی کوتاه تری روی آن انداخته می شود، اما در انتخاب رومیزی برای میز خاطره پیش از هر چیز بهتر است نوع دکوراسیون منزل تان را در نظر بگیرید.
می توانید از رومیزی قلمکار هم برای تزئین میز خاطره استفاده کنید. سماور تزئینی صنایع دستی با سفره قلمکار ترکیب زیبایی می شود.

ست سماور مسی قلمزنی
ست سماور مسی قلمزنی هنرلوکس

انواع سماور تزئینی

انواع سماورهای دکوری و شیک با سایر وسایل جانبی تشکیل یک سرویس سماور زیبا و کامل را می دهند که حتما نظر هر شخصی را به خود جلب می نماید. وسایل جانبی این سرویس ها عبارتند از :

  • سینی
  • زیر سماوری
  • قوری
  • پارچ کنار سماور

البته این سرویس های سماور صرفا جنبه تزئینی داشته و قابل استفاده برای درست کردن چایی نیستند.

  • سماور تزئینی فیروزه روی میزخاطره

سرویسی خاص با سنگ های ناب فیروزه که لوکس بودن آن در عین هنری بودنش چشم ها را خیره می کند. دوام و کیفیت این محصولات بخاطر زیرساخت محکم و مرغوب مسی آن است. فلز مس مرغوب که بخش هایی از بدنه ی آن با سنگ فیروزه تزئین و پوشیده شده است.

سماور فیروزه کوبی لوکس روی میز خاطره
سماور فیروزه کوبی لوکس روی میز خاطره
  • سماور مسی پرداز تزئینی

اگر دکوراسیون و میز خاطره شما به شکلی است که با محصولات نقاشی روی مس تطابق دارد سرویس سماور مس و پرداز می تواند با دکوراسیون شما ست شود. البته نوع دیگری از نقاشی روی مس هم وجود دارد که در ادامه آن را نیز معرفی می کنیم. این سرویس های زیبا میز خاطره شما را بیشتر نوستالژیک می کنند. علت آن هم این است که کار دست می باشند و یک اثر هنری محسوب می شوند.

سرویس سماور پرداز تزئینی
سرویس سماور پرداز تزئینی
  • سماور تزئینی خاتم روی مس

خاتمکاری روی سماور مسی و متعلقات آن باعث می شود که یک سرویس لوکس به رنگ بندی یکدست در طرح های متنوع برای تزئین روی میز خاطره به شما ارائه نماییم. گاهی با تضادهای رنگی و گاهی با همرنگی یک دکوراسیون زیبا می شود. رنگ بندی این سرویس را بررسی کنید تا ببینید که آیا با سایر لوازم دکوری و رنگ مبلمان و فرش و پرده ست می شود یا نه.

سماور تزئینی خاتمکاری
سماور تزئینی خاتمکاری
لوکس

پیش تر گفتیم که یک نوع دیگر از نقاشی روی مس نیز وجود دارد، آن نوع ، تشعیر است. البته غیر از پرداز و تشعیر نوع دیگری هم هست که احتمالا آن را می شناسید. اگر حدس می زنید که آفرین بر شما و اگر به خاطر نمی آورید تا پایان مطلب همراهان باشید تا نوع معروف دیگری از نقاشی روی سماور تزئینی مسی را به شما معرفی کنیم. میز خاطره ی شما با همه ی انواع این سماورهای تزئینی زیبا می شود و فقط بستگی به سلیقه و نوع دکوراسیون شما دارد که کدام را انتخاب کنید.

سرویس سماور تشعیر
سرویس سماور تشعیر
  • تزئین میزخاطره با سماور مسی

بعضی افراد معتقدند اگر روی بدنه ی سماور مسی هنری اجرا نشده باشد سنتی تر و نوستالژیک تر به نظر می رسد. اگر شما هم سماور تزئینی مسی را به صورت قلمزنی شده یا نشده برای میزخاطره می پسندید پس بهتر است این نوع را تهیه کنید.

ست سماور مسی کامل مدل سیب
ست سماور مسی کامل مدل سیب
ست سماور مسی قلمزنی
ست سماور مسی قلمزنی
سرویس سماور کامل
سرویس سماور کامل هنرلوکس
  • قیمت سرویس سماور دکوری

قیمت همه انواع سماورهای تزئینی معرفی شده برای میز خاطره شما در سایت هنرلوکس به همراه تصاویر و سایر مشخصات آن ها موجود می باشد. برای دیدن آن ها می توانید روی دکمه ی زیر کلیک کنید.

2.1/5 - (21 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *