فروش عمده میناکاری روی سفال

فروش عمده ی میناکاری روی سفال

میناکاری روی سفال یکی از هنرهای اصیل ایران است. که با ترکیب دو هنر دست سفالگری و میناکاری می توان ظروفی با طرح و نقشی بسیار زیبای ساخت که هم جنبه کاربردی و هم جنبه تزئینی دارد. نقش های استفاده شده در این ظروف با سادگی و زیبایی خود چشم هر فردی را به سمت خود خیره می کند. میناکاری بشقاب مسی با میناکاری بشقاب های سفالی کمی متفاوت است. میناکاری روی مس هنرمندان اصفهان بسیار شناخته شده و علاقه مندان فراوانی دارد. مرکز میناکاری بر روی سفال شهر لاله‌جینْ استان همدان است. البته امروزه در شهرهایی چون اصفهان و همدان , این هنر بصورت حرفه ایی و تجاری دنبال می شود. مشتریان زیادی برای ظروف میناکاری سفال در تهران و سراسر کشور وجود دارد که معمولا از اصفهان و همدان سفارشات خود را تهیه می نمایند.

چند وقتی است که فروش سفال مینا کاری به صورت تکی وعمده از طریق مراکز فروش اینترنتی آغاز گردیده است. این فروش می تواند شرایط ویژه ای را برای هر فرد ایجاد نماید.

فروش عمده سفال مینا کاری شده در کشور از طریق بخش اینترنتی امکان پذیر گردیده است که این صورت از فروش به جهت حذف واسطه ها و هم چنین فراهم نمودن دامنه ای گسترده خرید هر فرد از هر جای این مرز وبوم را آسان کرده است.

امروزه انواع سفال میناکاری شده یک انتخاب ایده آل برای فروش در بازار های جهانی نیز شناخته می شوند که می توانند با قیمت هایی رقابتی در سراسر جهان عرضه گردند.

فروش عمده ظروف سفال مینا کاری در ایران به عنوان کشور خاستگاه تولید این هنردستی، آغاز گردیده است. پارامتر های متعددی در فروش مستقیم این ظروف تولید شده اهمیت خواهند داشت .این پارامتر ها به صورت کلی و یا جزئی می توانند برای هر خریداری مهم واقع شوند.

امروزه تولید سفال در ایران گسترش یافته است. در نتیجه این محصول می تواند گزینه خوب و بصرفه ای برای انجام تمامی مراحل میناکاری نیز به شمار آید.

قیمت فروش عمده میناکاری روی سفال

قیمت های فروش عمده ظروف میناکاری سفالی متفاوت است. عوامل بسیاری در این قیمت ها موثر می باشند که از جمله آن ها باید به کیفیت و برخی از فاکتور های بومی فروش اشاره نمود.

هم چنین خرید بی واسطه ظروف سفال میناکاری این اطمینان را ایجاد خواهد کرد که مرغوبیت و درجه بندی کیفیتی اثر انتخاب شده تضمین گردد.

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن فروش-عمده-ی-میناکاری-روی-سفال.jpg است

سفال مینا کاری شده ، جلوه‌ای از هنر دست هنرمندان اصفهان

میناکاری روی سفال از صنایع دستی اصیل اصفهان محسوب می‌ شود که از ترکیب سه عنصر اصلی طبیعت یعنی آب، خاک و آتش با یکدیگر، محصولی زیبا وشگفت انگیز به وجود می‌آورد. معمولاً طرح‌های میناکاری از نقش های اسلیمی الهام گرفته‌ است.میناکاری سفالی بیشتر برای تزیین امکان مذهبی نظیر مساجد استفاده می‌ شود. هنرمندان ساکن اصفهان در این هنر دستی بر آتش دارند. ظروف ساخته شده سفالی از دیر باز تا کنون مورد استفاده مردم قرار داشته زیبایی این محصولات نیز همراه با نقش ها و طرح های میناکاری دو چندان شده است.

مراحل آماده شدن ظروف سفال میناکاری

میناکاری روی سفال 4 مرحله است. باید استعداد هنری و دانش زیادی جهت تهیه آن داشته باشید. در ابتدا تهیه مواد مناسب وابزار های لازم بسیار مهم است. برای شروع، سفال خام، لعاب و سیاه‌قلم میناکاری لازم است. بسته به مقیاس مورد نظرتان که می‌خواهید طرح را روی آن پیاده کنید ظرفی را انتخاب می‌کنید. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم تا از ظرف‌هایی با قطر کم و کوچک استفاده نمایید زیرا از نظر زمانی برتری بیشتری دارد.

سمباده یکی از اصلی‌ترین ابزارهای این نوع میناکاری به شمار می‌رود. روی ظرف موردنظر را به‌خوبی با سمباده صاف و یکدست می کنیم. حالا ظرف ما برای طراحی الگو بر روی آن آماده است. بدین منظور در اول کار نقطه مرکزی بشقاب را مشخص می‌کنیم. سپس ظرف را به قسمت‌های مساوی تقسیم‌ می‌نماییم که رعایت فاصله مساوی بسیار مهم است. اگر فاصله‌ها نامتعارف باشد طرح ما به‌درستی بر روی بشقاب منتقل نمی‌شود به همین دلیل است که میناکاری روی سفال هنری ظریف است.

دراین مرحله طرح‌های موردنظر خود را به‌وسیله جوهر مخصوص میناکاری بروی بشقاب سفالی می‌کشیم. اگر از وسیله‌ای به‌غیراز این استفاده کنید، ظرافت کار از بین می رود و نقوش حک‌شده به‌راحتی پاک می‌شوند. گام بعدی تکمیل فرآیند تولید این محصول، سیاه‌قلم است که آن را انجام می‌دهیم. سیاه‌قلم ترکیبی از گرافیت و چسب است که خودتان به آسانی هم می‌توانید نسبت به تهیه آن اقدام کنید. سیاه‌قلم مهم‌ترین و درعین‌حال ساده‌ترین گام میناکاری روی سفال است. سعی کنید که توجه زیادی در هنگام کشیدن طرح داشته باشید و دستتان نلرزد، زیرا طرح روی ظرفتان صورت زیبایی پیدا نمی‌کند. میناکاری روی ظروف سفالی زیادی مانند گلدان , بشقاب , قندان و دیگر ظروف کاربردی زیادی را شامل می شود. که بسیاری از آنها مورد استفاده روزمره ما قرار می گیرد.

در مرحله آخر روند تولید از لعاب استفاده می‌شود. در اصل گام لعاب‌کاری، تعیین رنگ ظرف موردنظر ما است. اینکه شما از چه ترکیب رنگی استفاده می‌کنید در نمای ظاهری نهایی آن تأثیر قابل توجهی دارد. انجام این هنر و مرحله نیاز به مهارت کافی دارد که در ادامه مایع لعاب را از طریق قیف‌های مخصوص ریخته شده و در میان خطوط نقش‌های حکاکی‌ شده فرو می‌رود. لعاب‌کاری در طی چند نوبت انجام می‌شود.

رنگ‌آمیزی دور بشقاب در انجام این هنر مهم است. معمولاً از رنگ‌های آبی فیروزه‌ای، سبز، سفید و قرمز در لعاب‌کاری ظروف سفالی استفاده می‌شود. بعد از تمامی این مراحل حالا این ظروف آماده رفتن به داخل کوره هستند. میناکاری قدمتی 5000 ساله دارد. شما می‌توانید انجام مرحله ‌به ‌مرحله این هنر را به طور کامل در شهر اصفهان تماشا کنید. این شهر دارای زبردست‌ترین اساتید این حوزه است.

خريد سفال ميناکاري شده از اينترنت

خريد و فروش عمده میناکاری روی سفال و همینطور خرید و فروش تکی این محصولات به طریق اينترنتی در سایت های معتبر آغاز شده است که اين فرصت طلايي را براي تمامي افراد علاقه مند می سازد.

آثار هنري يک انتخاب فوق العاده و منحصر به فرد است که هر يک از این آثار در کشور طرفداران و خريداران خاص خود را دارد.به همين علت سایت هنر لوکس برای فروش سفال مینا کاری در اصفهان، با ايجاد يک دامنه وسيع براي خريداران، ايده آل هاي هر يک از علاقه مندان این هنر را ايجاد نموده است.

مزيت های تعيين شده براي خريداران عمده سفال مینا کاری در سایت هنر لوکس

  1. فروش بي واسطه
  2. امکان خريد براي آغاز يک تجارت گسترده
  3. نبود محدوديت در انتخاب نوع محصول
  4. انواع سفال هاي مرغوب و درجه يک
  5. امکان مقايسه قيمت هاي خريد
3/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *