سوالات متداول

سوالات متداول شما مشتریان گرامی صنایع دستی هنرلوکس

می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟”
 بله ، درصورت خرید تلفنی می توانید با پشتیبانی فروش تماس بگیرید،
میتوانم بعد از فاکتور شدن سفارش درخواست تغییر در مندرجات فاکتور را بدهم ؟

بله هر گونه تغیر در محصول ، آدرس و مشصات گیرنده تا قبل از تحویل سفارش شما به پست امکان پذیر می باشد

آیا امکان خرید حضوری وجود دارد؟
بله این امکان در شهر اصفهان وجود دارد.
برای خرید از هنرلوکس، حتما باید در سایت عضو باشم؟
خیر، میتونید بدون ثبت نام هم خرید انجام دهید ولی پیشنهاد ما ثبت نام در سایت می باشد.
آیا می‌توانم برای پرداخت سفارش خود چک بدهم؟

خیر،با توجه به نوسانات قیمت دلار و تغیر قیمت مس این امکان وجود ندارد، برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی هنر لوکس از پذیرش هر گونه چک بانکی معذور است.

میتوانم سفارش خود را در محل پرداخت کنم؟
خیر برای تسریع در روند خرید امکان پرداخت سفارش در محل وجود ندارد.
چگونه به شما اعتماد کنیم

اولا ما نماد اعتماد فروشگاهی داریم که مستقیم از وزارت صنعت و معدن گرفته ایم

دوما پرداخت شما کامل از طریق درگاه مستقیم بانکی انجام می پذیرد و دارای شناسه پرداخت و پیگیری می باشد

سوما ما در شهر اصفهان دارای دو شعبه جهت خرید حضوری و پشتیبانی شما مشتریان عزیز داریم

و….

چطور درخواست خود را جهت بازگردان کالا (مرجوعی کالا) به شما اطلاع دهم؟
شما میتوانید از طریق فرم درخواست مرجوعی در پروفایل ، صفحه تماس با ما و تلفن درخواست خود را ثبت نمایید.
تا چند روز مهلت دارم محصول خریداری شده ی خود را مرجوع کنم؟

شما میتوانید درخواست مرجوعی خود را تا 7 روز برای کالا با ایراد فنی و تا 72ساعت ، کالا با ایراد ظاهری و مغایرت و سلیقه ای را به ما اعلام کنید.

گارانتی کالاها شامل چه مواردی می‏‌شود؟ چطور میتوانم از خدمات گارانتی استفاده کنم؟

به این دلیل که گارانتی محصولات مختلف بر اساس نوع کالا متفاوت است و بنابراین در اینجا پاسخگویی دقیق ممکن نیست، به صورت کلی هر گونه تغیر رنگ ، پوسیدگی و.. شامل گارانتی می گردد.

آیا سوالی ذهن شما را درگیر می کند

لطفا با واحد پشتیبانی هنرلوکس تماس بگیرید

تماس با ما