قندان فانتزی شیک فلزی

قندان فلزی فانتزی شیک لوکس

قندان فانتزی شیک فلزی

قندان فانتزی فلزی گزینه ی مناسبی هم برای تکمیل و تزئین دکور و ویترین شماست هم می توانید برای پذیرایی به عنوان ظرف شکلات یا قند و نبات استفاده کنید. مزیت قندان های فلزی و فانتزی این است که هم زیبا هستند و هم نشکن.
در این مطلب ما قصد داریم انواع قندان های فلزی را که هم فانتزی و شیک هستند و هم کاربرد مصرفی دارند به شما معرفی کنیم.

انواع قندان فلزی فانتزی

این قندان ها آنقدر زیبا و در عین حال مرغوب می باشند که می توانید به عنوان یک محصول دوکاره هم روی آن ها حساب کنید. یعنی هم آن را داخل ویترین بگذارید و هم در مواقع لزوم آن ها را از داخل دکور خود بردارید ، داخل آن قند یا شکلات بریزید و با آن پذیرایی کنید.
تمام قندان هایی که در این مطلب معرفی می شوند از جنس فلز مس با روکش های متفاوت هستند.

این نوع قندان فلزی در بین قندان های صنایع دستی از لوکس ترین ها محسوب می شود. در تایید زیبایی آن هیچ اختلافی بین مشتریان نیست. همگی به فانتزی بودن ، شیک بودن ، ارزش بالای این قندان و جذاب بودن آن اعتراف می کنند. به کار رفتن سنگ فیروزه اصل در تولید قندان فیروزه کوبی باعث جذب مشتریان زیادی به مجموعه صنایع دستی هنرلوکس شده است.

قندان فانتزی فیروزه کوبی
قندان فانتزی فیروزه کوبی

نقاشی روی زیرساخت مسی کار هنرمندان زبردست و عاشق اصفهانی را حتما تا به حال دیده اید. این نقاشی ها انواع مختلفی دارد، هم از نظر نوع هنر : میناکاری ، پرداز، تشعیر و … هم از نظر طرح و رنگ.
سبک پرداز یکی از زیباترین روش های نقاشی کردن فلز مس است. انواع محصولات آن در بین مشتریان محبوب هستند، همینطور قندان فانتزی و فلزی پرداز.

قندان فانتزی شیک پرداز در کنار گلدان
قندان فانتزی شیک پرداز در کنار گلدان

اگر در بین هنرهای صنایع دستی به دنبال جدیدترین قندان های فانتزی و شیک هستید یکی از قندان های جدید فلزی ما نوع تشعیر است. نوعی از نقاشی با رنگ آمیزی خاص پسند، مدرن و شیک.

قندان تشعیر سیبی 22 سانتی
قندان تشعیر سیبی 22 سانتی

غیر از نقاشی و سنگ فیروزه هنر دیگری هم هست که فلز مس را از نظر زیبایی از این رو به آن رو می کند. هنر بی نظیر خاتمکاری. هنری اصیل با پیشینه ای زیاد که هرچه می گذرد این هنر زیباتر و باارزش تر می شود. هنر مانند سرکه ای می ماند که 7 ساله آن باارزش تر از یکساله، 40 ساله آن باارزش تر از 7 ساله است. حال شما ببینید هنری که بیش از 1000 سال قدمت دارد چقدر با ارزش و تماشایی است.

قندان شیک فانتزی مس و خاتم
قندان شیک فانتزی مس و خاتم در پک تبلیغاتی هنرلوکس
  • قندان شیک ملیله روی فلز مس

ملیله روی فلز مس به این صورت است که روی مس را با آبکاری نقره روکش می کنند به صورتی ماهرانه و با دقت. طوری که بیننده گمان می کند ظرف یا قندان فلزی کاملا از جنس نقره است. دوام و زیبایی و در عین حال قیمت مناسب قندان فانتزی ملیله کاری باعث شده است که بسیاری از افراد آن را به تمام نقره ترجیح بدهند.

قندان فلزی شیک ملیله کاری هنرلوکس
قندان فلزی شیک ملیله کاری هنرلوکس

اگر شما هم علاقه ی زیادی به مینا دارید به احتمال قوی یکی از قندان های میناکاری را در منزل دارید. قندان فلزی مسی مینا را می توانید به عنوان ظرف قند و نبات روی میز آشپزخانه یا روی اپن، روی میز پذیرایی ، روی میز مطالعه یا هرجای دیگری که به ذهنتان می رسد قرار دهید و از نگاه کردن به این هنر 5000 ساله لبریز از شوق و آرامش شوید.

قندان فلزی
قندان فلزی

قیمت قندان فلزی فانتزی

همه ی قندان های فوق بسته به سایز و مدلشان قیمت مشخصی دارند که در سایت صنایع دستی هنرلوکس قرار داده شده است. با کلیک روی دکمه ی زیر می توانید ، سایز قندان ها و قیمت آن ها را در کنار تصاویر هر قندان مشاهده کنید.

قندان شیک
قندان شیک

خرید قندان فانتزی فلزی شیک

به پیشنهاد ما قبل از خرید ابتدا با کلیک روی دکمه ی فوق قندان ها را بررسی کنید، تصویرهای آن ها را ببینید تا متوجه شوید کدام بیشتر به سلیقه ی شما نزدیک است و با دکوراسیون شما هماهنگی بیشتری دارد. از نظر اندازه کدام یک مناسب دکور یا پذیرایی شماست (معمولا برای ظرف شکلات سایز بزرگتر را انتخاب می کنند، هرچند برای شکلات خوری فانتزی نیز ظرف پایه دار و مخصوص به خودش هم وجود دارد) و سپس اقدام به خرید نمایید.
در این زمینه هر سوال یا ابهامی که دارید کافی است با شماره 09138888250 تماس بگیرید تا واحد فروش هنرلوکس پاسخ گوی شما عزیزان باشد.

 

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *