هدایای تبلیغاتی ساری

هدایای تبلیغاتی ساری

چاپ هدایای تبلیغاتی ساری

انواع هدایای تبلیغاتی ساری را می توان در چند گروه جای داد. هدایای تبلیغاتی لوکس ، جدید ، ارزان ، تکی یا عمده و غیره. قطعا شما با توجه به مصلحت اندیشی های مربوط به کسب و کارتان مورد مناسب تر را انتخاب می کنید. مصلحت اندیشی ها در این زمینه بستگی به موارد زیادی دارد از جمله : نوع کسب و کار ، نوع مشتری ، میزان بودجه ، برنامه بازاریابی بلندمدت یا کوتاه مدت و غیره.

انواع هدیه های تبلیغاتی عمده و تکی در ساری

اگر شما با توجه به مطالبی که در بالا عرض شد هنوز انتخاب خاصی نداشته اید و می خواهید موردی را با توجه به پیشنهادات ما انتخاب نمایید، بسیار خوشحال می شویم که یک گزینه ی متناسب با نوع نیاز شما را بتوانیم معرفی کنیم.

مینا از 5000 سال پیش تا به حال محبوب بوده است. کاسه و بشقاب مینا، گلدان میناکاری ، بشقاب تکی ، تندیس میناکاری ، ساعت و غیره. حال می توان از بین این محصولات آن ها که به نظرتان در کنار هم زیبا هستند را با هم ست کرده و به عنوان هدایای تبلیغاتی ساری استفاده کنید. اما اگر وقت ست کردن ندارید ما این کار را برای شما انجام داده ایم.

  • تنگ فیروزه کوبی ساری

تنگ وسیله ای پرکاربرد در قدیم بود. اما حالا کمتر جنبه کاربردی دارد و بیشتر برای تزئین و دکوراسیون به کار می رود. به خصوص تنگ های فیروزه کوبی یا مس و پرداز و مس و خاتم که نمی توان در آن ها نوشیدنی مصرف کرد و کاربرد تزئینی دارند.

سرویس تنگ و کشکول فیروزه کوبی
سرویس تنگ و کشکول فیروزه کوبی

سایر محصولات فیروزه کوبی

  • قیمت شیرینی خوری مس پرداز

شیرینی خوری را معمولا همه در خانه دارند. اگر شما می خواهید یک ظرف کاربردی به کسی هدیه بدهید و برای خود به این روش تبلیغات خوبی داشته باشید این محصول را پیشنهاد می کنیم. اگر آن را به یک شرکت یا مجموعه هدیه کنید ممکن است داخل دکور خود قرار دهند یا در دفتر مدیریت یا ریاست برای پذیرایی از مهمان های خاص خود از آن استفاده کنند.

شیرینی خوری مس و پرداز هدایای تبلیغاتی ساری
شیرینی خوری مس و پرداز هدایای تبلیغاتی ساری

محصولات مس و پرداز ، فیروزه کوبی ، مس و خاتم و غیره هر کدام تنوع بالایی دارند و ما در این جا از هر دسته یک مورد را برای آشنایی معرفی می کنیم.

  • گلدان خاتم و مس ساری برای تبلیغات

مس و خاتم هنری است که مورد پسند افراد خاص پسند یا مشکل پسند واقع می شود. هنری سرشار از ظرافت و زیبایی و تنوع. گلدان خاتم و مس در بین هدایای تبلیغاتی ساری گزینه ای جالب توجه و ویژه است.

هدیه گلدان خاتم و مس برای تبلیغات درساری
هدیه گلدان خاتم و مس برای تبلیغات درساری

سایر محصولات مس و خاتم

  • انواع تندیس تبلیغاتی ساری

تندیس میناکاری در انواع مختلف : تندیس ساعت ، قلمدان ، و ان یکاد ، بته سرکج و غیره موجود می باشند.

  • قیمت ملیله ساری

برای خرید ملیله کاری با قیمت مناسب موراد زیادی را پیش روی شما قرار می دهیم. تا از قیمت کف تا سقف حق انتخاب داشته باشید. کافیست به سایت ما سر بزنید و از محصولات ملیله کاری دیدن کنید.

هدیه ساری ساعت ملیله کاری اعلا
هدیه ساری ساعت ملیله کاری اعلا
  • قیمت تابلو قلمزنی در شهرساری

تابلو قلمزنی یک هدیه لوکس و برازنده برای بهترین هاست. وقتی می خواهید نظر طرف مقابل را صد درصد جلب کنید این هدیه به کارتان می آید. به احتمال زیاد بتوانید بعد از دادن این هدیه خاص به مجموعه ی دیگری یک قرارداد درست و حسابی با آن ها ببنیدید.

خرید تابلو قلمزنی از شهر ساری
خرید تابلو قلمزنی از شهر ساری

 

هدیه های ارزان برای وقتی مناسب هستند که بخواهید بین مشتریان معمولی و مردم عادی تبلیغات کنید. در غیر این صورت این هدیه ها با وجود ارزان بودن ممکن است برایتان گران تمام شوند. منظورم این است که هیچ وقت به مدیرعامل یک شرکت معتبر که از شما خرید خوبی هم داشته است یک خودکار هدیه ندهید.

هدایای تبلیغاتی ارزان ساری
هدایای تبلیغاتی ارزان ساری
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *