هدایای تبلیغاتی اراک

هدایای تبلیغاتی اراک

فروش هدایای تبلیغاتی در اراک

اگر خریدار هدایای تبلیغاتی اراک هستید یا قصد فروش این نوع از هدیه ها را در اراک دارید در هر دو صورت خواندن این مطلب برای شما خالی از لطف نیست. اگر خریدار باشید مواردی که به شما معرفی می کنیم گزینه های متفاوت ، جدید و خاصی هستند. اگر هم قصد دارید فروشنده باشید و به این موضوع به عنوان یک کسب و کار نگاه می کنید، مواردی که معرفی می کنیم می توانند ایده های ما برای شروع کسب و کارتان باشند. از طریق فروش هدایای تبلیغاتی در اراک می توانید به درآمد خوبی برسید اگر راه و روش آن را بدانید.

انواع هدایای تبلیغاتی مناسب اراک

اگر شخصی نزد شما آمد و گفت که می خواهد تعدادی هدیه تبلیغاتی لوکس سفارش بدهد و می خواهد آن ها را به مدیران یا به مشتریان خاص خود بدهد هدایای تبلیغاتی لوکس صنایع دستی را به او معرفی کنید:

گلدان های میناکاری در سایزهای مختلف، با جعبه ی زیبا وجود دارند. طرح مینای روی گلدان ها نیز با هم متفاوت است. رنگ بعضی از آن ها هم روشن تر و بعضی دیگر تیره تر کار شده است.

بشقاب مینا هم مثل گلدان مینا گزینه ای است که اگر به مشتری پیشنهاد کنید به احتمال زیاد از آن استقبال می کند چون در کنار قیمت مناسبش ظاهر لوکس و زیبایی هم دارد. این بشقاب ها را هم می توانید با جعبه بفروشید. البته قاب بشقاب هم هست که معمولا برای هدیه تبلیغاتی بیشتر خریداری می شود.

انواع بشقاب میناکاری اراک
انواع بشقاب میناکاری اراک
  • محصولات فیروزه کوب اراک

فیروزه کوبی از آن محصولاتی است که از نظر لوکس بودن حرف اول را در اراک می زند. اگر مشتریان شما از شهرهای اطراف اراک مانند خمین ، ساوه یا محلات هستند و برای خرید هدایای تبلیغاتی خمین و سایر شهرستان ها به اراک آمده اند یا به صورت اینترنتی قصد خرید دارند این گزینه را هم به آن ها معرفی کنید.

فیروزه کوبی هدیه لوکس اراک
فیروزه کوبی هدیه لوکس اراک
  • مس و پرداز اراک

مردم اراک چقدر مس و پرداز را می شناسند؟ اگر خیلی نمی شناسند ، شما از این فرصت استفاده کنید. این هنر را به آن ها به عنوان یکی از هدایای تبلیغاتی جدید در اراک معرفی کنید. این هنر همان نقاشی روی ظروف مسی به سبک پرداز می باشد.

فروش قندان مس و پرداز در اراک
فروش قندان مس و پرداز در اراک

مصنوعات خاتم که حتما در منزل همه ی ما وجود دارد. حداقل یک جعبه ی خاتم ، جادستمال کاغذی یا یک قاب خاتم همیشه در خانه های ما خودنمایی می کرده است. اما آیا هیچوقت به عنوان یک هدیه تبلیغاتی برای انواع کسب و کارها به آن ها نگاه کرده اید؟ این مصنوعات قیمت بسیار مناسبی دارند. زیبا و مقرون به صرف هستند.

 

  • قیمت مس و خاتم اراک

اصلا مس و خاتم چیست؟ خاتم کاری روی مس را می گویند. دوام آن از خاتمکاری روی چوب بیشتر است اما قیمت آن کمی بالاتر از خاتم روی چوب هست. زیبایی آن هم که گفتنی نیست. باید آن را تماشا کنید و شما نظرتان را در مورد زیبایی آن به ما بگویید.

  • انواع ملیله کاری اراک

ملیله کاری روی فلز مس هم زیبایی خاصی دارد. این هنر آنقدر خاص و ویژه است که حتما مشتری های شما مجذوب آن می شوند. هنر ملیله قیمت های مختلفی دارد. ملیله روی مس قیمت آن از همه انواع ملیله مناسب تر است. البته دوام خوبی دارد. ملیله کاری را از فروشنده ها و تولیدی های معتبر تهیه کنید.

فروش ملیله کاری در اراک
فروش ملیله کاری در اراک
  • تابلو قلمزنی گل و مرغ در اراک

انواع تابلو قلمزنی را می توانید به عنوان هدایای تبلیغاتی اراک معرفی کنید. در بین آن ها عده ای به دنبال طرح گل و مرغ هستند. این طرح معروف و جذاب نه تنها در تابلوهای قلمزنی بلکه در اکثر صنایع دستی و هنرهای نامبرده مثل طرح روی ظروف مس و پرداز به کار می رود.

رومیزی یا سفره قلمکار فقط در اصفهان طرفدار ندارد بلکه مردم کل دنیا عاشق آن ها هستند. به همین دلیل به عنوان یک هدیه تبلیغاتی تاثیر زیادی در رونق کسب و کار و برندینگ یک مجموعه خواهد داشت.

اگر مشتری شما به دنبال یک هدیه خاص و ویژه آمده است می توانید پک های ویژه را به آن ها معرفی کنید که شامل یک یا چند عدد از محصولات فوق است. این ترکیب هم می تواند مطابق با درخواست مشتری باشد و هم ایده ای از جانب شما.

  • انواع تندیس تبلیغاتی اراک

تندیس میناکاری ساعت دار ، تندیس مینا کاری قلمدان ، تندیس میناکاری وان یکاد ، تندیس بشقاب مینا ، تندیس گلدان مینا و …

  • هدایای تبلیغاتی ارزان در اراک

گاهی ممکن است مشتری که برای سفارش هدایای تبلیغاتی نزد شما آمده است بگوید که قصد دارد در بین عموم مردم تبلیغات کند. شاید بخواهد هدایای تبلیغاتی خود را به مشتریان روزمره و عادی خود بدهد. در این جور مواقع می توانید این گروه از هدیه ها را به ایشان معرفی کنید.

هدایای تبلیغاتی ارزان در اراک
هدایای تبلیغاتی ارزان در اراک
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *