هدایای تبلیغاتی مازندران

هدایای تبلیغاتی مازندران

فروش هدایای تبلیغاتی در مازندران

مازندران شهر پر رفت و آمدی است و بررسی هدایای تبلیغاتی مازندران از این نظر اهمیت زیادی دارد. مازندران یکی از پرجمعیت ترین استان های ایران است ، خوش آب و هواست و مردم افتخارآفرینی در المپیک دارد. این مردم غیور و دوست داشتنی و پرتلاش بخاطر اینکه در شمال ایران زندگی می کنند هرساله میزبان عده ی زیادی از مردمان خوبمان از سرتاسر ایران هستند. ما همیشه وقتی به این استان و به شهرهای مختلف آن سفرکرده ایم شاهد مهربانی و مهمان نوازی مردم خوب مازندران بوده ایم. در گویش محلی به آن مازندرون هم گفته می شود.

چاپ هدایای تبلیغاتی مازندران

هدیه ی تبلیغاتی وقتی ارزشمند است که شما همراه با آن یک تبلیغ برای کار خودتان داشته باشید. اصلا اسمش هم نشان دهنده ی همین مطلب است : هدیه ی تبلیغاتی. حال این تبلیغات به چه شکلی باید همراه هدیه ی شما باشد؟ به شکل های مختلف. مثلا می توان مستقیما روی خود محصول لوگو برند و نام موسسه شما را ثبت و حک کرد. راه دیگر این است که شما یک تبلیغ جداگانه به شکل بروشور، بولتن یا یک برگه همراه محصول به طرف مقابل بدهید.

انواع هدیه های مازندران برای تبلیغات

انواع و اقسام هدیه ها را می توانید برای تبلیغات خودتان انتخاب کنید. پیشنهاد از ما، انتخاب و سفارش از شما.

  • ظروف مس پرداز مازندران

چقدر این ظروف را میشناسید. ظروف مسی که روی آن ها با ظرافت خاصی نقاشی شده است. آیا از آن ها در منزل دارید؟ این ظروف چون چندسالی است که در صنایع دستی متولد شده اند و به نوعی فرزند خلف مینا محسوب میشوند می توانند یک نوع هدایای تبلیغاتی جدید باشند.

تا به حال پیش آمده است که از جایی تندیس هدیه بگیرید؟ اگر پاسخ شما مثبت است ان تندیس الان کجاست؟ به احتمال زیاد داخل ویترین ، روی طاقچه ، یا داخل کمدتان است. حتما به عنوان یک یادگاری برایتان بسیار ارزشمند است و خاطرات دوران خاصی را تداعی میکند. مثل دوران مدرسه ، دانشجویی ، برنده شدن در مسابقات و … پس مطمئن باشید اگر شما هم یک تندیس به کسی هدیه بدهید که روی آن برند شما حک شده باشد برایش عزیز خواهد بود و این یک تبلیغ ماهرانه در کسب و کارتان می باشد.

فیروزه کوبی همان طور که از نامش پیداست سنگ فیروزه را روی ظروف می چسبانند یا در اصلاح می کوبند. این کار مراحل زیادی دارد. اگر از سنگ فیروزه اصل یا سنگ فیروزه نیشابور هم در آن استفاده شده باشد که ارزش بیشتری خواهد داشت.

کشکول و تنگ فیروزه کوبی
کشکول و تنگ فیروزه کوبی

خاتم کاری به عناون هدایای تبلیغاتی مازندران باعث می شود که شما در مسیر برندینگ خود زودتر پیش بروید و به مقصد برسید. علت آن هم این است که محصولات خاتم کاری هم قیمت پایینی دارند و هم در اکثر آن ها جای مناسب برای درج و حک شدن لوگوی شما روی خود محصول به راحتی وجود دارد.

باکس هدیه های خاتم کاری مازندران
باکس هدیه های خاتم کاری مازندران
  • انواع ملیله کاری مسی درمازندران

ملیله ظرفی مسی با روکش آبکاری نقره ، بسیار زیبا و مناسب برای هدیه دادن است. اگر شما بخواهید جنس های دیگر ملیله کاری مثلا زیرکار نقره یا زیرکار طلا را تهیه کنید قیمت آن دیگر برای هدایای تبلیغاتی مازندران مقرون به صرفه نیست. برای همین به این منظور پیشنهاد ما به شما استفاده از ظروف میلیه با زیرکار مسی است.

هدایای صنایع دستی برای تبلیغات در مازندران، برای هدیه تبلیغاتی بابل، یا به عنوان یک هدیه خاص تبلیغاتی در قائم شهر یا هدایای تبلیغاتی آمل و در هر نقطه ای از ایران عزیزمان گزینه های زیادی دارد. این موارد را می توانید در لینک زیر همراه با مشخصات ، تصاویر و قیمت هر کدام به راحتی مشاهده نمایید.

هدایای تبلیغاتی ارزان درمازندران

شاید این سوال پیش بیاید که تا وقتی هدایای تبلیغاتی ارزان هست چرا از سایر هدایای تبلیغاتی استفاده کنیم؟

هدایای تبلیغاتی ارزان مازندران
هدایای تبلیغاتی ارزان مازندران

پاسخ ما به شما این است که آیا شما هنگامی که به یک مهمانی با شکوه دعوت می شوید آیا با لباس راحتی منزل به آن مهمانی می روید؟ مسلما خیر. هدایای تبلیغاتی ارزان مناسب تبلیغات در سطح وسیعی بین عموم مردم هستند اما برای موارد خاص مناسب نیستند. موارد خاص چه مواردی است؟ فرض کنید می خواهید نظر رئیس یک کارخانه را جلب کنید تا با شما قراراد ببندد ، یا یک مشتری دارد که هرماه یا هرسال خرید عمده ای از شما دارد. خب برای این افراد قطعا یک سررسید یا خودکار هدیه ی شایسته و مناسبی نیست. و به جای تبلیغ کردن اثر سوء دارد.

 

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *