هدایای تبلیغاتی مشهد

هدایای تبلیغاتی مشهد

فروش هدایای تبلیغاتی در مشهد

مشهد سالانه پذیرای حدود 27 میلیون مسافر است و از این لحاظ هدایای تبلیغاتی مشهد می تواند تاثیر بسیار زیادی در برندسازی و افزایش فروش شما داشته باشد. شهر مشهد بخاطر وجود حرم حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) یکی از شهرهای مقدس جهان به شمار می رود. به همین دلیل مسافران زیادی برای زیارت از سراسر ایران و حتی کشورهای دیگر هر سال به مشهد می آیند.

وقتی شما به این مسافران عزیز که از شما خرید می کنند یک هدیه تبلغاتی بدهید که در آن به خوبی خودتان را معرفی کرده باشید در واقع می توانید خود را در کل ایران و حتی سایر کشورهای به مردم معرفی کنید. زیرا این مشتری این هدیه تبلیغاتی مشهد را با خود به شهر یا کشور خود می برد و در آن جا نیز به احتمال زیاد خاطره ی دریافت این هدیه را برای دوست و آشنای خود تعریف می کند و به همین شکل به طور ناخواسته برای شما تبلیغ می کند.

حال این هدایای تبلیغاتی می تواند با توجه به نوع کسب وکار و یا نوع مشتریان شما (از نظر موقت یا دائمی بودن) متفاوت باشد که انتخاب آن بستگی به صلاح دید و میزان بودجه ی شما دارد. البته هزینه ای که شما برای تهیه هدایای تبلیغاتی می کنید در واقع یک نوع سرمایه گذاری محسوب می شود نه هزینه. زیرا باعث رشد کسب و کارتان و افزایش فروشتان خواهد شد و چندین برابر آن به شما بر می گردد.

هدایای تبلیغاتی ارزان در مشهد

در مشهد هدایای تبلیغاتی ارزان می تواند علاوه بر مواردی مانند سررسید، تقویم ، خودکار ، سرکلیدی ، کیف دستی کوچک ، گیره ی گوشی و مانند این ها شامل سوغات مشهد هم باشد. بسته ای از زعفران، یا نبات به شکل ها و با بسته بندی های مختلف، قند مشهدی ، عطر مشهدی و مانند این ها.

این هدایای تبلیغاتی ارزان می تواند همراه با یک بروشور باشد که کسب و کار شما را در هر زمینه ای که فعالیت می کند مفید و مختصر برای طرف مقابل توضیح بدهد.

هدایای تبلیغاتی ارزان در مشهد
هدایای تبلیغاتی ارزان در مشهد

هدایای تبلیغاتی نفیس در مشهد

یکسری از هدایای تبلیغاتی هم وجود دارند که شاید صاحب یک کسب و کار آن ها را به همه ی افراد هدیه ندهد بلکه برای افراد خاصی در نظر بگیرد. مثلا برای یک مشتری که همیشه از او خرید زیاد و عمده اناجم می دهد. یا برای شرکتی که با او قرارداد بسته است و می خواهد روابطش را با او به شکلی حسنه کند و ادامه بدهد و غیره

در ادامه چند مورد از هدایای تبلیغاتی نفیس را معرفی می کنیم.

  • محصولات فیروزه کوبی در مشهد

مشهد به نیشابور نزدیک است. نیشابور دارای مهم ترین معدن سنگ فیروزه در جهان است. این سنگ زیبا در صنعت فیروزه کوبی به کار می رود. در بین هدایای تبلیغاتی مشهد فیروزه کوب ها حرف اول را می زنند.

هدایای تبلیغاتی فیروزه کوبی مشهد
هدایای تبلیغاتی فیروزه کوبی مشهد

اگر می خواهید هدایای تبلیغاتی نفیس بدهید اما قیمت آن ها هم مناسب باشد چند گروه را به شما معرفی می کنیم : گروه محصولات میناکاری ، گروه محصولات خاتم کاری ، گروه محصولات ملیله کاری و سفره قلمکار

  • محصولات میناکاری در مشهد

میناکاری هنری زیبا و چشم نواز است که محصولات متنوع و قیمت مناسب آن ها باعث شده در بین هدایای تبلیغاتی مشهد جایگاه ویژه ای داشته باشند.

هدایای تبلیغاتی میناکاری در مشهد
هدایای تبلیغاتی میناکاری در مشهد
  • محصولات خاتم کاری در مشهد

محصولات خاتم که هم روی چوب و هم روی مس خاتم کاری شده اند گزینه های بسیار جذاب و ایده آلی برای هدیه تبلیغاتی دارند. قلمدان خاتم کاری ، جعبه خاتم و موارد زیاد دیگری که هم اندازه های کوچک و جمع و جوری دارند و هم قیمت بسیار مناسبی.

محصولات خاتم کاری مشهد
محصولات خاتم کاری مشهد

برای مشاهده ی مشخصات ، تصاویر کامل و قیمت سایر محصولات هدایای تبلیغاتی در مشهد می توانید روی دکمه ی زیر کلیک کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *