هدایای تبلیغاتی خراسان جنوبی

هدایای تبلیغاتی خراسان جنوبی

انواع هدایای تبلیغاتی در خراسان جنوبی

خراسان جنوبی یکی از استان های نزدیک به شهر مشهد است که از این لحاظ می توان آن را جزو شهرهای مذهبی ایران به شمار آورد. هدایای تبلیغاتی خراسان جنوبی نیز ممکن است تا حدودی تحت تاثیر فضای معنوی و فرهنگ مردم آن منطقه باشد. اما گاهی افراد ترجیح می دهند که از هدایای تبلیغاتی متفاوت و جدید استفاده کنند تا جذابیت و تاثیرگذاری بیشتری داشته باشد. اگر شما هم به دنبال این دسته از هدیه های تبلیغاتی هستید به پیشنهاد های ما توجه کنید.

چاپ هدایای تبلیغاتی در خراسان جنوبی

مسلما اکثر ما دوست داریم که هدایای تبلیغاتی به گونه ای باشند که بتوان در جایی از آن اسم شرکت و یا لوگوی مجموعه ی ما ثبت یا حک شود. دوست داریم شخص مقابل از وقتی هدیه را از ما دریافت می کند تا هر وقت که به آن نگاه می کند همیشه به یاد ما بیفتد و دوباره برای خرید و یا دریافت خدمات به ما مراجعه کند. به همین دلیل ما سعی کرده ایم آن دسته از هدایای تبلیغاتی را در این مطلب به شما معرفی کنیم که این قابلیت را داشته باشند و با سفارش شما لوگو ، برند ، یا نام کسب و کارتان روی آن ها ثبت شود.

هدایای تبلیغاتی چیست
هدایای تبلیغاتی چیست

هدایای تبلیغاتی چیست ؟

شاید شما اصلا ندانید که هدایای تبلیغاتی به چه نوع هدیه هایی گفته می شود. تصور کنید شما کسب و کاری دارید و می خواهید برای آن تبلیغات داشته باشید. یکی از راه های تبلیغ کردن این است که شما به مشتریان خود هدیه بدهید و روی آن هدیه در صورت تمایل لوگو، برند یا نام کسب و کارتان را چاپ و درج کنید. در این صورت در ذهن آن مشتری بیشتر می مانید. حتی ممکن است طرف مقابل هنوز مشتری شما هم نشده باشد یا خریدی نکرده باشد اما با دریافت یک هدیه تبلغاتی از طرف شما ترغیب شود که برای خرید کردن یا دریافت خدمات به سراغ شما بیاید. فرقی نمی کند که شما در کدام شهرستان خراسان جنوبی باشید، قائن، طبس یا فردوس یا … در هر شهری که باشید اگر در مشتری انگیزه ی کافی ایجاد شود روزی بالاخره به سراغتان می آید.

بهترین هدایای تبلیغاتی

اما سوال این جاست که آیا ما باید به همه ی انواع مشتری ها یک نوع هدیه تبلیغاتی بدهیم؟

مثلا اگر شما صاحب یک مجموعه یا کسب و کار در طبس هستید و یک یا چند مشتری مهم در فردوس دارید که از شما خریدهای آن چنانی کرده و قراردادهای مهمی با شما بسته اند ، موقع هدیه دادن بین این مشتری با یک مشتری معمولی که یک خرید جزئی کرده است و شاید اصلا شما را به یاد نداشته باشد تفاوتی قائل نمی شوید؟

صددرصد باید تفاوت قائل شوید. پس می توان گفت بهترین هدیه تبلیغاتی هدیه ای است که هم متناسب با نوع و اندازه ی کسب و کارتان باشد و هم درخور مشتری و متناسب با نوع ارتباط شما با طرف مقابل.

هدایای تبلیغاتی ارزان

برای مشتری های معمولی و یا افرادی که هنوز مشتری شما نشده اند می توانید از این دسته از هدایای تبلیغاتی ارزان استفاده کنید. این هدایا عبارتند از :

  • لوازم التحریر
  • سررسید و سالنامه
  • سرکلیدی
  • لیوان
  • کلاه
  • تی شرت
  • تقویم
  • ساک دستی کوچک
  • دستبند چرمی یا پلاستیکی
  • و غیره
هدایای تبلیغاتی ارزان در خراسان جنوبی
هدایای تبلیغاتی ارزان در خراسان جنوبی

هدایای تبلیغاتی نفیس

این دسته از هدایای تبلیغاتی در خراسان جنوبی را می توانید برای مشتریان خاص خود تهیه کنید و باعث توسعه و رونق کسب و کارتان بشوید. در ادامه انواع آن را معرفی می کنیم.

  • سفارش تندیس تقدیر

تندیس تبلیغاتی یکی از انواع هدایای تبلیغاتی جدید به شمار می رود که هم صاحبان حرف و مشاغل از آن ها برای تبلیغات خود استفاده می کنند و هم در مراسمات بزرگداشت و تقدیر و همایش ها و برنامه های مختلف به افردا هدیه داده می شود.

  • تولید ساعت دیواری تبلیغاتی در خراسان جنوبی

ساعت های تبلیغاتی در خراسان جنوبی در جنس های مختلفی تولید می شوند اما نفیس ترین آن ها ساعت تبلیغاتی خاتم کاری یا ساعت تبلیغاتی میناکاری است.

  • تابلو خاتم کاری با پلاک مسی در خراسان جنوبی

به این مدل تابلو، تابلو قلمزنی با قاب خاتم کاری نیز گفته می شود. تابلوهایی بسیار نفیس، زیبا و لوکس در ابعاد و اندازه های مختلف با طرح های بسیار متنوع که می توانید از بین آن ها گزینه ی مورد نظر خود را پیدا کنید.

 

  • هدایای خاص چوبی

محصولات خاتم کاری گزینه های زیادی برای انتخاب برای شما در نظر گرفته است. از خودکار و پیپ خاتم کاری گرفته تا صفحه شطرنج و تخته نرد خاتم کاری. انواع محصولات خاتم کاری هم از جنی چوب و هم از جنس های دیگر برای این کار موارد ایده آلی هستند که قیمت های مناسب و مقرون به صرفه ای دارند و زیاد برای شما هزینه ای نخواهند داشت.

  • بهترین سفره قلمکار

بهترین و باکیفیت ترین سفره های قلمکار را برای هدیه تبلیغاتی در نظر بگیرید. زیرا کیفیت هدیه نشان دهنده ی شان و منزلت شماست. سفره قلمکار می تواند یک هدیه تبلیغاتی تکی باشد یا اینکه در یک باکس هدایای تبلیغاتی در کنار سایر موارد قرار بگیرد.

  • تبلیغ با ظروف مسی در خراسان جنوبی

ایده ی جالبی است که شما با ظروف مسی تبلیغات خود را اناجم بدهید. یک ظرف مسی شیک و دوست داشتنی با لوگوی خودتان می تواند هدیه خاص برای طرف مقابل باشد که هم برای او باارزش است و هم به دلیل تازگی و متفاوت بودن آن بیشتر در ذهنش می ماند.

  • انواع ظروف میناکاری مسی خراسان جنوبی

محصولات میناکاری همگی برای هدیه تبلیغاتی مناسب هستند اما در این میان بشقاب میناکاری و گلدان میناکاری رایج تر هستند.

گلدان های میناکاری نیز مانند بشقاب میناکاری هم با جعبه و هم بدون جعبه هدیه داده می شوند اما معمولا برای تقدیم کردن به عنوان هدیه تبلیغاتی نوع جعبه دار آن را تهیه می کنند زیرا رسمیت و احترام بیشتری در آن وجود دارد.

محصولات صنایع دستی انواع مختلف دیگری دارند مانند محصولات و گلدان یا سنبلدان مس و پرداز ، مس و خاتم ، فیروزه کوبی و غیره که می توانید با مراجعه به لینک زیر کل آن ها را همراه با مشخصات ، تصویر و قیمت مشاهده کنید و در صورت تمایل سفارش بدهید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *