هدایای تبلیغاتی خراسان رضوی

چاپ هدایای تبلیغاتی در خراسان رضوی

استان خراسان رضوی در شرق ایران واقع شده و هدایای تبلیغاتی خراسان رضوی بیشتر از این جهت حائز اهمیت است که شهر مقدس و عزیز مشهد در مرکز این استان قرار گرفته است و بنابراین نوع و جنس تبلیغات در این استان نیز متناسب با نوع روحیات و فرهنگ و عرف مردم این منطقه می باشد. کلمه رضوی نیز از نام مبارک و عزیز امام رضا (ع) که مقبره ی مقدس ایشان در این استان واقع شده است گرفته شده. اگر قصد چاپ برند خود روی هدیه تبلیغاتی خود را دارید ابتدا بهتر است هدیه خود را انتخاب نمایید. ما در این مقاله انواع هدایای تبلیغاتی در استان خراسان رضوی را به شما معرفی می کنیم.

در این مقاله هدایای تبلیغاتی کل استان خراسان رضوی که شامل هدایای تبلیغاتی نیشابور، قوچان، تربت حیدریه یا هدایای تبلیغاتی سبزوار نیز می شود را بیان می کنیم و در یک مقاله ی جداگانه به هدایای تبلیغاتی مشهد مقدس می پردازیم.

فروش هدایای تبلیغاتی در خراسان رضوی
فروش هدایای تبلیغاتی در خراسان رضوی

انواع هدایای تبلیغاتی در استان خراسان رضوی

اگر برای انتخاب هدیه تبلیغاتی مورد نظر خود هنوز کمی سردرگم هستید ابتدا بیایید کمی راجع به ماهیت هدایای تبلیغاتی با هم صحبت کنیم. اصلا این نوع هدیه ها به چه شکلی هستند و چه موقع باید از آن ها استفاده کنیم.

تصور می کنیم شما صاحب کسب و کاری هستید و صلاح دیده اید که برای خودتان تبلیغاتی داشته باشید. بسیار عالی. خب راه های زیادی برای تبلیغات وجود دارد. اکنون این سوال پیش می آید که چرا باید هدایای تبلیغاتی بدهیم؟

چرا هدایای تبلیغاتی ؟

تبلیغات زمانی بیشترین تاثیر را در ذهن مخاطب می گذارد که برای او هم فایده ای داشته باشد. برای مثال اگر شما فقط نام برند خود را روی بیلبوردهای سطح شهر بزنید درست است که مردم می بینند و تا حدودی در ذهنشان می مانید اما فکر می کنید در جهان پردغدغه ی امروزی تا کی شما را به یاد خواهد آورد؟ اگر هم همیشه روی بیلبورد شما را ببینند که برایشان عادی و تکراری می شوید و دیگر توجهی به شما نمی کنند. پس چاره ی بهتر چیست؟

از راهی تبلیغات را انجام بدهیم که برای همیشه در ذهنش بمانیم. این ایده که یک هدیه به مشتری بدهید که نام شرکت، مغازه، برند یا مجموعه ی شما روی آن باشد چطور است؟

هدایای تبلیغاتی یعنی همین.

حالا مساله ی بعدی این است که مشتری کیست؟ مشتری ها به چند دسته تقسیم می شوند :

  • مشتری معمولی که یکی دوبار از شما خرید کرده است. (یا مردم عادی که هنوز شما را نمی شناسند یا از شما خریدی انجام نداده اند).
  • مشتری طرفداری که به دفعات زیادی از شما خرید کرده است.
  • مشتریانی که خودشان صاحب کسب و کار هستند و از شما خرید عمده می کنند.
  • طرف قرارداد، گروه چهارم مشتری شما نیستند بلکه کسب و کارهایی هستند که به نوعی کار شما به آن ها مربوط می شود و با آن ها در رابطه با قسمتی از کارتان قرارداد بسته اید.

برای هرکدام از دسته افراد فوق هدایای تبلیغاتی مناسب همان دسته را باید در نظر بگیرید.

برای دسته ی اول یا دوم هدایای تبلیغاتی با قیمت مناسب را در نظر بگیرید و برای سوم و چهارم هدایای تبلیغاتی ویژه و متناسب با شان آن ها.

هدایای تبلیغاتی ارزان در خراسان رضوی

این هدایا معمولا قیمت مناسب تری دارند و برای اهدا کردن به مشتریان معمولی یا پخش کردن در بین مردم برای جذب آن ها و معرفی خودتان در سطح جامعه مفید و کاربردی هستند.

هدایای تبلیغاتی ارزان در خراسان رضوی
هدایای تبلیغاتی ارزان در خراسان رضوی

هدایای تبلیغاتی خاص در خراسان رضوی

هدایایی مثل گلدان میناکاری، بشقاب مینا، ساعت دیواری ، تندیس ، سفر قلمکار و مواردی از این قبیل یا چند مورد از آن ها در کنار هم داخل یک باکس هدیه می تواند هدیه خاص شما برای ایجاد روابط کاری طولانی تر و دوستانه تر با طرف مقابل باشد.

  • نمونه تندیس تبلیغاتی

انواع تندیس های میناکاری، تندیس فیروزه کوبی ، تندیس پرداز و غیره وجود دارند که می توانند هدیه تبلیغاتی خاص شما باشند معمولا افراد تندیس میناکاری را بیشتر می شناسند اما ما به شما پیشنهاد می دهیم که از تندیس فیروزه کوبی یا مس و پرداز هم استفاده کنید.

تندیس تبلیغاتی خراسان رضوی
تندیس تبلیغاتی خراسان رضوی
  • هدیه سفره قلمکار

سفره یا پارچه قلمکار یکی از پارچه های زیبا و جذابی است که کاربردهای زیادی دارد و برای هدیه دادن پیشنهاد فوق العاده ای ست.

  • محصولات فیروزه کوبی

انواع محصولات فیروزه آن هم با سنگ فیروزه نیشابور با قیمت های مناسب. چه هدیه ای از این لوکس تر، زیباتر و با ارزش تر ؟

 

  • قیمت خاتم کاری

خاتم کاری که دیگر نیاز به معرفی ندارد. از نظر زیبایی بی نظیر ، از نظر ارزش هنری بسیار ارزشمند و از نظر قیمت بسیار مقرون به صرفه و دارای تنوع بالا.

 

  • هدایای تبلیغاتی جدید

آنقدر تنوع محصولات صنایع دستی برای هدایای تبلیغاتی خراسان رضوی زیاد است که نمی توان همه را در یک صفحه جا داد. برای مشاهده بقیه موارد به همراه قیمت و مشخصات کامل روی دکمه زیر کلیک نمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *