هدایای تبلیغاتی سمنان

هدایای تبلیغاتی سمنان

چاپ هدایای تبلیغاتی در سمنان

در این مطلب انواع هدایای تبلیغاتی سمنان که می توانید لوگو یا برند خود را بر روی آن ها چاپ کنید و به این وسیله برای بازاریابی و برندینگ خود اقدام کنید را معرفی می کنیم. سفارش هدایای تبلیغاتی سمنان در استان سمنان و همه ی شهرهای آن مانند شهر های شاهرود ، یا دامغان و همچنین شهر گرمسار و سایر شهرستان های سمنان امکان پذیر می باشد. علاوه بر آن از سایر نقاط کشور نیز انواع سفارشات پذیرفته می شود.

بشقاب میناکاری سمنان

انواع بشقاب های میناکاری بهترین های هدایای تبلیغاتی در سمنان هستند که در قاب یا جعبه و یا بدون جعبه و قاب می توانید آن ها را در هر اندازه و طرح و رنگی که دوست می دارید و به هر تعدادی که نیاز دارید سفارش دهید.

فروش سفره قلمکار در سمنان

شاید با خود فکر کنید که بعضی از صنایع دستی فقط منحصر به یک شهر و خطه ی خاصی هستند اما اینطور نیست. زیرا دنیای امروز دنیای ارتباطات و اینترنت است. در دهکده ی جهانی ما می توانیم انواع محصولات تبلیغاتی و هدایای تبلیغاتی را در انواع شهرها به اشتراک بگذاریم و از آن ها بهره مند باشیم.

وسایل خاتم کاری

وسایلی مانند قلمدان خاتم کاری ، جعبه جواهرات ، قاب خاتم ، ساعت خاتم کاری و مینا ، شکلات خوری خاتمکاری ، جادستمال کاغذی ، جاسکه ای خاتم و غیره می توانند گزینه هایی شیک ، ارزان و لوکس به عنوان هدایای تبلیغاتی شما در سمنان باشند.

 

ملیله کاری مسی سمنان

یکی از ظروف مسی تزئینی و کاربردی خیلی شیک در بین صنایع دستی ملیله کاری مسی است. این ظروف به دلیل اینکه زیرساختشان مس است قیمت مناسبی دارند و بخاطر روکش آبکاری نقره ظاهر زیبا و درخشانی دارند و البته با دوام و با کیفیت بالا. یکی از زیباترین گزینه های هدایای تبلیغاتی ظروف ملیله کاری هستند.

تابلو قلمزنی

تابلوهای قلمزنی هدیه خاص و لوکس شما به افرادی است که قصد دارید تا هر زمان که اراده می کنید مشتری یا همکار شما باقی بمانند. زیرا دریافت این هدیه طرف مقابل را واقعا شگفت زده و مجذوب شما خواهد کرد. خرید تابلو قلمزنی را از مکان ها و فروشگاه های معتبری که اصل ان را به شما ارائه می دهند انجام دهید.

تندیس تبلیغاتی در سمنان

تندیس های تبلیغاتی همیشه بین هدایای تبلیغاتی سمنان زبانزد و رایج بوده و هستند. تندیس های میناکاری بیشتر از همه ی انواع دیگر تندیس برای تبلیغات شما مناسبند. زیرا یک نوع هنر و صنایع دستی هم محسوب می شوند و این ارزش هدیه را هزاران برابر از نظر معنوی بیشتر میکند در صورتی که از نظر مادی همان هزینه را پرداخت می کنید.

هدایای تبلیغاتی ارزان در سمنان

شاید بسیار برای خودتان پیش آمده باشد که از طرف یک فروشگاه یا شرکت یا یک مجموعه ی خدماتی ، آموزشی یک هدیه تبلیغاتی دریافت کرده اید. مواردی مانند سررسید، تقویم ، خودکار ، دفترچه یادداشت، سرکلیدی، لیوان ، و مواردی از این قبیل که بیشتر به مشتریان معمولی و عموم مردم هدیه داده می شود. اگر قصد تهیه کردن این موارد را دارید می توانید با توجه به میزان سفارش و نوع هدیه دلخواه خود اقدام کنید. تنوع این محصولات آنقدر بالاست که دست شما برای هر میزان بودجه ای که در نظر گرفته اید باز است تا بتوانید یک هدیه متناسب با نوع کسب و کار و مزان بودجه ی خود انتخاب کرده و سفارش بدهید.

هدایای تبلیغاتی ارزان در سمنان
هدایای تبلیغاتی ارزان در سمنان

باکس هدایای تبلیغاتی سمنان

باکس هدایای تبلیغاتی چیست ؟ یک جعبه ی زیبا شامل چند هدیه ی زیبا را باکس هدایای تبلیغاتی می گویند. اینکه داخل این جعبه ی جادویی که طرف مقابل شما را سحر می کند چه هدیه هایی باشد به سلیقه ی شما و انتخابتان بستگی دارد. سفارش از شما چیدمان و ارائه از ما. این هدایا می توانند چند مورد از صنایع دستی فوق و یا سایر صنایع دستی نیز باشند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *