هدایای تبلیغاتی سیستان و بلوچستان

هدایای تبلیغاتی سیستان و بلوچستان

چاپ هدایای تبلیغاتی سیستان و بلوچستان

برای چاپ و تبلیغات هدایای تبلیغاتی سیستان و بلوچستان ما آماده ی پذیرش هرگونه سفارش عمده و تکی از طرف شما عزیزان هستیم. سیستان و بلوچستان استانی مرزی است که شهر زاهدان نیز در آن قرار دارد و از این رو هدایای تبلیغاتی زاهدان را نیز شامل می شود.

فروش تکی هدایای تبلیغاتی در سیستان و بلوچستان

بعضی از هدیه ها خاص و لوکس هستند و ممکن است بخواهید برای تعداد محدودی از مشتریان خاص خود ارسال نمایید. خرید هدیه هایی که برای تبلیغات به مشتریان و مردم می دهید هم به صورت تکی و هم به صورت عمده امکان پذیر است. هرچند معمولا هدایای تبلیغاتی را به صورت عمده خریداری میکنند اما گاهی ممکن است شخصی بخواهد این نوع هدایا را به صورت تکی تهیه کند. ما این امکان را در مورد بعضی از انواع هدایای تبلیغاتی برای شما فراهم کرده ایم.

قیمت فیروزه کوبی در سیستان و بلوچستان

فیروزه کوبی ها قیمت های متفاوتی دارند که بستگی به نوع کالا و همچنین مرغوبیت و برند آن دارد. اگر می خواهید یک محصول فیروزه کوبی را به عنوان هدیه تبلغاتی برای اشخاصی ارسال کنید باید به شما تبریک بگویم زیرا انتخاب لوکس و منحصربه فردی دارید. در این مورد می توانید انواع محصولات زیر را انتخاب نمایید :

  • شکلات خوری فیروزه کوبی
  • آجیل خوری فیروزه کوبی
  • انواع ست فیروزه کوبی
  • گلدان فیروزه کوبی
  • بشقاب فیروزه کوب
  • قندان فیروزه
  • و انوع مختلف دیگر

میناکاری روی فلز در سیستان

میناکاری را روی طلا ، سفال ، چوب و مس انجام می دهند. بهترین گزینه برای تبلیغات میناکاری روی فلز مس است زیرا هم استحکام و ماندگاری آن از چوب و سفال بیشتر است و هم قیمت آن از طلا بسیار زیاد مناسب تر است. پس اگر قصد دارید از بین هدایای تبلیغاتی سیستان و بلوچستان میناکاری را انتخاب کنید ما به شما میناکاری روی فلز مس را پیشنهاد می دهیم.

  • تندیس تبلیغاتی میناکاری سیستان و بلوچستان

یکی از رایج ترین محصولات میناکاری برای تبلیغات تندیس ها هستند. تندیس ها در شکل ها و انواع بسیار متنوع و مختلف که می توانند بهترین گزینه برای شما باشند. تندیس هایی که هر کدام نماد چیزی هستند. برای مثال تندیس و ان یکاد که یک تندیس مذهبی زیباست. تندیس بته سرکج با پلاک میناکاری ، تندیس قلمدان : تندیس کاربردی برای روی میز. تندیس گلدان ، تندیس بشقاب کوچک میناکاری و غیره.

  • طرح میناکاری روی بشقاب استان سیستان و بلوچستان

بشقاب های میناکاری با طرح های بسیار متنوع و زیبا را می توان جذاب ترین و رسمی ترین نوع هدایای تبلیغاتی مینا در سیستان و بلوچستان به شمار آورد. این بشقاب های چشم نواز به شکل های مختلفی هدیه داده می شوند. طرح های مختلف را در بین محصولات ما می توانید مشاهده نمایید.

  • قاب بشقاب مینا
  • بشقاب ساده
  • بشقاب میناکاری با جعبه
  • مدل گلدان میناکاری

همانطور که دیدید گلدان های میناکاری داخل تندیس های مینا هم بودند. اما می توان گلدان میناکاری را به عنوان یک محصول مستقل و آنتیک به عنوان هدیه تبلیغاتی انتخاب کرد. گلدان های مینا از زمان های دور در اتاق و ویترین اکثر خانه ها و حتی مکان های اداری دیده می شده است. گلدان میناکاری مدل های مختلفی دارد مثل مدل صراحی ، مدل شلغمی ، و سایر مدل ها.

  • انواع ظروف مسی جدید سیستان و بلوچستان

ظروف مسی طرفداران زیادی پیدا کرده است و اگر آن ها را برای تبلیغات در سیستان و بلوچستان هدیه بدهید به احتمال زیاد استقبال خوبی از آن می شود. از طرف با هربار استفاده و تماشای این ظرف لوکس مصرف کننده به یاد شما و برندتان می افتد.

هدایای تبلیغاتی لوکس در سیستان

تا این جا تعدادی از هدایای تبلیغاتی را معرفی کردیم اما داستان به همین جا ختم نمی شود. هدایای تبلیغاتی سیستان و بلوچستان آن قدر تنوع بالایی دارد که برای انتخاب شاید به نظر مشاوران ما نیاز داشته باشید. 09138888250

انواع هدایای تبلیغاتی سیستان و بلوچستان
انواع هدایای تبلیغاتی سیستان و بلوچستان

برای مشاهده مشخصات و قیمت همه ی انواع این هدایای تبلیغاتی می توانید از سایت صنایع دستی دیدن نمایید و در این زمینه هر سوال یا ابهامی دارید از ما بپرسید.

قیمت هدایای تبلیغاتی

اگر به دنبال هدایای تبلیغاتی ارزان در سیستان و بلوچستان می گردید اصلا نگران نباشید. ما انواع آن را برای شما در نظر گرفته ایم. انواع مختلف لوازم التحریر، انواع سرکلیدی، محصولات چرمی ، انواع سالنامه و سررسید و غیره را برایتان آماده کرده ایم. می توانید هدایای تبلیغاتی ارزان را به صورت عمده و مواردی را نیز به صورت تکی نیز سفارش دهید. در این مورد می توانید از کارشناسان ما سوالات خود را بپرسید.

 

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *