هدایای تبلیغاتی زنجان

انواع هدایای تبلیغاتی زنجان

در رابطه با هدایای تبلیغاتی زنجان شاید صنایع دستی معروف زنجان را بشناسید. مواردی مانند ملیله کاری زنجان ، مس و فیروزه ، خاتم کاری ، چاقوسازی ، فرش بافی و سایر موارد که می توانند گزینه های مورد پسند شما برای هدیه های تبلیغاتی در کارتان باشند.

جالب است بدانید که نام اصلی زنجان زنگان است. و بعدها با ورود اعراب به کشور ما و چون تلفظ زنگان برای عرب ها ممکن نبود آن را به زنجان تغییر نام دادند. اما هنوز هم در مناطق بومی این شهر می شنویم که مردم گاهی شهر یا استان خود را با نام زنگان بر زبان می آورند.

هدایای تبلیغاتی تکی

معمولا در کسب و کارها شخصی که قصد تبلیغات را دارد هدایای تبلیغاتی را به صورت عمده و به تعداد زیاد سفارش می دهد. اما گاهی ممکن است به دلایلی بخواهید هدایای تبلیغاتی تکی سفارش بدهید. دلایلی مانند اینکه این هدیه یک هدیه خاص و ویژه برای یک مشتری خاص است. یا دلایل دیگری که به صلاح دید مدیریت آن کسب و کار برمی گردد. ما در این مقاله هدایای را به شما معرفی می کنیم که هم می توانید به صورت عمده و هم به صورت تکی سفارش بدهید.

خرید خاتم کاری در زنجان

خرید محصولات خاتم کاری برای هدیه تبلیغاتی بسیار مقرون به صرفه است. محصولات خاتمکاری هم در زیبایی و هنر و هم در قیمت شما را راضی و خشنود می کنند. حتی خرید آن ها به تعداد زیاد نیز به علت قیمت مناسبشان برای اکثر صاحبان کسب و کار امکان پذیر است.

 

مس و فیروزه زنجان

فیروزه سنگ زیبایی ست که روی مس درخشش صدبرابری دارد. ظرف مسی اعلا مزین شده به سنگ فیروزه نیشابور هدیه ای است که طرف مقابل شما را مسحور و متحیر می کند. کسی با دریافت این هدیه ی زیبا و نفیس نمی تواند در مقابل پیشنهاد همکاری یا قراردادهای کاری آینده به شما پاسخ منفی بدهد. اگر یک مشتری یزرگ دارید که می خواهید در بین رقیبان آن را برای خود نگه دارید گزینه های موجود در بین محصولات فیروزه کوبی هدایای بی نظیری برای شما در نظر دارد.

 

ملیله زنجان

متاسفانه بسياري از آثار مربوط به دوره تاريخي مذکور در زمان حمله اعراب (به دليل گران‌بها بودن اشيا نقره‌اي و سبک‌ بودن وزن آن) به غنيمت برده شده است. آثار باقي‌مانده مليله بسيار اندک بوده و اكثرا متعلق به دو سده اخير مي‌باشد. در كتب تاريخي‌ كه اشاراتي درباره زنجان دارند، از ميان صنايع شهر زنجان، از صنعت فلزكاري آن سخن گفته‌اند از آنجا كه مليله‌كاري نيز يكي از شاخه‌هاي فلزكاري است، مي‌توان مسير حركت آن را در بطن فلزكاري منطقه جستجو كرد. شايد بتوان گفت، با توجه به رونق منطقه زنجان در دوره هخامنشيان، اشكانيان و ساسانيان، فلزكار نيز كه از صنايع پيشرفته هر يک از اين تمدن‌هاست که در اين منطقه وجود داشته است.

هرچند ملیله نقره زنجان معروف است اما قیمت نسبتا بالایی برای هدیه تبلیغاتی دارد. ملیله کاری روی ظروف مسی هم انجام میشود. و ملیله کاری روی مس قیمت بسیار مناسب تر و ایده آلی دارد.

سفره قلمکار

در بین سفره های قلمکار شاید شما نیز به دنبال قیمت سفره قلمکار زابلیان باشید. این برند یکی از بهترین برندهای سفره قلمکار است که می تواند بهترین و نفیس ترین هدیه تبلیغاتی شما به مشتری ویژه تان باشد.

قاب بشقاب میناکاری

بشقاب میناکاری که در یک قاب چوبی زیبا قرار گرفته است و دارای گیره در پشت قاب برای نصب روی دیوار است. البته بشقاب میناکاری بدون قاب و یا بشقاب میناکاری با جعبه ی جیر هم هدیه های مناسبو پرفروش می باشند.

قاب بشقاب 20سانتی میناکاری
قاب بشقاب 20سانتی میناکاری

محصولات صنایع دستی گزینه های فراوان و بسیار متنوعی برای هدایای تبلغاتی دارند. اگر می خواهید لیست کامل آن ها را همراه با قیمت و عکس مشاهده کنید روی دکمه ی زیر کلیک کرده و هدایای تبلیغاتی زنجان را با مشخصات کامل مشاهده فرمایید. امکان سفارش و هماهنگی لازم نیز وجود دارد.

هدایای تبلیغاتی ارزان در زنجان

این هدایا موارد مناسبی هستند برای مواقعی که قصد دارید هدیه های تبلیغاتی خود را به تعداد بسیار زیادی بین مردم یا مشتریان عادی خود پخش کنید و به این وسیله خود را به دیگران معرفی نمایید. موارد پراستفاده در هدایای تبلیغاتی ارزان عبارتند از :

  • محصولات چرمی
  • لوازم التحریر
  • سر رسید و سالنامه
  • تقویم تبلیغاتی
  • سررسید و لوح تقدیر
  • و …
هدایای تبلیغاتی ارزان در زنجان
هدایای تبلیغاتی ارزان در زنجان

این موارد را نیز می توانید با مشخصات و قیمت در لینک زیر مشاهده کرده و در صورت تمایل سفارش دهید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *