هدایای تبلیغاتی خوزستان

هدایای تبلیغاتی خوزستان

چاپ هدایای تبلیغاتی در خوزستان

شاید فکر کنید خوزستان بخاطر اینکه در کنار ذخایر نفت ایران قرار دارد باید ثروتمند باشد و تکیه به ذخایر نفت داشته باشد اما در مقاله ی هدایای تبلیغاتی خوزستان می خوانیم که نه تنها اینطور نیست بلکه باید بیاموزیم که درآمدهای غیرنفتی را و مشاغل نامرتبط با صنعت نفت را گسترش بدهیم. باید بداینم که نفت همیشه وجود نخواهد داشت. هدایای تبلیغاتی در خوزستان می تواند شامل صنایع دستی نیز باشد که صنایع دستی یکی از بهترین راه های کسب درآمد غیرنفتی در ایران است.

چاپ هدایای تبلیغاتی خوزستان
چاپ هدایای تبلیغاتی خوزستان

بهترین هدایای تبلیغاتی

اگر به دنبال چاپ لوگو یا برند خود روی بهترین هدایای تبلیغاتی خوزستان هستید درست آمده اید. ما اینجا بهترین ها را به شما معرفی میکینیم.

  • شاید قصد دارید هدیه را برای مجموعه ای بزرگ ارسال کنید که هرساله از شما به طور عمده خرید می کند.
  • شاید با شرکتی قرارداد بسته اید و به دنبال بهبود روابط و جلب نظر آن ها برای ارتباط بیشتر کاری هستید.
  • شاید یکسری مشتری دارید که همیشه از شما خرید خوبی داشته اند و می خواهید با یک هدیه خاص او را برای خود نگه دارید یا خودتان را به او یادآوری کنید تا برای خرید های بعدی اش هم به شما مراجعه کند.

اگر موارد بالا در مورد شما صحیح است یا موارد دیگری وجود دارد که باعث شده به دنبال بهترین هدیای تبلیغاتی در کسب و کارتان باشید به مواردی که معرفی می کنیم توجه کنید.

  • میناکاری روی فلز

میناکاری هنری است که هم روی فلز و هم روی سفال انجام می شود اما خب نوع فلز آن مسلما دوام و استحکام بیشتری دارد. به همین دلیل بیشتر میناکاری روی فلز است که برای هدایای تبلغاتی خوزستان استفاده می شود. انواع محصولات میناکاری روی فلز شامل : گلدان میناکاری ، بشقاب میناکاری ، ست مینا ، ساعت مینا و از همه مهم تر تندیس میناکاری مواردی است که می توانند هدیه های تبلیغاتی شما باشند.

  • نمونه تندیس

اگر چندان راجع به تندیس های تبلیغاتی میناکاری مطلع نیستید بهتر است قیمت و مشخصات و انواع مختلف آن ها را مشاهده کنید.

  • قیمت نقاشی روی مس

نقاشی کردن روی مس هنر زیبایی است که نام دیگر آن مس و پرداز می باشد. این هنر زیبا دارای محصولات مختلف و در ابعاد گوناگون می باشد که می توانید به عنوان هدیه خاص یا هدیه تبلیغاتی به دیگران اهدا نمایید. قیمت نقاشی روی مس نیز بسته به ابعاد محصول و نوع طراحی و همچنین کیفیت محصول متفاوت است.

  • مس خاتم کاری

مس و خاتم یا خاتم کاری روی مس همه نام هایی برای مس خاتم کاری شده هستند. اگر در بین هدایای تبلیغاتی خوزستان شما طرفدار رنگ های ملایم و ترکیب رنگی قهوه ای روشن ، نسکافه ای هستید این محصولات صددرصد نظر شما را جلب می کنند. خودتان را به جای طرف مقابل بگذارید و تصور کنید که چنین هدیه ی زیبایی را بدون اطلاع قبلی از او دریافت می کنید. با یک تشکر و قدردانی بخاطر خریدی که از او داشته اید. آیا با دریافت این هدیه تبلیغاتی به مشتری دائمی او تبدیل نمی شوید؟ 🙂

 

  • ظروف مسی قدیمی

این ظروف با زنده کردن یک حس نوستالژیک در افراد می توانند شما را برای همیشه در ذهن طرف مقابل حک کنند. مطمئن باشید کسی که چنین هدایای تبلغاتی زیبا و دوست داشتنی را از شما دریافت می کند حتما به یکی از طرفداران پر و پا قرص شما تبدیل می شود.

باکس هدایای تبلیغاتی خوزستان

شما همچنین می توانید چند مورد از محصولات صنایع دستی را داخل یک باکس قرار بدهید و برای طرف مقابل ارسال کنید. این روش هم بسیار زیبا و ایده ی جذابی است. می توانید چند محصول که قیمت مناسب تری دارند را انتخاب نمایید.

باکس هدایای تبلیغاتی خوزستان
باکس هدایای تبلیغاتی خوزستان

هدایای تبلیغاتی ارزان در خوزستان

اما اگر قصد دارید هدایای تبلیغاتی ارزان تری را به تعداد بسیار زیاد تهیه کنید و بین مردم یا عموم مشتریان خود پخش کنید شاید گزینه هایی مانند لوازم التحریر ، خودکار ، تقویم ، سررسید ، کلاه ، لیوان ، سرکلیدی و مانند این ها بتواند نیاز شما را تامین کند. می توانید برای مشاهده مشخصات، تصاویر و قیمت هدایای تبلیغاتی ارزان نیز روی لینک زیر کلیک کنید و در صورت تمایل سفارش بدهید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *