هدایای تبلیغاتی خراسان شمالی

هدایای تبلیغاتی خراسان شمالی

هدایای تبلیغاتی نوروز در خراسان شمالی

با فرا رسیدن ایام نوروز و حضور مسافران نوروزی در استان خراسان اهمیت هدایای تبلیغاتی خراسان شمالی چند برابر می شود. شما می توانید از این فرصت برای تبلیغات و برندینگ خود نهایت استفاده را بکنید. برای داشتن یک تبلیغ خوب و ویژه باید هدایای جدید تبلیغاتی را در برنامه ی کاری خود قرار دهید.

انواع هدایای تبلیغاتی نوروز 1400 در خراسان شمالی

هدیه ها را بر اساس مخاطبی که قرار است آن ها را دریافت کند به دو گروه کلی تقسیم می کنیم:

  • هدایای تبلیغاتی نفیس با قیمت مناسب
  • هدایای تبلیغاتی ارزان

در ادامه موارد کاربر هر کدام را همراه با انواع آن شرح می دهیم.

هدایای تبلیغاتی نفیس درخراسان شمالی

وقتی قرار باشد تبلیغات خود را در سطح بالایی بین شرکت ها ، مجموعه ها ، سازمان ها ، مدیران ، مشتریان خاص ، همکاران و مواردی از این قبیل انجام بدهید باید به سراغ این دسته از هدیه ها بروید.

محصولات صنایع دستی از هر نوعی که باشند چه فیروزه کوبی چه مس و پرداز ، چه مس و خاتم یا هر نوع دیگری شامل موارد زیادی از قبیل گلدان ، سنبلدان ، تنگ ، بشقاب ، شکلات خوری ، شیرینی خوری ، آجیل خوری ، کاسه و … می شوند. در ادامه می توانید مشخصات کامل و قیمت هر دسته از محصولات را در لینک های مربوطه مشاهده نمایید.

  • خرید محصولات مس و خاتم ازخراسان شمالی

خاتمکاری روی مس بسیار شگفت انگیز است. محصولاتی که در زیبایی و کیفیت زبانزد عام و خاص هستند. هدیه های تبلیغاتی از این دست، باشکوه و دارای ارزش هنری ، قطعا تاثیر بسیار مثبتی در اعتبار کاری شما به جای می گذارد.

  • هدایای خراسان شمالی، محصولات خاتم

هنرمندان هنر خاتمکاری یا روی مس شاهکار می آفرینند یا روی چوب. محصولات هر دو گروه هم چشمگیر و خاص و شیک هستند. مصنوعات خاتمکاری یا همان خاتم کاری روی چوب قیمت پایین تری دارد و تنوع محصولات در این دسته نیز بالات است.

  • فروشگاه ملیله در خراسان شمالی

نیازی نیست به صورت حضوری به فروشگاه مراجعه کنید. ما کارتان را آسان کرده ایم. همین جا با یک کلیک تصاویر ، مشخصات کامل و قیمت محصولات ملیله کاری روی مس را مشاهده کنید. هر کدام که نظرتان را جلب کرد می تواند بهترین هدیه تبلیغاتی شما باشد.

سرویس اجیل خوری ملیله
سرویس اجیل خوری ملیله
  • هدیه ی هنرمندان پرداز به خراسان شمالی

هنر پرداز از هنر مینا الهام گرفت و به دنیا آمد. رشد کرد و آنقدر زیبایی آفرید که خیلی سریع همه طرفدارش شدند. حالا در اکثر ویترین ها یکی از محصولات مس و پرداز یا همان نقاشی روی مس به سبک پرداز دیده میشود. می توان گفت یکی از بهترین و لوکس ترین هدایای تبلیغاتی خراسان شمالی همین محصولات پرداز می باشند.

آجیل خوری مس و پرداز هدیه روز پزشک
آجیل خوری مس و پرداز هنرلوکس
  • فروش تابلو قلمزنی تبلیغاتی درخراسان شمالی

تابلو قلمزنی تبلیغاتی به صورتی است که روی آن نام برند شما حک می شود. البته روی تمام محصولات فوق که معرفی کردیم امکان حک کردن برند و تبلیغات شما وجود دارد.

  • هدایای ویژه تبلیغاتی در خراسان شمالی

این مورد یک ایده ی جالب از طرف صنایع دستی به شماست. ایده ای که طرفداران و استقبال کنندگان زیادی پیدا کرده است. در این روش چند مورد از محصولات فوق را به انتخاب شما یا به پیشنهاد ما داخل یک پک قرار می دهیم و به طرف مقابل به عنوان هدیه تبلیغاتی تقدیم می کنیم.

  • انواع تندیس در خراسان شمالی برای تبلیغات

و اما مناسب ترین قیمت را در بین هدایای تبلیغاتی خراسان شمالی تندیس ها از آن خود کرده اند. ارزش تندیس های میناکاری تبلیغاتی به قسمتی از آن است که میناکاری روی آن انجام شده است. یک بشقاب کوچک، یک گلدان یا یک بوته سرکج میناکاری شده و …

  • فروش عمده پارچه قلمکار در خراسان شمالی

پارچه های قلمکار هم مثل سایر محصولات وقتی به صورت عمده خریداری شوند قیمت مناسب تری دارند. این پارچه ها اگر کیفیت بالایی داشته باشند رنگ ثابت و ماندگاری دارند. کیفیت آن ها تا حد زیادی به جنس پارچه بستگی دارد. جنس پارچه های قلمکار ما پنبه بوده و با دقت بالایی روی آن قلمکاری شده است.

هدایای تبلیغاتی ارزان درخراسان شمالی

و اما دسته ی دوم از هدیه های تبلیغاتی. زمانی که قصد دارید هدیه ها را در معابر یا نمایشگاه یا هرجای دیگری به دست مردم و مشتریان عادی بدهید این دسته از هدیه ها مناسب هستند.

هدایای تبلیغاتی ارزان در خراسان شمالی
هدایای تبلیغاتی ارزان در خراسان شمالی
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *