هدایای تبلیغاتی بجنورد

هدایای تبلیغاتی بجنورد

چاپ هدایای تبلیغاتی بجنورد

در مقاله هدایای تبلیغاتی بجنورد پیش از معرفی هدیه ها مختصری در مورد بجنورد توضیح می دهیم. بُجنورد در زبان پارسی میانه بیژن یورد در زبان ترکی بوده است به معنی سرزمین بیژن است و بیژن‌گُرد بوده است. بعد از اسلام به این علت که اعراب به ایران حمله کردند و ایران را تصرف کردند و آن ها نمی توانستند حروف  گ چ پ ژ را نمی توانستند تلفظ کنند تغییر نام پیدا کرد به بوزنجرد و به مرور زمان تبدیل شد به بجنورد. این شهر مرکز استان خراسان شمالی در شمال شرق ایران و در کوهپایه‌های رشته‌کوه آلاداغ می باشد. این شهر یکی از شهرهای بزرگ خراسان است . بجنورد به شهرهای اسفراین ، شیروان و آشخانه نزدیک است به همین دلیل هدایای تبلیغاتی همه ی آن ها را به صورت یکجا در همین مطلب معرفی می کنیم.

انواع کالاهای تبلیغاتی بجنورد

  • هدایای تبلیغاتی معمولی
  • هدایای تبلیغاتی لوکس

هدایای تبلیغاتی ارزان بجنورد

این دسته از هدیه های ارزان قیمت یا معمولی گاهی به صرفه است اما گاهی برای شما گران تمام می شود. اگر این تبلیغات را در سطحی انجام بدهید که مناسب نباشد باعث می شود تاثیر لازم را نگذارد و هزینه هایی که کردین تقریبا بی جواب بماند. در چه سطحی؟ مثلا برای شرکت ها و مجموعه های بزرگ ، مدیران ، افراد مهم ، مشتری های بزرگ و مواردی از این قبیل این دسته از تبلیغات چندان تاثیری ندارد.

هدایای تبلیغاتی ارزان در بجنورد
هدایای تبلیغاتی ارزان در بجنورد

هدایای تبلیغاتی لوکس دربجنورد

محصولات زیبا و لوکس صنایع دستی با قیمت مناسب و کیفیت بالا که همگی کار دست و دارای ارزش بالای هنری هستند.

محصولاتی از قبیل بشقاب ، گلدان ، کاسه ، قندان ، گزخوری یا تندیس میناکاری برای تبلغات شما مناسب هستند. این محصولات را با نام برند و لوگوی خودتان که روی محصولات حک می شود به مشتری یا طرف مقابل هدیه بدهید. برندینگ یک علم ساده و در عین حال پیچیده است.

هدایای تبلیغاتی میناکاری رشت

 

انواع تندیس مینا :

تندیس تبلیغاتی در چهارمحال و بختیاری

محصولات فیروزه کوبی را معمولا همه دوست دارند و به عنوان یک محصول فوق العاده لوکس به آن نگاه می کنند. محصولی که در ساختش از سنگ فیروزه استفاده شده است. موقع خرید مراقب باشید از فروشگاه های معتبر خرید کنید. ممکن است بعضی از افراد در ساخت این دسته از محصولات از سنگ فیروزه اصل استفاده نکنند. محصولات ما ضمانت نامه و شناسنامه هنری دارد.

  • ظروف مس و پرداز بجنورد

شاید بپرسید اصلا مس و پرداز چیست؟ اگر کمی در نام آن دقت کنید متوجه می شوید. ظرف مسی که روی آن به سبک پرداز نقاشی شده باشد را می گویند. این سبک از نقاشی کمی به میناکاری شبیه است اما از نظر تضاد رنگی و طرح با آن خیلی تفاوت دارد.

دو دسته محصول خاتم داریم :

  1. مصنوعات خاتم کاری مثل قلمدان ، جعبه خاتم کاری شده ، جاسکه ای ، جعبه شکلات خوری ، جادستمالی و سایر موارد تزئینی یا کاربردی.
  2. مس و خاتم : گلدان ، شکلات خوری مسی ، آجیل خوری ، تنگ ، کشکول و سایر محصولات.

چند نمونه از مصنوعات خاتم :

باکس هدیه های خاتم کاری مازندران

چند مورد از محصولات مس و خاتم :

 

  • خرید ملیله کاری از بجنورد

در بین هدایای تبلیغاتی بجنورد شاید کمتر نام ظروف ملیله کاری به گوشتان خورده باشد اما باید بدانید که این ظروف می توانند بسیار غافل گیر کننده باشند. هم زیبا هستند هم قیمت مناسبی دارند. از نظر کیفیت هم خیالتان راحت باشد.

ملیله کاری هدیه کرمانشاه

  • تبلیغ با هدایای ویژه در بجنورد

چطور است که با یک جعبه که شامل چندمورد از هدیه های معرفی شده است تبلیغات خود را انجام بدهید؟ به نظر شما این ایده کمی زیباتر و جالب تر به نظر نمی رسد؟

تابلوهای قلمزنی شیک با طرح های مختلفی روی پلاک های مسی چنان درخشان و زیبا به نظر می رسند که طرف مقابل به سختی می تواند در مقابل تحسین شما برای دریافت این هدیه مقاومت کند.

 

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *