هدایای تبلیغاتی گلستان

هدایای تبلیغاتی گلستان

فروش هدایای تبلیغاتی در گلستان

هدایای تبلیغاتی گلستان در استان گلستان و مرکز آن گرگان به فروش می رسند. مردم گلستان مردمی با صفا ، شاد ، غیرتمند و مهربان و مهمان نواز هستند. وقتی وارد این منطقه می شوید احساس امنیت زیاد آن نشان دهنده ی دینداری و تمدن مردم این منطقه است. گلستان پر از جنگل های زیباست و صنعت چوب نیز به همین دلیل متکی به این استان و سایر استان های حاصل خیز کشور می باشد. ما در این مطلب سعی داریم متفاوت ترین و بهترین هدایای تبلیغاتی را به شما معرفی کنیم. شاید از هدایای تبلیغاتی تکراری خسته شده باشید یا جواب نگرفته باشید، پس با ما همراه باشید تا هدایای تبلیغاتی جدید را به شما معرفی کنیم.

هدایای جدید تبلیغاتی در گلستان

صنایع دستی می خواهد سبد شما را با قیمت مناسب و محصولات با کیفیت پر کند. گیلانی ها که با صنایع دستی بزرگ شده اند و آن ها را به خوبی می شناسند. بامبو و حصیر و … اما ما اینبار با مواردی جدیدتر و تازه تر آمده ایم. صنایع دستی لوکس و خاص.

انواع هدیه های تبلیغاتی مدیریتی گلستان

شاید بپرسید چه لزومی دارد ما به دنبال هدیه های خاص تبلیغاتی باشیم. چرا از همان تقویم و سررسید و خودکار و مانند اینها استفاده نکنیم. من به شما می گویم که شما می توانید همچنان از همان هدایای تبلغاتی ارزان استفاده کنید و این طبیعی است امابرای چه کسانی ؟ برای عموم مردم. اما آیا می توانید به صاحب یک مجموعه ی بزرگ خدماتی یا تولیدی که می خواهید او را جذب کنید تا با شما همکاری کند یک خودکار یا تقویم بدهید و انتظار داشته باشید جذب شود؟ قطعا نه.

فکر میکنید سالانه چه تعداد خودکار و سررسید از جاهای مختلف به دست چنین اشخاصی می رسد که حتی نیم نگاهی هم به برند روی آن نمی اندازند؟ پس اگر می خواهید یک شخص مهم را جذب کنید یا یک مشتری بزرگ را برای خود حفظ کنید و او را از دست ندهید باید به فکر هدایای تبلیغاتی خاص باشید.

بهترین برند فیروزه کوبی در گلستان

یکی از محصولات مناسب برای تبلیغات در سطح بالا محصولات فیروزه کوبی است. البته به شرط آنکه برند خوبی را انتخاب کرده باشید. برندی که زیبایی و کیفیت را با هم در نظر بگیرد و بیشتر از درآمد به فکر ارتقای هنر فیروزه کوبی باشد.

انواع طرح های میناکاری در استان گلستان

بهترین طرح های میناکاری را می توانید با قیمت مناسب و بهترین کیفیت انتخاب کرده و هدیه بدهید. این محصولات که می توانند هم به صورت تک و هم مثل بقیه صنایع دستی در یک پک زیبا هدیه داده شوند گزینه های خوبی هستند.

هدایای تبلیغاتی میناکاری درگلستان
هدایای تبلیغاتی میناکاری درگلستان

فروش تندیس مینا در استان گلستان

تندیس میناکاری رایج ترین نوع هدیه تبلیغاتی میناکاری می باشد. زیرا هم رسمیت و هم قیمت بسیار پایینی دارد. از طرفی اگر چه روی همه ی انواع محصولات صنایع دستی امکان درج لوگو و برند شما وجود دارد اما روی تندیس مکان مشخصی برای این کار در نظر گرفته شده است.

 

خرید ظروف ملیله کاری ازگلستان

ملیله کاری را با ملیله دوزی اشتباه نگیرید. ظروف ملیله کاری یعنی ظروف فلزی از جنس های مختلف که با هنر ملیله زیبا و تماشایی می شوند. اگر جنس فلز آن از طلا و نقره باشد مسلما قیمت بالایی دارد. اما ظروف مسی که یک روکش آبکاری نقره دارد هم زیبا و بادوام هستند هم قیمت مناسبی دارند.

قدمت خاتم کاری در بین مردم گلستان

گلستانی ها قدر چوب را خوب می دانند و روش استفاده از انواع چوب را بلدند. همچنین تبحر خوبی در شناخت نوع چوب و موارد کاربرد و استفاده ی آن دارند. هرچند صنعت خاتم کاری در این استان رایج نیست اما امروزه دیگر گلستان و اصفهان و همه ی استان ها با اینترنت بدون هیچ مرزی با هم در حال تبادل محصولات هستند. پس شما می توانید هر نوع محصل خاتم کاری را که دوست دارید از هرنقطه ی جهان که هستید به تعداد موردنیازتان سفارش بدهید.

فروش سفره قلمکار در گلستان

توی بازار گلستان رفته اید؟ سفره قلمکار مورد نظر خود را پیدا کرده اید یا نه ؟ اگر جوابتان منفی است ما اینجا انواع مختلف سفره های زیبای قلمکاری شده را برای شما آورده ایم تا هرکدام با سلیقه ی شما جور است را به شما عرضه کنیم. فقط کافیست چرخی بین محصولات ما بزنید.

سفره قلمکار طرح سیما
سفره قلمکار طرح سیما هنرلوکس

گلستان و هنر نقاشی مس

در استان گلستان زندگی می کنید؟ چقدر هنر مس و پرداز را می شناسید؟ می دانید این هنر کجا، در چه شهری و در چه سالی متولد شد؟ پیشنهاد می کنم که تاریخچه مس و پرداز را مطالعه کنید تا پاسخ سوال های خود را دریاقت نمایید.

خریدهدایای تبلیغاتی ارزان درگلستان

و اما اگر مخاطب شما خاص نیست و قرار است بین مردم و مشتریان عادی خود هدیه های تبلیغاتی را توزیع و پخش کنید و به برندینگ خود کمک کنید این دسته از هدیه های می تواند نیاز شما را تامین کند.

هدایای تبلیغاتی ارزان درگلستان
هدایای تبلیغاتی ارزان درگلستان
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *