هدایای تبلیغاتی گرگان

انواع هدایای تبلیغاتی در گرگان

هدایای تبلیغاتی گرگان شامل دو دسته کلی است که شما متناسب با نوع کار و میزان هزینه ای که برای بازاریابی خود در نظر گرفته اید می توانید دسته دلخواه خود را انتخاب کنید و سپس در آن دسته به دنبال محصول یا محصولات تبلیغاتی موردنظر خود باشید. ما به عنوان یک مشاور تبلیغاتی کنار شما هستیم تا با مطالعه ی این مطلب انتخاب درست تری داشته باشید. این دو دسته در کل عبارتند از :

  • بهترین هدایای تبلیغاتی
  • هدایای تبلیغاتی ارزان

بهترین هدیه های تبلیغاتی گرگان

شاید بهتر باشد بگوییم که بهترین مورد بستگی به نوع کار شما و نوع تبلیغات شما دارد. برای مثال ممکن است برای یک نفر بهترین گزینه همان هدایای تبلیغاتی ارزان باشد. اما اگر شما قصد دارید این هدایای تبلیغاتی را به مشتریان خاص خود بدهید که به میزان قابل توجهی از شما خرید کرده اند بهتر است دست روی هدایای تبلیغاتی لوکس بگذارید تا تاثیر آن را ببینید. یا به عنوان مثالی دیگر تصور کنید با یک شرکت قراردادی بسته اید که برای شما در این قرارداد منافعی وجود دارد و می خواهید این رابطه را حفظ کنید. در چنین شرایطی نیز هدایای تبلیغاتی خاص و لوکس باید انتخاب شما باشند. در مثالی دیگر مثلا شما یک کارمند هستید که به دلایلی قصد دارید یک هدیه به مدیر یا رئیس خود بدهید. هدیه خاص تبلیغاتی در اینجا نیز کاربرد دارند.

انواع هدایای تبلیغاتی لوکس درگرگان

هدایای تبلیغاتی لوکس را معمولا داخل یک جعبه لوکس و زیبا تقدیم میکنند. البته در این مورد انتخاب با شماست.

پیشنهادی مناسب برای زمانی که قصد ندارید زیاد هزینه کنید. بلکه می خواهید با کمترین میزان هزینه بهترین ها را تهیه کنید. میناکاری هنری با پیشینه ای زیاد در حدود 5000 سال کم هدیه ای نیست. هدیه ای با ارزش هنری بالا و قیمت مقرون به صرفه.

گلدان میناکاری لوکس
گلدان میناکاری لوکس

بشقاب مینا را میتوانید بدون جعبه و قاب هم هدیه بدهید اما برای هدیه دادن زیبنده تر است که آن را یا با جعبه مخصوص یا با قاب هدیه کنید. البته قاب بشقاب خودش یک محصول است و قاب از آن جدا نیست.

بشقاب میناکاری گرگان
بشقاب میناکاری گرگان

سنبلدان کاربردی مثل گلدان دارد فقط در ظاهر کمی متفاوت است. اسم زیبایی هم دارد. انگار که محل قرار گرفتن گل و سنبل باشد. بسیار رایج است که آن را به عنوان هدیه های خانوادگی ، دوستانه و تبلیغاتی خرید می کنند.

سنبلدان فیروزه کوبی در گرگان
سنبلدان فیروزه کوبی در گرگان

ساعت های دیواری جدید و لوکس هم بهترین هدیه ها محسوب می شوند. با این ترفند با یک تیر دو نشان را زده اید. درواقع شخص دریافت کننده هدیه هرموقع ساعت را نگاه می کند نام برند و مجموعه ی شما را به یاد می آورد.

تندیس ها مدل های زیادی دارند. برای تبلیغات رایج ترین و شکیل ترین نوع تندیس ، تندیس میناکاری است. مینا می تواند یک پلاک میناکاری شده ، یک بشقاب مینا ، یک گلدان مینا ، یک بته سرکج میناکاری یا هر چیز دیگری باشد که در تندیس به کار رفته است.

  • قیمت تابلو خاتم کاری درگرگان

خرید تابلو خاتم کاری که در آن یک پلاک مسی قلمزنی هم وجود داشته باشد یکی از بهترین پیشنهادهای مشاوران تبلیغاتی ما به شماست. این تابلوها در اندازه های کوچک تا بزرگ از قیمت پایین به بالا وجود دارند.

خاتم کاری چوبی یا مسی هردو یک دنیا محصول متنوع و زیبا دارد. بعضی از افراد مثل خود من عاشق خاتم کاری هستند. انواع خاتم روی مس یا چوب را در منزل و محل کارشان می توانید پیدا کنید.

هدایای تبلیغاتی ارزان در شهر گرگان

هدیه های ارزان برای وقتی مناسب هستند که شما می خواهید بین مردم و مشتریان معمولی خودتان تبلیغات داشته باشید.

هدایای تبلیغاتی ارزان در گرگان
هدایای تبلیغاتی ارزان در گرگان
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *