هدایای تبلیغاتی لرستان

هدایای تبلیغاتی لرستان

فروش هدایای تبلیغاتی در لرستان

قصد داریم در این مطلب هدایای تبلیغاتی لرستان را به شما معرفی کرده و موارد کاربرد هر دسته را نیز بیان کنیم. بهترین هدیه های تبلیغاتی ، ارزان ترین ها ، لوکس ترین ها و تمام مواردی که شما می توانید انتخاب کرده و در کسب و کار خود به عنوان وسیله ای برای برند شدن خودتان استفاده کنید.

هدایای تبلیغاتی چیست ؟

اگر نمی دانید کاربرد هدایای تبلیغاتی چیست نگران نباشید. ما برایتان توضیح می دهیم تا با چشم باز خرید کنید. به هدیه هایی که به مشتریان یا مردم داده می شوند و روی آن ها برند یا لوگوی خود را حک می کنند تا دیگران با برند آن ها آشنا شده و از آن ها خرید کنند، هدایای تبلیغاتی گفته می شود. حال ممکن است شما بخواهید این هدیه را به یک مشتری بدهید که از شما خریدهای عمده و پرسودی دارد، یا بخواهید آن را به مدیر یک مجموعه بزرگ بدهید تا راغب به همکاری با شما بشود، در چنین شرایطی دیگر هدایای تبلیغاتی ارزان به شما کمک چندانی نکرده و باید فکر دیگری بکنید. ما قبلا برای این جور موارد فکر کرده ایم. هدایای تبلیغاتی لوکس چاره ساز چنین مواقعی هستند.

انواع هدایای تبلیغاتی لوکس درلرستان

صنایع دستی شیک و زیبا به صورت تکی یا چندتایی در یک پک لوکس می توانند طرف مقابلتان را غافلگیر و هیجان زده کنند.

  • خرید بشقاب میناکاری ازلرستان

این مورد را جدی بگیرید. بشقاب های مینا در جعبه ، بدون جعبه ، با قاب همگی زیبا و جذاب هستند. از طرفی قیمت پایینی دارند و برای افرادی که میخواهند زیاد هزینه نکنند گزینه ی فوق العاده ای است.

شاید بپرسید که چرا بین محصولات فیروزه روی شکلات خوری دست گذاشتیم. زیرا این محصول یکی از محصولات پرطرفدار فیروزه است. البته همه ی محصولات فیروزه کوب پرفروش و پرطرفدار هستند اما از آن جا که مردم معمولا شکلات زیاد دوست دارند شکلات خوری را هم بیشتر می خرند.

قیمت شکلات خوری فیروزه کوبی در لرستان
قیمت شکلات خوری فیروزه کوبی در لرستان
  • سفارش تندیس میناکاری درلرستان

تندیس میناکاری از چند جهت بسیار مورد توجه افراد برای تبلیغات خودشان قرار گرفته است :

  • قیمت بسیار مناسب
  • داشتن محل مشخص برای درج لوگو و تبلیغات
  • هم کاربردی و هم تزئینی (مواردی مثل قلمدان یا تندیس ساعت دار کاربردی هستند)
  • زیبایی و ارزش هنری
  • امکان گرفتن تخفیف بالا در خرید عمده
  • هدایای تبلیغاتی جدید لرستان

گلدان و سنبلدان ظاهری شبیه به هم دارند. داخل هر دو می شود گل گذاشت. هر دو برای هدیه تبلیغاتی مناسب هستند. البته جنس های مختلفی در بین صنایع دستی وجود دارد که یکی از جدید ترین های آن ها گلدان مس و پرداز می باشد.

گلدان مس و پرداز لرستان
گلدان مس و پرداز لرستان
  • هدایای ویژه تبلیغاتی درلرستان

این هدیه ها هم داخل یک جعبه ی زیبا قرار دارند و هم می توانند یک ست از چند مورد محصول صنایع دستی باشند. البته به صورت تکی هم وجود دارند. این هدیه های خاص و ویژه را به خاص ترین ها تقدیم کنید.

 

  • انواع سفره قلمکاری شده دراستان لرستان

البته هدایای تبلیغاتی لرستان در شهرهای بروجرد ، شهر دورود و یا شهر کوهدشت نیز وجود دارند. نه تنها در این شهرها که در کل ایران با یک  کلیک می توانید هدیه مورد نظر خود را به هر تعدادی که بخواهید سفارش بدهید.

فروش سفره قلمکار درلرستان
فروش انواع سفره قلمکار درلرستان

ساعت دیواری یکی از هدیه هایی بوده که زیاد به ذهن آدم خطور می کرده است. اگر یادتان باشد قدیم ترها اکثر بستگان عروس و داماد یا پتو هدیه می دادند یا ساعت دیواری 🙂 .  اما ساعت دیواری داریم تا ساعت دیواری. ساعتهای خاتم کاری و مینا بی نظیرند و برای هدایای تبلیغاتی لرستان موردتایید افراد زیادی هستند.

  • قیمت تخته نرد خاتم کاری درلرستان

تصور کنید شما قصد دارید با یک مجموعه وارد همکاری شوید. شما می دانید که رئیس یا مدیر آن مجموعه اهل بازی شطرنج یا تخته نرد است. به همین دلیل با یک تصمیم زیرکانه برای او یک تخته نرد خاتم کاری هدیه می گیرید و سفارش می دهید نام برند یا مجموعه ی شما را روی آن حک کنند. و در یک نامه ی اداری می نویسید که خوشحال می شوید اگر برای گفتگو و مذاکره دعوت شما را برای عصرانه بپذیرد و روی آن می گذارید. سپس آن را به طرف مقابلتان هدیه می دهید. به احتمال زیاد او خودش شما را به یک عصرانه یا بازی با هدیه خودتان دعوت کرده و یک جلسه صمیمی برای بستن قراردادهای بزرگ شکل می گیرد. بقیه کار با شما 🙂

  • ملیله کاری لرستان

انواع ظروف ملیله کاری : شکلات خوری ، میوه خوری ، گلدان و غیره نیز هدایای مقرون به صرفه و زیبایی هستند.

هدایای تبلیغاتی ارزان درلرستان

و اما برویم به سراغ هدیه هایی که قرار است به عموم مردم و مشتریان عادی خود بدهید. به احتمال زیاد با انواع این هدیه ها آشنایی دارید و به کرات آن ها را از جاهای مختلف هدیه گرفته اید. بین خودکارها و سرکلیدی ها یا سررسیدهایی که در منزل یا دفترکارتان دارید نگاهی بیندازید. روی اکثر آن ها یک برند و لوگو حک شده است. تقویم رومیزی تان چطور؟

انواع هدایای تبلیغاتی ارزان در لرستان
انواع هدایای تبلیغاتی ارزان در لرستان

مشاوره هدایای تبلیغاتی درلرستان

اگر برای خرید و سفارش هدیه های تبلیغاتی خود هنوز هم سردرگم هستید و به نتیجه نرسیده اید با مشاوران ما تماس بگیرید و هر سوالی در مورد هدایای تبلیغاتی صنایع دستی دارید از ما بپرسید. 09138888250

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *