هدایای تبلیغاتی خرم آباد

هدایای تبلیغاتی خرم آباد

فروش هدایای تبلیغاتی در خرم آباد

خرم آباد همانطور که از نامش پیداست شهر خرم و باصفایی است. با جنوب غربی پایتخت ارتباط دارد و هدایای تبلیغاتی خرم آباد شاید به این دو دلیل مورد توجه باشد. این مدل هدیه ها کاربردشان با هدیه های معمولی که به دوست ، خانواده و آشنا می دهیم کمی متفاوت است و به همین دلیل تدابیری در این مورد اندیشیده شده است. برای مثال یکی از تفاوت ها این است که روی این هدیه ها در صورت خواست خود مشتری لوگو و برند وی چسبانده یا حک می شود.

انواع هدایای تبلیغاتی خرم آباد

  • هدایای تبلیغاتی خاص
  • هدایای تبلیغاتی ارزان

نوع اول برای هدیه دادن به شرکت ها ، سازمان ها ، مشتریانی که خرید های بزرگی دارند ، مدیران ، افراد طرف قرارداد و مواردی از این قبیل به کار می رود. البته خاص بودن به معنی گران بودن نیست.

نوع دوم برای مردم عادی و مشتریان معمولی تهیه می شود.

هدایای تبلیغاتی خاص در خرم آباد

در هر کدام از شهرهای بروجرد ، دورود ، کوهدشت یا حتی در هرکجای ایران یا خارج از کشور هم که باشید می توانید هدایای تبلیغاتی خرم آباد را سفارش بدهید. هدیه های خاص را از فروشگاه های معتبر که با محصول خود به شما کارت ضمانت و شناسنامه هنری می دهند خریداری کنید.

  • فروش تندیس مینا درخرم آباد

تندیس چیست؟ تندیس ها قبلا معمولا با هدف یادآوری یا به نمایش گذاشتن وجود یک انسان، حیوان یا اتفاق و … ساخته می شد و بیشتر در مکان های عمومی قرار داده می شدند. اما تندیس های تبلیغاتی کاربرد دیگری دارند. این تندیس ها در سایز کوچک و سبک تولید می شوند، معمولا داخل ویترین، روی میز و مانند این ها قرار داده می شوند.

  • خرید قاب بشقاب مینا درخرم آباد

قاب بشقاب را که به احتمال زیاد دیده اید و یا به دیگران هدیه داده اید و یا از کسی هدیه گرفته اید. زیرا محصولات مینا چه تندیس ، چه بشقاب میناکاری ، چه گلدان و چه موراد دیگر اکثر پرطرفدار و پرفروش هستند.

ساعت های خاتم و مینا بیشتر به عنوان هدایای تبلیغاتی در خرم آباد استفاده می شوند. ساعتهای خاتمکاری شده معمولا صفحه ی مینا دارند. بسیار زیبا و لوکس هستند و برای هدیه دادن ایده آل و چشمگیر می باشند.

ساعت خاتم میناکاری
ساعت خاتم میناکاری بزرگ
  • انواع محصولات فیروزه کوبی خرم آباد

فیروزه کوبی ها آنقدر پرطرفدار هستند که نمی توان از آن ها چشم پوشید و به راحتی از کنار آن ها عبور کرد. محصولاتی زیبا که بیشتر آن ها جنبه ی کاربردی هم دارند. مثل شکلات خوریها ، گلدان فیروزه کوب ، و …

میناکاری به سبک جدیدی در سال های اخیر ابداع شده است که به آن مس و پرداز گفته می شود. محصولات مس و پرداز هم مثل سایر محصولات صنایع دستی گلدان ، بشقاب ، شکلات خوری ، آجیل خوری و غیره را شامل می شود.

 

  • فروش خاتم اصل درخرم آباد

خاتمکاری محصولاتش را در منزل مادربزرگ های ما به یادگار گذاشته است و هنوز هم همیشه و همه جا کنار ماست و در دکور و منزل ما دیده می شود. برای همین مطمئن باشید خاتم کاریها را به هر کسی هدیه بدهید تبلیغ خوبی برای کس و کارتان کرده اید.

  • رومیزی قلمکار زیبای خرم آباد

رومیزی های جدید هرچقدر هم تلاش کردند نتوانستند جای رومیزی قلمکار را بگیرند. این دسته از رومیزی ها همیشه محبوب دلهای ما ایرانی ها بوده و هستند. اگر کسی چنین هدیه ای را از شما دریافت نماید قطعا خوشحال خواهد شد.

سفره قلمکار اعلا
سفره قلمکار اعلا
  • جعبه هدیه های ویژه خرم آباد

هدیه ی ویژه گاهی شامل یک محصول از صنایع دستی و گاهی شامل چندمورد می باشد. ویژه است چون برای آن جعبه ای لوکس در نظر گرفته شده است و معمولا هم چند محصولی است.

  • هدایای تبلیغاتی ارزان درخرم اباد

رسیدیم به دسته ی دوم از هدایای تبلیغاتی. هدیه هایی نظیر خودکار، سررسید، تقویم، لیوان و مواردی از این قبیل.

هدایای تبلیغاتی ارزان درخرم آباد
هدایای تبلیغاتی ارزان درخرم آباد
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *