هدایای تبلیغاتی رشت

هدایای تبلیغاتی رشت

فروش هدایای تبلیغاتی در رشت

هدایای تبلیغاتی رشت تنوع زیادی دارد و در انواع مختلف با قیمت های متفاوت به چشم می خورند. بهترین نوع هدیه تبلیغاتی هدیه ای است که بتوان روی آن برند یا تبلیغات را درج کرد یا به صورت چاپی و یا به صورت یک برگه یا کارت جداگانه به همراه محصول. انواع صنایع دستی این قابلیت را دارند که شما بتوانید تبلیغات خود را روی آن قرار بدهید.

انواع هدایای تبلیغاتی صنایع دستی رشت

اسم صنایع دستی که می آید آدم ناخودآگاه به یاد سنت ها و هنرمندی گذشتگان می افتد. اما باید این را بدانیم که صنعت صنایع دستی نیز راکد نمانده است و هر روز با خلاقیت هنرمندان شاهد خلق آثار جدید و تولد دوباره زیبایی هستیم.

  • فروش تابلو قلمزنی در رشت

تابلوهای قلمزنی در اندازه های مختلف تولید می شوند. یک پلاک مسی را قلمزنی می کنند و طرح مورد نظر خود را روی آن در می آورند. سپس این پلاک را قاب می گیرند. اگر قاب خاتم کاری باشد که بسیار زیبایی بیشتری خواهد داشت و در غیر این صورت هم قاب های دیگری وجود دارند که زیبا هستند.

سفره یا رومیزی قلمکار بیشتر در اصفهان فروخته می شود اما اینترنت کار ما و شما را راحت کرده است. از هرجای دنیا که هستید با یک کلیک سفارش خرید خود را ثبت کنید. ارسال محصولات با پیک رایگان هم به عهده ی ما.

  • انواع ظروف ملیله کاری رشت

یکی از هدایای تبلیغاتی رشت ظروف ملیله کاری مسی است که در واقع ظرف مسی را با روکش آبکاری نقره می پوشانند. مدل هایی که برای تولید این ظرف ها استفاده می شود خیلی جذاب و دوست داشتنی هستند.

ملیله کاری شیرینی خوری
ملیله کاری شیرینی خوری
  • خرید مس و خاتم ازرشت

مس و خاتم یعنی ظروف مسی که روی بدنه ی آن ها خاتم کاری شده باشد. این ظروف نوعی از خاتمکاری محسوب می شوند که جنبه تزئینی و بیشتر آن ها نیز جنبه کاربردی دارند. مثلا ظرف شکلات خوری مس و خاتم یا شیرینی خوری مسی خاتم کاری را می توان به عنوان ظرف شیرینی و شکلات استفاده کرد.

  • ظروف مس و پرداز رشت

این ظروف از بهترین هدایای تبلیغاتی رشت محسوب می شوند. زاییده ی هنر میناکاری هستند با رنگ و طرحی کاملا متفاوت و جذاب.

شکلات خوری مس و پرداز هنرلوکس
شکلات خوری مس و پرداز هنرلوکس
  • فروش مس و فیروزه در رشت

در بین هدایای تبلیغاتی رشت اگر به دنبال لوکس ترین نوع هدیه هستید فیروزه کوبی ها را بررسی کنید. این ظروف که از کاشی کردن ظرف مسی با سنگ های فیروزه به وجود می آیند دلرباتر و زیباتر از آنی هستند که تصورش را بکنید.

ست گلدان شلغمی و شکلات خوری شبکه بری فیروزه کوبی
ست گلدان شلغمی و شکلات خوری شبکه بری فیروزه کوبی
  • سفارش تندیس میناکاری در شهر رشت

تاثیر تندیس های تبلیغاتی میناکاری برای بازاریابی و برندینگ بر کسی پوشیده نیست. تندیس ها می توانند کاربردی هم باشند مانند تندیس قلمدان که یک جا برای قرار دادن خودکار دارد و یا تندیس ساعت.

میناکاری را که همه خوب می شناسیم. بسیار بعید است که در منزل ما یک گلدان یا بشقاب میناکاری یا که ظرف مینا از هر نوعی وجود نداشته باشد. برای هدیه تبلیغاتی می توانید این ظروف را با جعبه ای زیبا و لوکس تقدیم نمایید.

هدایای تبلیغاتی میناکاری رشت
هدایای تبلیغاتی میناکاری رشت

هدایای تبلیغاتی ارزان در رشت

این دسته از هدایا نیز پرفروش هستند اما برای زمانی که شما قصد تبلیغ در بین عموم مردم و مشتریان عادی را دارید. در چنین شرایطی می توانید از این گروه هدیه ها نیز استفاده کنید. اما در صورتی که قصد برندینگ خود در بین شرکت ها بزرگ و مهم را دارید توصیه ما به شما همان موارد صنایع دستی است که در بالا معرفی کردیم.

هدایای تبلیغاتی ارزان در رشت
هدایای تبلیغاتی ارزان در رشت
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *