هدایای تبلیغاتی اردبیل

هدایای تبلیغاتی اردبیل

انواع هدایای تبلیغاتی در اردبیل

برای معرفی هدایای تبلیغاتی اردبیل در خدمت شما هستیم. انواع هدایا شامل هدیه های تبلیغاتی خاص، ارزان، لاکچری، صنایع دستی و غیره. اگر بخواهیم جنس هدایای تبلیغاتی یک شهر را درک کنیم بهتر است ابتدا تا حدودی با خود آن شهر، صنایع دستی آن شهر، فرهنگ و مردم آن آشنا شویم. آن موقع می توانیم حدس بزنیم که این مردم از چه نوع هدیه هایی استقبال میکنند و چه نوع تبلیغاتی روی آن ها اثرگذارتر خواهد بود. دقیقا مثل این است که شما وقتی وارد یک ساختمان می شوید باید محل پله، آسانسور و قسمت های مختلف را بدانید تا زودتر به نتیجه و مکان دلخواهتان برسید.

شهر اردبیل

شهر اردبیل مرکز استان اردبیل است که در منطقه ی شمال غربی کشور واقع شده است. این شهر یکی از سردترین شهرهای ایران محسوب می شود. همچنین مردم این شهر بسیار مذهبی بوده است و در طول تاریخ، به اسامی مختلف مانند دارالارشاد، دارالملک ،  دارالعرفان، دارالامان و شهر مقدس (آرتاویل) نامیده می شده است. اردبیل در دوره‌های گوناگون، مرکز ایالت آذربایجان بوده و به‌ دلیل قرارداشتن در مسیر جاده معروف ابریشم، رونق اقتصادی خیلی خوبی داشته است.

خب در این مطلب به سه ویژگی مهم اردبیل اشاره کردیم :

  1. مذهبی بودن مردم اردبیل
  2. سرد بودن شهر اردبیل
  3. رونق اقتصادی اردبیل در گذشته بخاطر قرار داشتن در مسیر جاده ابریشم.

این ویژگی ها به ما کمک می کنند تا در انتخاب هدیه تبلیغاتی برای مردمی در این شهر زیبا دقت و سلیقه ی بیشتری به خرج دهیم و هدایای تبلیغاتی اردبیل را متناسب با نیاز و خواستگاه مردم آن منطقه تهیه یا تولید نماییم. البته شهرهای دیگری نیز در نزدیکی اردبیل در این مورد تاثیرگذار هستند. هدایای تبلیغاتی پارس آباد که دومین شهر بزرگ استان اردبیل می باشد، (البته استان اردبیل پهناور بوده و فقط محدود به این شهرستان نیست)، در ادامه باید اشاره کنیم به  هدایای تبلیغاتی مشگین شهر که در 90 کیلومتری شهر اردبیل واقع شده است و بعد از شهر اردبیل بزرگ ترین شهر استان اردبیل به شمار می رود و همچنین هدایای تبلیغاتی خلخال با قدمتی 12000 ساله نیز باید در نظر گرفته شود.

تولید و فروش هدایای تبلیغاتی در اردبیل

هدیه هایی که برای تبلیغات و برندسازی خود انتخاب می کنید گاهی از بین کالاهای ارزان قیمت و اما گاهی از بین کالاهای خاص و ویژه هستند. کسب و کار شما به چه شکلی است؟ آیا یک مغازه یا یک کارگاه کوچک دارید؟ یا صاحب یک مجموعه ی بزرگ با یک برند منحصربه فرد برای خودتان هستید؟

انواع هدایای تبلیغاتی ارزان اردبیل

اگر کسب و کارتان هنوز خیلی توسعه پیدا نکرده باشد احتمالا به دنبال هدایای تبلیغاتی ارزان در اردبیل هستید؟ اگر درست است ما چند نمونه از این هدایا را به شما معرفی می کنیم.

  • هدیه تبلیغاتی لوازم التحریر

خودکار، سررسید ، سالنامه ، تقویم ، کیف دستی کوچک ، سرکلیدی ، جا کارتی ، این ها همه می توانند انتخاب مناسب و ایده آلی برای شما باشند.

هدایای تبلیغاتی ارزان اردبیل
هدایای تبلیغاتی ارزان در شهر اردبیل

انواع هدایای تبلیغاتی ویژه

در بین هدایای تبلیغاتی شهر اردبیل انواع خاص و ویژه نیز وجود دارد. اگر شما صاحب یک برند خاص یا یک مجموعه ی بزرگ و به نام هستید اجازه دهید یکی از رازهای بازاریابی و تبلیغات را برایتان بازگو کنم.  به شما توصیه میکنم هر چند وقت یکبار یک هدیه خاص و ویژه برای مجموعه های همکار یا مشتریان بزرگ خود ارسال کنید تا آن ها را تبدیل به یک مشتری همیشگی و طرفدار برند خود کنید.

شاید بپرسید که هدایای تبلیغاتی ویژه چیست؟ نگران نباشید. ما اینجا انواع آن را به شما معرفی میکنیم.

هدیه تبلیغاتی صنایع دستی در اردبیل

و اما یک یدیگر از رازهای تبلیغاتی را با شما در میان می گذاریم : شاید مردم یک شهر چون صنایع دستی آن شهر را زیاد دیده اند و استفاده کرده اند برایشان تکراری شده یا چندان جذابیتی نداشته باشد. شما می توانید به مردم شهرتان صنایع دستی سایر شهرها را نیز به عنوان هدایای تبلیغاتی صنایع دستی تقدیم کنید و با ایجاد یک تنوع برند خود را در بین برندهای مشابه در شهر یا حتی کشورتان برجسته و مشهور نمایید.

در بین صنایع دستی ، ظروف زیبایی در مدل ها، طرح ها و نقش های گوناگون وجود دارد که بسیار مناسب هدیه دادن می باشند. در ادامه تعدادی از این ظروف را معرفی میکنیم :

  • بشقاب میناکاری اردبیل

از بین محصولات میناکاری ، بشقاب های زیبا و خوش نقش و نگار مینا را به هرکسی هدیه بدهید مطمئن باشید هیچوقت شما و مجموعه تان را فراموش نمی کند. این بشقاب ها هم قابل نصب روی دیوار هستند و هم می توانند داخل دکور قرار بگیرند. همچنین جنبه ی مصرفی به عنوان ظرف شیرینی و میوه هم دارند.

بشقاب میناکاری 20سانتی متری
بشقاب میناکاری 20سانتی متری اصفهان

بشقاب بدون قاب و جعبه که پشت آن یک گیره برای نصب شدن روی دیوار وجود دارد.

قاب بشقاب 20سانتی میناکاری
قاب بشقاب 20سانتی میناکاری

قاب بشقاب میناکاری که بسیار لوکس و شیک بوده و یک هدیه تبلیغاتی خاص محسوب می شود.

بشقاب میناکاری 16 سانتی
بشقاب میناکاری 16 سانتی

بشقاب مینا با جعبه که از جمله هدایای تبلیغاتی رسمی و با جلوه ای بسیار زیبا مناسب برای جذب همکاران جهت عقد قرارادادهای بزرگ است.

  • تندیس تبلیغاتی در اردبیل

تندیس ها که نیاز به معرفی ندارند و واقعا در تبلیغات امروزی بیش از همه ی هدایای تبلیغاتی جای خود را در دل صاحبان کسب و کارها باز کرده اند. مخصوصا اگر این تندیس تبلیغاتی از نوع میناکاری، فیروزه کوبی یا پرداز باشد.

خرید محصولات فیروزه کوبی
تندیس فیروزه کوبی هدیه صنایع دستی

این تندیس شامل یک گلدان فیروزه کوبی شده زیبا به همراه یک گل فانتزی مسی است که داخل حباب قرار گرفته است. فیروزه کوبی از هنرهای بسیار زیبا و ارزشمند صنایع دستی است.

تندیس تبلیغاتی میناکاری طرح بته جقه
تندیس تبلیغاتی میناکاری طرح بته جقه

این تندیس میناکاری با طرح زیبای بته سرکج می باشد که جنس بدنه از چوب اعلاست و یک پلاک میناکاری نیز روی آن نصب شده است.

تندیس گلدان مس و پردازه
تندیس گلدان مس و پردازه ارزان

مس و پرداز نیز هنری نوظهور و بسیار پرطرفدار است که از گلدان آن در تولید تندیس تبلیغاتی استفاده شده است.

  • گلدان صنایع دستی

گلدان های صنایع دستی نیز در انواع میناکاری ، فیروزه کوبی ، مس و خاتم یا پرداز می توانند گزینه های مناسبی برای تبلیغات و برندینگ شما باشند. حتی این گلدان ها در کنار سایر محصولات نیز به این منظور استفاده می شوند. برای مثال ست بشقاب و گلدان میناکاری یک هدیه تبلیغاتی صنایع دستی خاص و زیبا در اردبیل است.

گلدان و بشقاب میناکاری کادو
گلدان و بشقاب میناکاری کادو
  • محصولات خاتم کاری

خاتم محصولات بی نظیر و مقرون به صرفه ای دارد. قیمت مناسب محصولات خاتمکاری باعث فروش زیاد آن ها به عنوان هدیه یا کاربردهای مصرفی شده است. همچنین ظاهر زیبای خاتم که چشم ها را خیره میکند. هرچند برای تولید خاتم زحمت زیادی کشیده میشود اما قیمت محصولات خاتم بسیار مناسب و از این نظر به عنوان یک هدیه تبلیغاتی لوکس قابل توجه است.

البته انواع بسیار متنوعی از محصولات صنایع دستی با قیمت مناسب وجود دارند که می توانند هدایای تبلیغاتی شما در اردبیل باشند. برای مثال سفره قلمکار ، محصولات مس و خاتم ، باکس هدیه تبلیغاتی شامل چند نمونه از صنایع دستی و غیره.

 

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *