هدایای تبلیغاتی البرز

هدایای تبلیغاتی البرز

هدایای تبلیغاتی در استان البرز

قیمت هدایای تبلغاتی البرز و انواع آن چیزی است که معمولا همه به دنبال اطلاع یافتن از آن هستند. اینکه یک فهرست کامل از هدیه های تبلیغاتی با لیست قیمت آن ها برای خرید تکی یا سفارش عمده هدایای تبلغاتی در البرز به دست ما برسد شاید بهترین حالت باشد تا بتوانیم از بین آن ها انتخاب دلخواه خود را داشته باشیم. خب ما در این مقاله قصد داریم بهترین و لوکس ترین هدایای تبلغاتی و همچنین در کنار آن هدایای تبلیغاتی ارزان البرز را به شما معرفی کنیم. انتخاب شما قطعا بستگی به نوع کار و همچنین میزان هزینه ای دارد که برای تبلیغات و بازاریابی خود در نظر گرفته اید. امروزه هزینه کردن برای بازاریابی یکی از هزینه های ضروری در هر کسب و کاری است. چرا ؟ چون برندسازی مهم است ؟ چرا ؟ چون دنیای دنیای زیبای رقابت است و هدیه های تبلیغاتی گزینه ای بسیار تاثیرگذار برای برندینگ شماست.

تمایل دارید ابتدا هدیه های لوکس را معرفی کنیم یا هدایای تبلیغاتی ارزان را؟

به نظرم بهتر است ابتدا هدایای تبلغاتی ارزان را معرفی کنیم زیرا خیلی از کسب و کارها به آن اکتفا میکنند. البته نوع کسب و کار هم در این انتخاب تاثیرگذار است. معمولا افرادی که از هدایای تبلیغاتی خاص و لوکس استفاده می کنند دو دسته هستند :

  • دسته اول : صاحبان کسب و کارهای بزرگ، شرکت ها، مجموعه های اسم و رسم دار و برندهای معتبر
  • دسته دوم : افراد باهوش
    تعجب کردید؟ بله دسته دوم افرادی هستند که شاید در دسته ی اول نباشند اما با دادن هدایای تبلیغاتی خاص و لوکس به شرکت ها و مجموعه های طرف قرارداد می خواهند برند شوند، بزرگ شوند ، مجموعه ی خود را گسترش و توسعه دهند و از یک کسب و کار عادی به یک کسب و کار بزرگ و به نام تبدیل شوند. البته اینکه شما صلاح بدانید برای تبلیغات خود چقدر هزینه کنید به برنامه ریزی مالی و تصمیمات خودتان بستگی دارد. البته قیمت هدایای خاص بالا نیست ولی نسبت به هدایای ارزان کمی باید بیشتر هزینه کنید.

هدایای تبلیغاتی ارزان در البرز

گزینه های مناسب و ارزان قیمت برای تبلیغات شما عبارتند از :

  • تقویم تبلیغاتی
  • سررسید یا سالنامه
  • خودکار و لوازم التحریر
  • لیوان
  • کلاه یا تی شرت
  • و مواردی از این قبیل
هدایای تبلیغاتی ارزان در البرز
هدایای تبلیغاتی ارزان در البرز

با دادن این هدیه های تبلیغاتی که نام کسب و کار، برند یا لوگوی شما روی آن ثبت شده است می توانید در دل مردم کم کم جای خود را باز کنید. هر یک از مشتریان و یا کسانی که هنوز مشتری شما هم نشدند با دریافت هدیه ای از جانب شما بهتر و بیشتر نام شما در خاطرش می ماند.

هدایای تبلیغاتی خاص البرز

و اما این هدیه ها. هدایای تبلیغاتی خاص می تواند به کسب و کار شما را اعتبار زیادی ببخشد. برای مثال اگر عرضه کننده تجهیزات ایمنی هستید و مشتریان شما کارخانه ها، کارگاه های تولیدی، مجموعه های صنعتی ، آزمایشگاه ها و مواردی از این قبیل هستند با دادن یک سالنامه به آن ها نمی توانید چندان خود را برند کنید و از رقبا پیشی بگیرید. اگر قصد دارید خود را متفاوت نشان دهید بهتر است برای چنین مشتری ها و طرف قراردادهایی سالی یک بار هم که شده یک هدیه تبلیغاتی ویژه بفرستید.

برایتان یک خبر خوش دارم. یک نوع هدیه تبلیغاتی که هم خاص و لوکس است هم قیمت مناسبی دارد. این هدیه ، تندیس تبلیغاتی است. در ادامه با ما همراه باشید.

  • هدیه ی تبلیغاتی خاص و ارزان

تندیس ها انواع مختلفی دارند، یکی از آن ها تندیس تبلیغاتی میناکاری است. تندیس تبلیغاتی مینا نیز خود شامل تعداد بسیار زیادی از مدل ها و طرح هاست.

تندیس تبلیغاتی میناکاری
تندیس تبلیغاتی میناکاری

تندیس های تبلیغاتی مینا هم قیمت مناسبی دارند و زیاد برای شما هزینه ای در بر نخواهد داشت و هم اینکه این تندیس ها بسیار رسمی بوده و باعث افزایش اعتبار برند شما می شوند. سایر هدایای تبلیغاتی صنایع دستی نیز پیشنهادها و گزینه های جالبی دارند.

در ادامه سایر تندیس های که از جنس فیروزه کوبی و مس و پرداز هستند را نیز می بینید.

تندیس تبلیغاتی البرز
تندیس تبلیغاتی فیروزه و پرداز البرز

و اما از تندیس های تبلیغاتی که بگذریم نوبت می رسد به سایر محصولات صنایع دستی که جنبه تبلیغاتی نیز دارند.

در این بین بشقاب میناکاری، گلدان های فیروزه کوبی، سفره قلمکار، خودکار خاتم، جعبه ی خاتم، شکلات خوری خاتم و انواع دیگری از محصولات که اگر شما به سایت صنایع دستی هنرلوکس مراجعه کنید می توانید انواع این محصولات را مشاهده کنید و هرگونه سوالی که در مورد هرکدام از آن ها داشتید چه در مورد قیمت و چه درباره مسائل دیگر، مشاور تخصصی و پاسخگوی هنرلوکس در خدمت شما عزیزان می باشد : 09138888250

بشقاب میناکاری هدیه تبلیغاتی البرز
بشقاب میناکاری هدیه تبلیغاتی البرز

 

صنایع دستی انتخاب های بسیار گسترده ای برای هدایای تبلیغاتی دارد.

شما می توانید با انتخاب هر نوع و به هر تعداد که میخواهید برند یا لوگوی خود را نیز روی آن ها ثبت کنید تا وقتی به دست مشتری شما می رسد با دیدن نام برند شما غافلگیر شود.

در بین محصولات خاتم کاری نیز گزینه های زیادی با قیمت بسیار مناسب وجود دارد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *