هدایای تبلیغاتی ارومیه

هدایای تبلیغاتی ارومیه

انواع هدایای تبلیغاتی در ارومیه

، چاپ هدایای تبلیغاتی ارومیه، سفارش هدایای تبلیغاتی ارومیه ، قیمت هدایای تبلیغاتی درارومیه مواردی است که در این مطلب به آن می پردازیم. موقعیت ارومیه باعث شده است که تولید و عرضه هدایای تبلیغاتی ارومیه تبدیل به مساله ای قابل توجه و اقتصادی بشود. شاید بپرسید که موقعیت این شهر به چه صورت است؟ در این مورد قابل ذکر است که ارومیه به سبب موقعیت مناسب که در میان شاهراه ارتباطی قفقاز، میان‌رودان و آسیای صغیر در گذشته داشته، یکی از مراکز تجاری محسوب می شده است. به همین دلیل نیز هنوز می توان این شهر را یکی از شهرهای مهم در برقراری ارتباط دانست. از القاب شهر ارومیه می توان به پاریس ایران ، شهر آب ها ، دارالنشاط ، مذاهب و اقوام یا شهر ادیان اشاره کرد. همانطور که از نامش پیداست در این شهر ادیان مختلفی وجود دارد و اینکه مردم با عقاید مختلف بتوانند در کنار هم به راحتی زندگی کنند رشد فرهنگی و سطح بالایی از درک مردم این منطقه را می رساند.

برای سفارش ، چاپ ، یا اطلاع از قیمت هدایای تبلیغاتی در این شهر می توانید با تیم مشاوره ما در تماس باشید : 09138888250

چاپ هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی باید به گونه ای باشند که محلی برای چاپ یا درج لوگو روی آن وجود داشته باشد. و همچنین محل چاپ برند یا تبلیغات روی آن مشخص بوده و دریافت کننده به راحتی آن را مشاهده کند، از طرفی آنقدر هم برجسته و توی چشم نباشد که زیبایی هدیه را از بین ببرد یا برند به تمسخر گرفته شود.

هدایای تبلیغاتی در ارومیه
هدایای تبلیغاتی در ارومیه

هدایای تبلیغاتی در اطراف ارومیه

در شهرهای دیگری که در نزدیکی ارومیه قرار دارند نیز هدایای تبلیغاتی تولید و در بازار عرضه می شوند. هدایای تبلیغاتی در خوی ، بوکان یا مهاباد نیز انواع خاص خودش را دارد. اما بعضی از این هدایا در بازار ارومیه به فروش می رسند. هدایای تبلیغاتی می توانند هم ارزان و هم گران قیمت و خاص باشند. در ادامه چند مورد ارزان و چند مورد از هدایای خاص را معرفی می کنیم.

هدایای تبلیغاتی ارزان

خودکار ، تقویم ، لیوان ، ساک دستی ، سررسید یا سالنامه ، دفترچه یادداشت ، سرکلیدی و مواردی از این قبیل جزو هدایای تبلیغاتی ارزان ارومیه قرار دارند که می توانید سفارش بدهید تا لوگو یا برند شما روی آن ها چاپ شود.

هدایای تبلیغاتی ارزان
هدایای تبلیغاتی ارزان در ارومیه

صنایع دستی ارومیه هدایای تبلیغاتی

صنایع دستی یکی از لوکس ترین و خاص ترین هدایای تبلیغاتی محسوب می شود. این نوع از هدایا معمولا بین شرکت های همکار یا برای تقدیم کردن به مجموعه های طرف قرارداد یا مشتری استفاده می شود و اعتبار برند شما را بسیار زیاد افزایش می دهد. صنایع دستی تبلیغاتی شامل موارد زیادی است که در این مطلب مهم ترین آن ها را معرفی می کنیم.

  • گلدان فیروزه کوبی و گلدان پرداز

فیروزه کوبی و پرداز یکی از زیباترین هدیه های صنایع دستی محسوب می شوند.

صنایع دستی ارومیه
صنایع دستی ارومیه
  • تندیس میناکاری هدیه تبلیغاتی ارومیه

مهم ترین و رایج ترین نوع هدیای تبلیغاتی ، تندیس ها هستند که در بین تندیس ها ، تندیس میناکاری از همه زیباتر، لوکس تر و ماندگارتر است.

تندیس تبلیغاتی در ارومیه
تندیس تبلیغاتی در ارومیه
  • بشقاب میناکاری هدیه تبلیغاتی

بشقاب های میناکاری در چند مدل قاب بشقاب ، بشقاب بدون قاب و بشقاب با جعبه به فروش می رسند. برای هدیه تبلیغاتی بیشتر قاب بشقاب یا بشقاب با جعبه را سفارش می دهند.

قاب بشقاب 20سانتی میناکاری
قاب بشقاب 20سانتی میناکاری

 

بشقاب میناکاری 30 سانتی
بشقاب میناکاری 30 سانتی با جعبه جیر

البته بشقاب و گلدان میناکاری در کنار هم ست بسیار زیبا و بارزشی خواهد بود.

نیم ست میناکاری
نیم ست میناکاری

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *