لوازم دکوری شیک

قندان فیروزه مدل خاویار خوری شیک

لوازم دکوری شیک

همه ی ما دوست داریم با لوازم دکوری شیک و خاص بهترین دکور و زیباترین دیزاین را در منزل داشته باشیم. دکوری خاص که هم به خودی خود زیبا باشد و هم با رنگ بندی سایر لوازم منزل ما هماهنگ باشد. ما در این مطلب محصولات دکوری را به شما معرفی می کنیم دارای ویژگی های زیر هستند :

  • تنوع رنگ و طرح زیاد و مناسب برای انوع دکوراسیون
  • تنوع قیمت بسیار زیاد از قیمت پایین تا بالا
  • جزو صنایع دستی محسوب می شوند و ارزش هنری آن ها با سایر محصولات ویترینی قابل مقایسه نیست
  • نشکن و مقاوم
  • ماندگار، اصیل و بسیار زیبا و چشم نواز
  • اکثر موارد علاوه بر کاربرد تزئینی کاربرد مصرفی نیز دارند
  • و…
سنبلدان بزرگ دکوری فیروزه
سنبلدان بزرگ دکوری فیروزه

خرید لوازم دکوری شیک منزل

برای خرید این وسایل دو راه پیش رو دارید :

راه اول خرید به صورت آنلاین از فروشگاه اینترنتی هنرلوکس ، که باید ابتدا محصولات را داخل سایت مشاهده کنید (قیمت و مشخصات محصول بیان شده است) و هر موردی را که موردپسندتان بود سفارش بدهید تا برای شما ارسال شود.

راه دوم خرید حضوری از فروشگاه هنرلوکس است. آدرس : اصفهان، خیابان امام خمینی، خیابان ورودی خانه اصفهان، بین کوچه 12و10، بعد از آموزشگاه رانندگی کیهان.

بلونی بزرگ مس و پرداز
بلونی بزرگ مس و پرداز

قیمت لوازم دکوری شیک

قیمت این وسایل و لوازم بی نظیر طیف وسیعی دارد. نمی توان در یک یا دو پاراگراف قیمت همه را بیان کرد. بنابراین اگر دوست دارید با یک نگاه کلی و سریع رِنج قیمت محصولات را ببینید تا قبل از خرید آگاه باشید می توانید با مرور سریع صفحات سایت قیمت ها را ببینید.

سرویس سنگاب و گلدان فیروزه کوبی
سرویس سنگاب و گلدان فیروزه کوبی

لوازم دکوری شیک و ارزان

نگران قیمت نباشید. تنوع قیمت محصولات صنایع دستی هنرلوکس بسیار بالاست. شما می توانید بسته به میزان هزینه ای که در نظر دارید و سلیقه ی خودتان از بین محصولات مورد ایده آل خود را پیدا کنید.

جعبه شکلات خوری سلطنتی خاتم کاری
جعبه شکلات خوری سلطنتی خاتم کاری

لوازم دکوری شیک آشپزخانه

امروزه تزئین و دیزاین منزل فقط به سالن نشیمن و پذیرایی محدود نمی شود. حتی داخل آشپزخانه یا اتاق خواب نیز تزئین و دیزاین می شود. ما برای آشپزخانه ی شما نیز موارد جذاب و شیکی را در نظر گرفته ایم. برای نمونه انواع سرویس های سماور تزئینی ، انواع قندان ها ، میوه خوری ها ، شیرینی خوری ها ، سرویس های چای خوری و … که می توانند آشپزخانه شما را از این رو به آن رو کنند.

سرویس سماور فیروه کوب
سرویس سماور فیروه کوب هنرلوکس

لوازم دکوری شیک دخترانه

دخترخانم ها معمولا به دنبال وسایل تزئینی فانتزی هستند. در بین محصولات چندین مورد لوازم تزئینی فانتزی و شیک دخترانه موجود می باشد. برای مثال ست پروانه ملیله کاری ، یا قاب پروانه میناکاری از نمونه های محصولات فانتزی ما می باشند.

ست پروانه ملیله کاری

لوازم دکوری منزل شیک ولاکچری

لاکچری واژه ای است که سال های اخیر بر سر زبان ها افتاده است و منظور وسایل خاص یا حتی گران قیمت می باشد. اما بهتر است بدانید آن زمان که حتی واژه ی لاکچری رواج نداشت ایرانی ها هنرمند بودند و وسایل شیک تزئینی تولید می کردند که شان و منزلت آن ها چیزی فراتر از واژه ی لاکچری بوده است. اصالت و زیبایی درون، شکوه و جلال همراه با تواضع و خردمندی از صفات بارز ایرانی ها بوده است. چنین افرادی نیاکان ما بوده اند و ما در سوی دیگر مرزها به دنبال هویت خود می گردیم. شاید بتوان گفت زمانی که خاتم کاری و میناکاری ایران در بین جهانیان زبان زد بود و جزو باشکوه ترین وسایل درباری کشورهای دیگر محسوب میشد هنوز تمدنی در آمریکا شکل نگرفته بود چه برسد به واژه لاکچری.

چای خوری فیروزه کوبی اصفهان آقاجانی
چای خوری فیروزه کوبی اصفهان آقاجانی

لوازم دکوری لوکس و شیک

لوکس بودن وسیله از یک سو، کاربردی بودن آن از سوی دیگر و دوام و کیفیت آن نیز از سوی دیگر ، همه با هم در محصولات صنایع دستی دکوری دیده می شود. برای مثال یک شکلات خوری فیروزه کوبی شده هم می تواند دکور شما را مزین کند، هم ظرف شکلات شما باشد، هم بخاطر زیرساخت مسی نشکن و بادوام است.

شکلات خوری مس و خاتم اعلا
شکلات خوری مس و خاتم اعلا

خرید اینترنتی لوازم تزئینی و دکوری ارزان و شیک

شما هم به احتمال بسیار زیاد جزو افرادی هستید که به هزار و یک دلیل خرید اینترنتی و مجازی را به خرید حضوری ترجیح می دهید.
بنابراین می تواند با مراجعه به آدرس WWW.honarlux.ir با خیالی آسوده انتخاب کنید و سفارش دهید تا با پیک رایگان برایتان ارسال شود.

شکلات خوری تشعیر
شکلات خوری تشعیر پایه دار و بدون پایه

اینستاگرام لوازم دکوری شیک و ارزان

بعضی از افراد خیلی با سایت ها رابطه برقرار نمی کنند و خرید از صفحه اینستاگرام را بیشتر دوست دارند. به همین دلیل ما محصولات خود را داخل پیج اینستاگرام نیز قرار داده ایم . @honarlux

لوازم دکوری فانتزی و شیک

اکثر لوازم و ظروف دکوری لوکس ، فانتزی هم هستند. تا تعریف شما از واژه ی فانتزی چه باشد. پیشنهاد من این است که سری به محصولات بزنید و در قسمت نظرگذاری به ما بگویید که محصولاتمان چند درصد فانتزی محسوب می شوند. اگر هر ایراد، انتقاد، پیشنهاد، سوال یا ابهام دیگری نیز داشته باشید می توانید از طریق نظر گذاری یا ارسال ایمیل با ما در ارتباط باشید. تلاش مجموعه ما در درجه ی اول برای جلب رضایت مشتری و ترویج فرهنگ و هنر در بین مردم عزیزمان می باشد.

ست گلدان و آجیل خوری ملیله کاری
ست گلدان و آجیل خوری ملیله کاری

 

2.4/5 - (41 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *