شربت خوری شیک و جدید

شربت خوری شیک و جدید و لوکس

شربت خوری شیک و جدید

تنگ و جام که معمولا آن را با نام سرویس شربت خوری هم می شناسند یکی از سرویس های شربت خوری شیک و جدید تزئینی و دکوری محسوب می شود که انواع مختلفی هم دارد. در ادامه ما انواع شربت خوری های دکوری تزئینی صنایع دستی را همراه با قیمت و تصاویر آن ها به شما ارائه می دهیم.

قیمت شربت خوری شیک

زیر هر نوع از شربت خوری که معرفی می کنیم دکمه ای قرار داده شده است که شما می توانید با کلیک روی آن قیمت تنگ ها ، جام ها ، سرویس های شربت خوری و تصاویر آن ها را مشاهده کنید.

خریدشربتخوری شیک وجدید

اگر قصد خرید شربت خوری ، تنگ ، جام و یا هر دو را دارید وقتی روی دکمه های ذکر شده کلیک کنید در صفحات بعدی امکان خرید نیز برای شما قرار داده شده است.

انواع سرویس شربتخوری

این سرویس ها را می توانید یکجا تهیه کنید و یا فقط خرید تنگ داشته باشید و یا فقط جام خرید نمایید. انتخاب با شماست. لازم به ذکر است که بیشتر محصولات صنایع دستی هم جنبه ی تزئینی دارند هم جنبه ی کاربردی اما سرویس های شربت خوری صنایع دستی فقط مصرف تزئینی و دکوری دارند. زیرا در تماس مداوم با مایعات و نوشیدنی ها ممکن است آسیب ببینند.

  • سرویس شربت خوری فیروزه

این سرویس زیبا یکی از شیک ترین سرویس های فیروزه کوبی است. این سرویس شامل یک سینی ، چند عدد جام و یک تنگ فیروزه ی اعلاست. شما می توانید جام های شربت خوری را جداگانه خرید کنید. همینطور تنگ یا سینی فیروزه کوبی را.

شربت خوری فیروزه کوبی لوکس
شربت خوری فیروزه کوبی لوکس
  • شزبت خوری شیک وجدیدپرداز

این سرویس نیز بسیار زیبا و جذاب است و مانند سرویس قبلی شامل همان موارد می باشد. پرداز یک نوعی خاص از هنرنقاشی است. زیرساخت ظروف مسی می باشد که روی آن این کار انجام می شود. تمام مراحل هنرپرداز نیز مثل بقیه محصولات صنایع دستی با دست انجام می شود.

سرویس شربتخوری مس و پرداز
سرویس شربتخوری مس و پرداز
  • شربت خوری شیک مسی خاتم

خاتمکاری هم شربت خوری ها خیلی خاص و ویژه میکند. تا قبل از اینکه هنرخاتم روی شربت خوری ها انجام بشود، ظروف یکسری ظروف مسی با ارزش اما معمولی هستند. اما پس از پیاده شدن هنرخاتم روی آن ها تبدیل به یک سرویس شربت خوری شیک و لوکس می شوند.

سرویس شراب خوری مس و خاتم
سرویس شربت خوری مس و خاتم

هنر تشعیر روی ظروف مسی هم یک هنر نوظهور و جدید است. البته قدمت خود هنر تشعیر زیاد است اما پیشنه ی پیاده سازی آن روی ظروف مسی زیاد نیست. تشعیر هم نوعی سبک نقاشی است که ایده ی پیاده سازی آن روی ظروف مسی ایده ای بوده که با استقبال زیاد مردم مواجه شد.

سرویس شربتخوری تشعیر لوکس
سرویس شربتخوری تشعیر لوکس
  • شربتخوری شیک مینا

میناکاری هم جام های شربت خوری و تنگ را تولید کرده است. این سرویسهای منحصربه فرد و خاص می توانند هم زینت منزلتان باشند هم به لحاظ قیمت مناسبی که دارند هدیه ی میناکاری مناسب برای دوست و آشنایان شما.

شربتخوری میناکاری شیک و زیبا
شربتخوری میناکاری شیک و زیبا
  • شربت خوری مسی

یک نوع پرطرفدار از شربت خوری ها که هم جنبه کاربردی دارد و هم جنبه ی تزئینی. برای نوشیدن شربت و مایعات داخل این نوع از شربت خوری ها هیچ مانعی وجود ندارد و معمولا نوع قلمزنی آن رایج تر و پرفروش تر از نوع ساده ی آن می باشد.

شربتخوری مسی و قلمزنی
شربتخوری مسی و قلمزنی اعلا

شربت خوری پایه دار شیک

تمام شربتخوری هایی که در بالا معرفی کردیم جام های پایه دار هستند و از این نظر برای دیزاین و تزئینات بسیار مناسب می باشند. شربت خوری پایه دار در دکوراسیون جلوه ی دیگری دارد و نظر همه را به خود جلب می کند.

سرویس شربت خوری جدید

اگر شما کل اجزای یک سرویس شربت خوری را با هم تهیه کنید برای دکوراسیون مناسب تر و شیک تر است. در واقع این اجزا به نوعی مکمل یکدیگر هستند. جام در کنار تنگ معنای کامل تری دارد و تنگ و جام با سینی مخصوص سرویس شربت خوری بسیار مجلل تر به نظر می رسند.

3.3/5 - (7 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *