سرویس چای خوری جهیزیه

سرویس چای خوری جهیزیه

سرویس چای خوری جهیزیه

سرویس چای خوری جهیزیه معمولا شامل یک سینی ، یک قندان ، چند عدد گیره ی استکان و چند قاشق چای خوری می باشد. این سرویس ها در انواع مختلف با قیمت های متفاوت وجود دارند. معمولا وقتی می خواهند برای جهیزیه آن را تهیه کنند متناسب با رنگ سایر ظروف کاربردی یا تزئینی جهیزیه این سرویس را انتخاب می نمایند. شما نیز در بین سرویس هایی که ما در این مطلب به شما معرفی می کنیم دقت کنید که کدام نوع بیشتر با جهیزیه یا وسایل منزل شما ست می شود.

قیمت سرویس چای خوری سلطنتی

سرویس های چای خوری که قرار است در این مطلب به شما معرفی شوند همگی در شمار سرویس های چای خوری سلطنتی نیز محسوب می شوند. این سرویس های لوکس و زیبا عبارتند از :

یکی از سرویس های چای خوری سلطنتی برای جهیزیه که جدید هم می باشد سرویس چای خوری تشعیر است. این ست زیبا موردپسند خیلی از خانم ها واقع شده است. رنگ بندی و طرح دلربای آن انسان را مجذوب و متحیر می کند. این محصول در گروه نقاشی روی مس قرار دارد.

سرویس چای خوری تشعیر سلطنتی
سرویس چای خوری تشعیر سلطنتی

این سرویس از لوکس ترین سرویس های سلطنتی چای خوری است که حضور آن در دکوراسیون و جهیزیه آن را تبدیل به یک جهیزیه لاکچری خواهد کرد. در کل محصولات فیروزه شکوه خاصی دارند و آن را مدیون سنگ های زیبای فیروزه ای هستند که در آن ها به کار رفته است.

سرویس چای خوری فیروزه کوبی
سرویس چای خوری فیروزه کوبی هنرلوکس
  • سرویس نقاشی روی مس چای خوری

نقاشی روی مس فقط به هنر تشعیر محدود نمی شود. مس و پرداز و میناکاری نیز دو نوع دیگر از هنرهای نقاشی روی مس هستند.
سرویس چای خوری پرداز خیلی خوش رنگ و شیک است و جهیزیه شما را شادتر نشان می دهد.

سرویس چای پرداز
سرویس چای خوری جدید پرداز
  • سرویس چای خوری ملیله مسی

سرویس های ملیله کاری برای جهیزیه بسیار مناسب و درخشان هستند. برای نوعروس که معمولا وسایل درخشنده استفاده می شود این سرویس ایده آل به نظر می رسد. این محصول روکش آبکاری نقره دارد و به همین دلیل بسیار درخشان و زیباست. نگران کیفیت آن ها نیز نباشید. کلیه محصولات معرفی شده در فروشگاه آنلاین هنرلوکس کارت ضمانت و شناسنامه هنری دارند.

سرویس چای خوری ملیله
سرویس کامل چای خوری ملیله کاری
  • سرویس چای خوری خاتم روی مس

این سرویس زیبا با رنگ بندی ملیح و نقوش خاتمکاری شده محصولی پرفروش است. خاتم کاری اصفهان در ایران و خاتمکاری ایران در جهان زبان زد عام و خاص است. در گذشته هنر خاتم روی چوب در بین مردم رواج داشت و شناخته شده بود اما امروزه این هنر باشکوه روی مس هم پیاده شده و رواج پیدا کرده است.

سرویس چای خاتم
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *