گلدان بزرگ شیک

گلدان بزرگ شیک و دکوری

گلدان بزرگ شیک و دکوری

گلدان ها در سایزهای متنوعی وجود دارند اما در بعضی از مدل های دیزاین دکوراسیون گلدان بزرگ شیک کاربردی تر است و باعث شکوه و زیبایی دکور منزل یا محل کارتان می شود. گلدان بزرگ دکوری در انواع مختلفی وجود دارد. ما در این جا تعدادی از گلدان های دکوری بزرگ و شیک را به شما معرفی می کینم.

گلدان دکوری بزرگ صنایع دستی

گلدان های صنایع دستی ارزش هنری زیادی دارند و جزو محصولات لوکس محسوب می شوند که انواع آن عبارتند از :

سنبلدان و گلدان بزرگ شیک فیروزه کوبی در منزل مانند جواهری با ارزش است. این محصول می توانند دکوراسیون شما را بسیار ویژه تر نشان بدهد. به خصوص اگر علاوه بر این گلدان در دکوراسیون خود از چند محصول فیروزه ی دیگر در سایزهای کوچک و بزرگ استفاده کنید. برای مثال یک خاویارخوری فیروزه کوبی ، یک سنگاب فیروزه یا یک شکلات خوری فیروزه کوب پیشنهادهای جالبی برای تکمیل ست فیروزه در دیزاین دکوراسیون منزل شما هستند.

سنبلدان بزرگ دکوری فیروزه
سنبلدان بزرگ دکوری فیروزه

طرفداران هنر نقاشی که نقاشی روی اشیا را نیز دوست می دارند معمولا به سراغ این مدل از گلدان های دکوری خاص می آیند. گلدان هایی با طرح های بسیار زیبا و دوست داشتنی که روی بدنه ی مس را تزئین کرده اند. جنس زیرساخت تمام گلدان هایی که در این مطلب به شما معرفی می کنیم مس اعلا و مرغوب می باشد. و هنری که روی بدنه ی مس کار شده است تفاوت دارد.

بلونی بزرگ مس و پرداز
بلونی بزرگ مس و پرداز
  • گلدان مسی دکوری

گاهی ممکن است سطح مسی کار کاملا عریان و مشخص باشد که در چنین مواردی معمولا روی بدنه ی گلدان قلمزنی می شود و با این هنر دیرینه و زیبا مزین می گردد. گلدان بزرگ قلمزنی روی مس در کنار چند محصول مسی دیگر می تواند یک دیزاین نسبتا سنتی و کلاسیک را ایجاد کند. خیلی از افراد این دیزاین را بخاطر حس نوستالژیکی که به آن ها می دهد خیلی دوست دارند.

گلدان قلمزنی بزرگ
گلدان قلمزنی بزرگ

ملیله کاری اگر نقره واقعی باشد مسلما قیمت بسیار بالایی دارد. اما می توان محصولات ملیله ی مسی با روکش آبکاری نقره را خریداری کرد که مثل نقره درخشان و زیبا هستند. گلدان های ملیله ی بزرگ با روکش آبکاری نقره نیز می توانند به جای گلدان نقره زینت منزل شما باشند.

گلدان موشكي بزرگ مليله
گلدان موشکی بزرگ ملیله کاری

شاید روی بدنه ی مس غیر از نقاشی و یا قلمزنی بتوان یک هنر دیگر هم پیاده کرد. بله درست حدس زدید، هنر خاتمکاری روی مس که موردپسند خیلی از هنردوستان واقع شده است.

سنبلدان مس و خاتم بزرگ VIP آقاجانی

سنبلدان مس و خاتم سایز بزرگ VIP آقاجانی

اگر در منزل خود معمولا از محصولات خاتمکاری استفاده می کنید، حتی خاتمکاری چوبی ، این گلدان مکمل بسیار مناسبی برای دیزاین ویترین ، دکور یا سالن شما می باشد.

در نقاشی به سبک تشعیر بیشتر از سایر سبک های نقاشی از طرح گل و مرغ استفاده شده است. همچنین ویژگی دیگر آن این است که بیشتر از رنگ مشکی و طلایی در آن استفاده شده که تضاد شیک و جالبی را ایجاد کرده است.

گلدان بزرگ شیک تشعیر
گلدان بزرگ شیک تشعیر

مینا روی مس هنری چشم نواز و قدیمی است که بیشتر مشتریان با آن آشنایی کامل دارند. گلدان بزرگ میناکاری شیک و لوکس برای محل کار و تزئین اداره جات هم ایده ی خوبی است که از آن استقبال می شود.

گلدان میناکاری شده مسی
گلدان میناکاری

قیمت گلدان بزرگ دکوری

قیمت گلدان ها با هم متفاوت است، به همین دلیل پیشنهاد من به شما این است که برای اطلاع از سایز و قیمت گلدان ها روی دکمه ی زیر کلیک نمایید تا به صفحه ی اصلی سلیت هنرلوکس هدایت شوید و در منوی آن روی هر نمونه که می خواهید کلیلک کنید تا مشخصات و قیمت ها را مشاهده کنید.

خرید گلدان شیک بزرگ

برای خرید گلدان ها نیز در همان صفحه برای هر محصول یک دکمه خرید قرار داده شده است که می توانید از طریق آن اقدام به خرید آنلاین کنید. ارسال محصول نیز رایگان می باشد. اگر هرگونه سوال یا ابهامی دارید نیز با شماره 09138888250 مدیرفروش مجموعه تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *