جعبه جواهرات فانتزی دخترانه

جعبه جواهرات فانتزی دخترانه

جعبه جواهرات فانتزی دخترانه

اگر می خواهید برای عزیزتان یک جعبه جواهرات فانتزی دخترانه هدیه بگیرید سراغ لینک خوبی آمده اید. در این مطلب انواع جعبه جواهرات شیک و لوکس دخترانه خاتمکاری را به شما معرفی می کنیم.

اگر هم می خواهید این جعبه های زیبا را برای خودتان بخرید که پیشاپیش به حُسن انتخاب و سلیقه ی خاصی که دارید تبریک می گوییم.

عکس جعبه جواهرات فانتزی دخترانه

در پایین صفحه نیز لینکی قرار داده شده است که با کلیک کردن روی آن می توانید عکس و قیمت انواع جعبه های جواهرات معرفی شده را مشاهده کنید.

خرید جعبه جواهرات دخترانه

همینطور با کلیک کردن روی لینک پایین صفحه می توانید بعد از دیدن عکس و قیمت هر محصول در صورتی که آن را دوست داشتید خریداری کنید. برای خرید هم نگران نباشید، محصولات ما هم کارت ضمانت و شناسنامه هنری دارند و هم با پیک رایگان برایتان ارسال می شوند.

جعبه جواهرات لاکچری دخترانه
جعبه جواهرات لاکچری و فانتزی دخترانه

قیمت جعبه جواهرات دخترانه

در بین انواع جعبه های فانتزی و زیبای جواهرات دخترانه که در بازار موجود است جعبه های جواهرات خاتمکاری نسبت به هنر و ارزش آن قیمت بسیار مناسبی دارند. این جعبه ها جزو صنایع دستی هستند و تماما کار دست هنرمندان اصفهان می باشند و یک هدیه خاص به شمار می روند.

جعبه جواهرات دخترانه

در ادامه انواع این جعبه های جواهرات را معرفی می کنیم و امیدواریم که بتوانید در بین آن ها گزینه ی ایده آل خود را برای خودتان یا دوست عزیزتان یا فرزند دلبندتان پیدا کنید. اکثر جعبه های جواهرات خاتمکاری تمام خاتم هستند یعنی داخل جعبه ها نیز خاتمکاری شده است و تعداد کمی از آن ها نیز وجود دارد که داخل آن پارچه ی مخمل کار شده است. این که کدام را بپسندید به سلیقه ی شما بستگی دارد وگرنه هر دونوع زیبا و فانتزی هستند.

  • جعبه جواهرات فانتزی پایه دار

این جعبه ها که در اندازه های متنوع تولید می شوند یک پایه ی چوبی کوچک دارند که باعث زیبایی بیشتر آن می شود و باعث می شود شبیه یک صندوقچه به نظر بیایند. درب اکثر این جعبه ها متصل است و جدا نیست.

جعبه جواهرات دخترانه
جعبه جواهرات دخترانه شیک
  • جعبه جواهرات کوچک دخترانه

این جعبه های خاتمکاری کوچک معمولا برای نگهداری انگشتر ، حلقه ، سکه ، پابند ، یا گردنبد و دستبندهای ظریف استفاده می شوند. در انواع مختلف چند ضلعی ، مستطیلی و … نیز وجود دارند. درب اکثر این جعبه های کوچک جداست و البته ممکن است در بین آن ها مواردی با درب متصل هم وجود داشته باشد.

جعبه جواهرات فانتزی
جعبه جواهرات فانتزی لاکچری
  • جعبه جواهرات دخترانه کیفی

بعضی از این جعبه های خاتمکاری برای جواهرات به شکلی طراحی شده اند که شبیه به کیف کوچک دستی به نظر می رسند و طرفداران زیادی هم دارند. زیرا دارای ظاهری لوکس و امروزی تر هستند. این مدل نیز معمولا درب متصل دارد.

قیمت جعبه جواهرات دخترانه
قیمت جعبه جواهرات فانتزی دخترانه

جعبه جواهرات چوبی فانتزی

تمام جعبه های معرفی شده در این مطلب چوبی هستند که روی بدنه ی آن ها خاتمکاری شده است. جعبه هایی زیبا که از قدیم تا کنون یک هدیه ی زیبا و خاص برای بانوان بوده اند. اگر می خواهید به همسر یا عشق خود یک سرویس طلا ، نقره ، استیل یا از هر نوعی هدیه کنید بهتر است آن را درون یکی از این جعبه های جواهرات شیک بگذارید تا ارزش آن را در چشم طرف مقابلتان چندین برابر کنید. این روش خیلی خیلی بهتر و باکلاس تر از این است که سرویس او را در همان جعبه ی مقوایی بی ارزش به او هدیه دهید.

در طول جنگ جهانی اول، فروش جعبه‌های جواهر، هم موزیکال‌ها و هم ساده‌ها، کاهش یافت. سپس در دهه ۱۹۲۰ کوکو شنل جواهرات بدل را به بازار عرضه کرد و عصر طلایی زیورآلات ارزان‌قیمت آغاز شد. از آن موقع تا به الان کشویی پر از جواهر، در دسترس همه زنان قرار دارد. ‌

جعبه جواهرات فانتزی دخترانه از کجا بخرم

سایت هنرلوکس انواع جعبه های جواهرات لوکس با قیمت مناسب و جنس مرغوب و با کیفیت را به شما عرضه می کند. برای دیدن جعبه ها ، قیمت و عکس آن ها روی دکمه ی پایین صفحه کلیک کنید.

جعبه جواهرات لاکچری دخترانه

هیچ چیز لاکچری تر از هنر دست و کار هنرمندان صنایع دستی نیست. محصولی که هم مرغوب و ماندگار است هم هیچوقت از مد نمی افتد هم کار دست است و ارزش هنری دارد. چه چیزی از این لاکچری تر. از خارج از کشور می آیند، هنر دست ما را می خرند و به عنوان محصولی لوکس و باارزش به خانه های خود در اروپا می برند و سال ها با دیدن آن به یاد خاطرات سفر خود به اصفهان می افتند. همچنین هنر زیبای خاتمکاری در داخل کشور چندین برابر بین مردم هنردوست و هنرشناس ما ارزش و طرفدار دارد.

جعبه لوکس جواهرات
جعبه لوکس جواهرات

پخش جعبه جواهرات فانتزی

اگر شما یک فروشنده صنایع دستی یا اکسسوری های بانوان و آقایان هستید و می خواهید از یک فروشگاه به طور عمده خرید جعبه جواهرات را انجام بدهید، می توانید روی ما حساب کنید. با شماره 09138888250 تماس بگیرید و هماهنگی های لازم را انجام بدهید.

مرکز فروش جعبه جواهرات در تهران

اگر شما در تهران ، اصفهان یا هر نقطه از ایران زندگی می کنید تفاوتی ندارد. می توانید با یک کلیک خرید خود را انجام بدهید. امروزه بیشتر خریدها به صورت آنلاین انجام می شود و نیازی نیست توی این شلوغی و ترافیک وقت و انرژی خود را هدر بدهید. شما سفارش بدهید و منتظر دریافت کالا در کم ترین زمان با بهترین کیفیت در سرویس دهی و ارسال باشید.

البته این نکته را اضافه کنیم که جعبه های جواهرات فوق را آقایان نیز می توانند استفاده کنند. بنابراین اگر می خواهید به یک آقا آن ها را هدیه بدهید نیز مانعی وجود ندارد. مردان نیز از دستبند ، گردنبند ، انگشتر و اکسسوری های مخصوص به خود استفاده می کنند که این جعبه های لوکس و شیک می تواند هدیه ی مناسبی برای نگهداری زیورآلات آقایان باشد.

3/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *