هدایای تبلیغاتی برای مدارس

[vc_row][vc_column][vc_column_text]هدایای تبلیغاتی برای مدارس ، دادن و گرفتن هدیه یکی از لذت بخش ترین لحظه هایی ست که می توان تصور کرد. در مدرسه، هدایای تبلیغاتی برای مدارس، یکی از روش های سورپرایز کردن و دیدن شادی دانش آموزان به بهانه های مختلف است، که کاری هنرمندانه و بسیار ارزشمند محسوب می شود. چرا که نه تنها باعث خوشحالی لحظه ای آن ها می شود بلکه ایجاد انگیزه ای باور نکردنی را برای انتخاب دوباره و چند باره در آنها به وجود می آورد.

اردو، عضویت در مسابقات ورزشی، واگذاری مسئولیت گروه های آموزشی از جمله امتیازاتی ست که امروزه معلمان در ازای تشویق دانش آموزان برای کسب نمره های بهتر و مسئولیت پذیری نسبت به تکالیف و یا انضباط شان، برای دانش آموزان ممتاز قائل می شوند اما شاید هیچ کدام به اندازه تهیه هدایای تبلیغاتی برای مدارس، برای دانش آموزان جذابیتی نداشته باشد.

هدیه تبلیغاتی مدرسه

هدیه تبلیغاتی مدرسه ، داشتن ایده‌های جالب و خاص در هنگام تهیه هدایای تبلیغاتی برای مدارس، انتخاب شما را به یک برند تبدیل می کند و در نهایت باعث تاثیر گذاری بیشتر و قدرشناسی دانش آموزان نسبت به شما می گردد.

1) هدیه ای خاص، انتخاب کنید
تهیه هدایای تبلیغاتی برای مدارس که تکراری و بدون هیچ گونه زحمت و خلاقیتی باشد، دیگر از رده خارج شده است. امروزه، دانش آموزان نیز از هوشمندی بالایی برخوردار هستند و هدیه ای را که به مناسبت روز دانش آموز و یا شاگرد ممتاز بودن، دریافت کرده اند را ارزش گذاری نمی کنند، بلکه زمان، وقت، انرژی و خلاقیتی را که برای تهیه آن در نظر گرفته شده، را ارزش گذاری می کنند پس این نکته را در نظر داشته باشید که هر چقدر هدیه شما خاص تر باشد، جایگاه ویژه ای را در قلب دانش آموز بدست خواهید آورد.

2) خلاقیت، قیمتِ هدیه شما را تعیین می کند
با شروع فصل پاییز و آغاز سال تحصیلی جدید، شاید تهیه هدایای تبلیغاتی برای مدارس، یکی از مهم ترین نگرانی مدیر و معلمان مدرسه باشد، اینکه چه هدیه ای می تواند شاگردان ممتاز را به وجد بیارد. در هر صورت قیمت، مهم نیست اما خلاقیتی که شما در تهیه هدیه دانش آموزی بکار می برید، قیمت هدیه شما را تعیین می کند و به آن بهاء می دهد. این نکته را در نظر بگیرید که خلاقیت مهم تر از قیمت است.

3) بسته بندی زیبایی برای هدیه در نظر بگیرید
دانش آموزان ذوق و شوق زیادی در هنگام دریافت هدیه از خود نشان می دهند، به گونه ای که در نگاه اول مجذوب بسته بندی هدیه می شوند. برق چشمانشان تمام این رضایت را نشان می دهد. اگر بهترین و زیبا ترین هدیه را تهیه کرده باشید اما بسته بندی ساده و بدون جذابیتی را برای آن در نظر گرفته باشید، ارزش کار خود را پایین آورده اید. یکی از اولویت های مهم در بدست آوردن دل دانش آموزان، انتخاب نوع بسته بندی است. زیبایی، شیک و به روز بودن جعبه کادو و یا هر نوع بسته بندی دیگر می تواند، ارزش شما و هدیه تان را دو چندان کند. هدایای تبلیغاتی برای مدارس نیز از این دسته مستثنی نیست.

4) به جای هدیه دکوری، نیاز مخاطب را نشانه گیری کنید
نکته قابل توجه این است که دانش آموز دوست دارد از هدیه اش استفاده کند، انتخاب هدیه ای که قابلیت استفاده داشته و این امکان را برای دریافت کننده فراهم می کند که آن را کاربردی در نظر بگیرد و مورد استفاده قرار دهد، یک امتیاز محسوب می شود. دیگر کمتر کسی به دنبال هدیه ای ست که تنها آن را در بوفه مشاهده کند. در هنگامی که به دنبال تهیه هدایای تبلیغاتی برای مدارس هستید، کاربردی بودن آن را مد نظر قرار دهید.

5) نقشِ خودتان را در هدیه پر رنگ کنید
بالاخره انتخاب یک هدیه نیز مانند هر کار دیگری پروسه ای دارد و تنها شما هستید که این پروسه را هدایت می کنید، پس حضور خودتان را در هدیه اعلام کنید. اگر به صورت شخصی کار می کنید، از درج اسمتان بر روی هدیه غافل نشوید و اگر به صورت سازمانی کار می کنید، لوگوی شما معرِف شخصیت شماست، پس با حک لوگو بر روی هدیه، خودتان را مانا خواهید کرد و این تاثیر گذاری خودتان را بر روی دانش آموزان یادآوری خواهید کرد. اگر قصد تهیه هدایای تبلیغاتی صنایع دستی برای مدارس را دارید، اسم و لوگوی مدرسه را در جای دِنجی حک کنید.

پیشنهادی ناب برای انتخاب بهترین هدیه

با در نظر گرفتن فاکتورهای بالا، بدون شک لیست بلند بالایی از هدایای مختلف در ذهن شما شکل می گیرد و کار شما را برای انتخاب از بین آنها، مشکل می کند. یکی از بهترین هدایایی که می توانید انتخاب کنید، صنایع دستی است.

شما با خرید صنایع دستی به عنوان هدایای تبلیغاتی برای مدارس، تنها یک هدیه ساده را تقدیم نمی کنید، بلکه نمونه ای از افتخاراتِ ایرانی، زیباییِ عینی و ذهنی، خلاقیت، ماندگاری و تکرار ناپذیری را تقدیم می کنید و این تمام هر آن چه است که از یک هدیه ایده آل انتظار می رود.

تلفیق هنر ایرانی و مدرسه

برای گره زدن نسل جدید با هنر ایرانی که در تار و پود فرهنگ کشور عجین شده، برای اهداء هدایای تبلیغاتی برای مدارس، می توانید هدایایی نظیر نوشت افزار طرح سنتی، انواع ظروف و جا قلمی مینا کاری یا فیروزه کوب، انواع کیف های سنتی، تابلو، جعبه های نفیس، پارچه قلم کار، ترمه، ساعت، گلدان، تندیس، خرید ملیله کاری روی مس را تهیه کنید و یا اولین نفری باشید که سفارش ویژه خود را با مشاوران مربوطه، طراحی و سفارش می دهید. تمام این موارد با نام شما درج خواهد شد.

در ادامه این مطلب به چند نمونه از هدایای خاص که می‌توانند برای کسب‌وکار شما نیز ایده خوبی باشند، اشاره شده است:
در پایان می توان گفت: شما سفیرِ معرفی صنایع دستی باشید
انتخاب یک هدیه ایده آل، تنها مختص یک مناسبتِ خاص نیست. بی مناسبت و یا با مناسبت می توانید آن را تهیه نموده و دلیلِ شادی عزیزانتان باشید. چه نیکوست اگر این هدیه نمادی از هنرِ ناب و اصیل ایران و در راستای حمایت از هنرمندانِ حوزه صنایع دستی باشد و شم “سفیرِ معرفی آن باشید”. این موضوع با اهداء هدایای تبلیغاتی برای مدارس می تواند محقق شود.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *