فروش ساعت خاتم در ایلام

ساعت خاتم در ایلام

فروش ساعت خاتم در ایلام ، توضیح مختصری در مورد ایلام : شهر ایلام مرکز استان ایلام است و آب و هوایی معتدل کوهستانی و بهاری دارد.

در گذشته نام این شهر ده بالا بوده است. بیشتر مردم این منطقه کردها و کردزبان ها هستند. البته تعدادی نیز دورگه از تبار کرد و لر هستند.

ایلام به خاطر اینکه یک شهر مرزی است در رفت و آمدها تاثیرگذار است. برای مثال چون بر سر زائرین کربلا قرار گرفته است از این لحاظ اهمیت خاصی دارد.

ساعت خاتم کاری

یکی از زیباترین و پرطرفدارترین محصولات کاربردی خاتم کاری، ساعت های خاتم است. فروش ساعت خاتم در ایلام نیز به دلیل به همین دلیل پررونق است.

این ساعت های زیبا و لوکس برای هدیه دادن نیز بسیار مناسب است. تصور کنید کسانی که برایتان عزیز هستند با هربار نگاه کردن به ساعت به یاد شما و خاطراتی که با شما دارند می افتند.

بین صنایع دستی ، خاتمکاری در بین مردم ایران و جهان جایگاه ویژه ای دارد زیرا بسیار کاربردی است.

 

محصولات خاتم کاری

اکثر محصولات خاتم کاربردی هستند. مانند جا دستمال کاغذی، جا قاشق چنگالی، سطل، ساعت ، جا عودی ، جا خودکاری ، جا چسبی ، جا قرآنی ، رحل و محصولات بسیار دیگری که استفاده کردن از آن ها در منزل  و محل کار به شما حس فوق العاده و آرامش خاصی می دهد.

محصولات مختلف خاتم کاری باعث شده است که بازار خاتم همیشه در همه ی شهرهای ایران همینطور ایلام پر رونق باشد.

در شهرهای مرزی مسافران این محصولات را نیز این محصولات را به عنوان سوغات تهیه کرده و با خود به کشورهای دیگر می برند.

900,000 تومان2,770,000 تومان
4,610,000 تومان6,450,000 تومان
1,200,000 تومان5,830,000 تومان
2,850,000 تومان
1,970,000 تومان2,100,000 تومان

روش خاتم کاری

در خاتم کاری مثلث های کوچکی به چشم می خورد. برای ساختن کوچک ترین اشکال هندسی، حداقل سه مثلث و برای بزرگ ترین آن ، حداکثر چهارصد مثلث لازم است.

جالب است بدانید که جنس این مثلث ها از انواع چوب ، فلز و استخوان است. در خاتم های مرغوب این مثلث ها ریزتر درست شده اند.

استخوان ، چوب یا فلز را به صورت منشورهای مثلث القاعده برش می دهند. سپس مثلث ها را کنار هم قرار می دهند.

البته کنار هم قرار گرفتن این مثلث ها از قاعده و قانون خاصی پیروی می کند.این مثلث ها را روی ورقه های نازکی با سریش می چسبانند.

در نهایت باید ورقه ها را بعد از خشک شدن برش داده و روی وسایل مختلف نصب کنند.

در واقع ابتدا چوب و استخوان ها را در رنگ های متنوع تهیه می کنند. از مفتول های سیمی نیز استفاده می شود. این چوب ها ، استخوان ها و مفتول های سیمی مثلث ها را به وجود می آورند. مثلث هایی که با نظم خاصی کنار هم می نشینند تا اشکال هندسی را ایجاد کنند. و در نهایت در چشم ما به زیبایی بدرخشند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *