هدایای تبلیغاتی کرج

فروش هدایای تبلیغاتی در کرج

چاپ هدایای تبلیغاتی کرج روی انواع محصولات تبلیغاتی از لیوان و خودکار و سررسید و تقویم گرفته تا تندیس تبلیغاتی ، باکس هدایای تبلیغاتی لوکس و غیره باعث شده است که این روزها صاحبان کسب و کارهای مختلف در صدد باشند که با این روش تاثیرگذار، برند خود را در شهر و کشور خود بر سر زبان ها بیندازند.

چاپ و تبلیغات در کرج

با اینکه کرج کوچکترین شهر ایران است اما بعد از تهران یکی از بزرگ ترین شهرهای مهاجرپذیر در ایران محسوب می شود. این نشان می دهد که از شهرها و اقوام زیادی برای کار و زندگی به کرج می روند ، در نتیجه تبلیغات در این شهر بسیار حائز اهمیت است. شما می توانید هر نوع هدیه تبلیغاتی را در کرج سفارش دهید و برند یا لوگوی دلخواه خود را روی آن حک کنید و سپس به مشتریان یا همکاران خود بدهید.

انواع هدایای تبلیغاتی در کرج

هدایای تبلیغاتی انواع مختلفی دارند : لیوان تبلیغاتی، تقویم ، تندیس تبلیغاتی ، بشقاب میناکاری، محصولات فیروزه کوبی ، انواع دیگر از صنایع دستی و موارد بسیار زیاد دیگری که انتخاب آن بستگی به شما و نوع کارتان دارد :

  • چاپ عکس روی لیوان در کرج

چاپ کردن عکس روی لیوان بیشتر برای کودکان یا عشاق انجام می شود، اما گاهی صاحبان کسب و کار نیز دوست دارند نمایی یا تصویری از محیط یا ابزار کارشان روی لیوان چاپ شود. در این مورد چیزی که بیشتر رواج دارد چاپ لوگو یا برند روی لیوان است. از این رو لیوان تبلیغاتی در کرج نیز یکی از گزینه های مورد علاقه برای تبلیغات به شمار می رود.

چاپ عکس روی لیوان در کرج
چاپ عکس روی لیوان در کرج

لیوان تبلیغاتی در کرج
لیوان تبلیغاتی در کرج
  • چاپ لوگو روی تندیس تبلیغاتی در کرج

تندیس ها از گذشته ها تا کنون وجود داشته اند و هرکدام نماد چیزی بوده اند. اما تندیس تبلیغاتی چندسالی است که وارد بازار شده است و قسمت مهمی از تبلیغات را به عهده گرفته است. همانطور که از نام آن ها مشخص است مکانی در این تندیس ها برای تبلیغات شما در نظر گرفته شده است. تندیس میناکاری، تندیس مس و پرداز و تندیس فیروزه کوبی از انواع آن هستند.

تندیس های تبلیغاتی انواع مختلفی دارند : تندیس تبلیغاتی میناکاری، تندیس تبلیغاتی فیروزه کوبی یا تندیس تبلیغاتی مس و پرداز. اگر شما صاحب یک کسب و کار ویژه و مهم هستید و می خواهید به یکی از مشتریان ویژه ی خودتان که خیلی برایتان اهمیت دارد و قصد دارید به نحوی آن را برای خود حفظ کنید، یک هدیه تبلیغاتی بدهید، ما به شما تندیس تبلیغاتی فیروزه یا پرداز را پیشنهاد می دهیم.

تندیس تبلیغاتی در کرج
تندیس تبلیغاتی در کرج
  • هدیه تبلیغاتی صنایع دستی

صنایع دستی ارزش هنری زیادی دارند و برای هدیه دادن هم خیلی لوکس و لاکچری به حساب می آیند. تندیس هایی که در بالا مشاهده کردید همه جزو صنایع دستی بودند. اما آیا هدایای تبلیغاتی صنایع دستی به تندیس محدود می شود؟ خیر. آنقدر تنوع هدیه هایی که در صنایع دستی برای تبلیغات در نظر گرفته شده است متنوع اند که ما در این مطلب تعدادی را معرفی می کنیم و شما اگر تمایل به مشاهده همه ی آن ها با عکس، مشخصات و قیمت داشتید می توانید داخل سایت صنایع دستی آن ها را ببینید.

        باکس تبلیغاتی در کرج

شاید بپرسید باکس تبلیغاتی دیگر چیست؟ فرض کنید یک جعبه به شما هدیه داده می شود. آن را باز می کنید و می بینید که چند هدیه کوچک داخل آن قرار دارد. چه حسی به شما دست می دهد؟ جعبه ای که برای مثال داخل آن یک گلدان فیروزه کوبی ، یک سفره قلمکار کوچک ، یک خودکار خاتم کاری شده، یک جاقلمی یا شکلات خوری خاتم و چیزهایی از این قبیل. حتما بسیار ذوق زده می شوید و مشتاق می شوید بدانید چه کسی این هدیه ی ناب را برای شما فرستاده است؟ ناگهان نام یک برند را روی جعبه می بینید. به یاد می آورید که قبلا از این برند خرید کرده اید. حتما از آن به بعد مشتری دائم آن ها خواهید شد و این موضوع را برای همه ی دوستان و فامیل تعریف می کنید. شاید همان موقع گوشی تلفن را بردارید و به خواهر ، همسر یا دوست خود خبر بدهید. آن ها نیز ترغیب می شوند که از همان برندی که شما خرید کرده اید خرید کنند و این داستان ادامه دارد. این بود داستان ساده و زیبای بازاریابی و برندینگ در دنیای رقابت امروزی. برای مثال فرض کنید باکس هدیه زیر در شب یلدا به دست شما برسد.

باکس هدایای تبلیغاتی در کرج
باکس هدایای تبلیغاتی در کرج

        بشقاب تبلیغاتی در کرج

بشقاب های صنایع دستی انواع مختلفی دارند شامل بشقاب میناکاری، بشقاب فیروزه کوبی ، بشقاب مس و پرداز و یا مس و خاتم. این بشقاب های زیبا و خوش نقش هر کدام زیبایی خود را دارند و می توانند یا به صورت تکی هدیه داده شوند  و یا در یک باکس تبلیغاتی قرار بگیرند.

بشقاب تبلیغاتی در کرج
بشقاب تبلیغاتی در کرج

البته 3 مدل از بشقاب های تصویر بالا شبکه بری هستند و این بشقاب ها در مدل دور ساده هم وجود دارند.

        ساعت تبلیغاتی در کرج

ساعت ها هم هدیه های زیبا، مناسب و لوکسی برای تبلیغات هستند. از طرفی مزیتی که استفاده از ساعت دیواری دارد این است که همیشه روی دیوار اتاق یا محل کار مشتری شما می ماند و هیچوقت از یاد او نمی روید.ساعت های میناکاری با قاب خاتم یکی از زیباترین هدیه های صنایع دستی به شمار می رود.

چند نمونه از هدایای تبلیغاتی صنایع دستی در این مقاله معرفی شد. اگر تمایل به مشاهده بقیه موارد دارید می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *