هدایای تبلیغاتی قزوین

هدایای تبلیغاتی قزوین

چاپ هدایای تبلیغاتی در قزوین

برای چاپ هدایای تبلیغاتی قزوین ، بهترین هدیه ها را با قیمت مناسب به شما پیشنهاد می دهیم. این هدایای تبلیغاتی زیبا را می توانید به صورت تکی یا به صورت عمده سفارش بدهید. همچنین گزینه ی دیگری که در پیشنهادات ما وجود دارد یک باکس شامل 2 یا چند مورد از این هدیه های لوکس می باشد.

فروش انواع هدایای تبلیغاتی در شهر قزوین

اگر نمی دانید هدایای تبلیغاتی چیست و چه کاربردی دارد برای شما اول کمی توضیح می دهیم و سپس انواع این هدیه ها را معرفی میکنیم.

هدایای تبلیغاتی چیست ؟

روش های بازاریابی از قدیم وجود داشته است. صاحبان کسب و کار ، فروشندگان محصولات و ارائه دهندگان خدمات راه های زیادی را امتحان کردند تا بتوانند خود را به مردم و جامعه معرفی کنند و برند و مارک خودشان را از بقیه رقیبان بهتر جلوه بدهند. ایده های زیادی در این زمینه داده شده است. یکی از ایده های جالب و تاثیرگذار این بود که به مشتری یا به مردم یک هدیه بدهیم که در آن هدیه نام برند و لوگوی ما به شکلی درج شده باشد و شخص مقابل همیشه موقع دیدن یا استفاده کردن از آن هدیه به یاد ما بیفتد. به این نوع از هدیه ها، هدایای تبلیغاتی گفته می شود. هدایای تبلیغاتی انواع مختلفی دارند. حال ممکن است شما بخواهید این هدیه را به یک شرکت یا مجموعه ی مهمی بدهید که سالانه از شما به میزان قابل توجهی خرید می کند یا قصد دارید آنها را ترغیب به خرید از خودتان بکنید. در این شرایط توصیه ما این است که از هدایای تبلیغاتی خاص استفاده کنید.

هدایای تبلیغاتی جدید

در بین هدایای تبلیغاتی جدید هدیه های خاص صنایع دستی بهترین گزینه ها را پیش روی شما قرار می دهد که در ادامه با آن ها آشنا می شوید. این مدل هدایای تبلیغاتی قزوین امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است.

  • قیمت تندیس در قزوین

تندیس ها قیمت های مناسبی دارند و معمولا به صورت عمده سفارش داده می شوند. بسته به اینکه شما به چه افرادی می خواهید تندیس میناکاری را هدیه بدهید انواع مختلفی تولید شده است. در همه ی تندیس ها ی میناکاری ما هنگام تولید مکانی برای درج تبلیغات و برند شما در نظر گرفه شده است.

  • پارچه های قلمکار

این پارچه ها در انواع مختلف : رومیزی گرد قلمکار ، سفره قلمکار ، رومیزی مستطیل قلمکاری شده ، سجاده قلمکار و غیره موجود می باشند. اینکه از چه جنسی برای تولید پارچه استفاده کرده باشند اهمیت زیادی دارد. پارچه های قلمکار ما از جنس پنبه بوده و طرح و نقش های فوق العاده ای روی ان ها کار شده است.

فروش سفره قلمکار در قزوین
فروش سفره قلمکار در قزوین
  • مس و فیروزه قزوین

امان از دست سنگ فیروزه ی نیشابور و امان از دستان هنرمند فیروزه کوبان که از سنگ فرش کردن سطح ظروف مسی با سنگ های کوچک شده فیروزه با دل هنردوستان چه ها که نمی کنند. ظروف فیروزه کوبی می تواند مقاومت هر مجموعه ای مهمی را بشکند تا برای کار کردن با مجموعه ی شما بله را بگوید 🙂

ست گلدان شلغمی و شکلات خوری شبکه بری فیروزه کوبی
ست گلدان شلغمی و شکلات خوری شبکه بری فیروزه کوبی
  • فروش میناکاری روی فلز در قزوین

میناکاری بیشتر روی فلز مس انجام می شود. در قزوین می توانید با یک تماس به هر تعداد که بخواهید و از هر مدلی که دوست دارید ظروف مسی میناکاری شده را سفارش بدهید. این ظروف عبارتند از : بشقاب میناکاری ، گلدان میناکاری ، ساعت میناکاری و سایر محصولات زیبا و لوکس مینا.

ست گلدان میناکاری
ست گلدان میناکاری هنرلوکس
  • انواع تابلو قلمزنی شهر قزوین

بعضی از انواع تابلوهای قلمزنی برجسته کار شده اند اما بعضی از آن ها میزان برجستگی بیشتری دارند. بعضی نیز دارای یک پلاک قلمزنی مسی مسطح هستند. مهم تر از این موضوع این است که هنرمند توانسته باشد نقش و نگار روی پلاک مسی را به خوبی و به درستی  قلمزنی کرده باشد. تابلو قلمزنی برای تبلیغات در قزوین می تواند یک هدیه ویژه باشد که به برندینگ شما کمک شایانی خواهد کرد.

فروش انواع تابلو قلمزنی در قزوین
فروش انواع تابلو قلمزنی در قزوین
  • هدایای ویژه مدیران

و اما شاید وقت آن رسیده باشد که باکس هدیه ویژه برای مدیران ، رئیس ، مجموعه های بسیار مهم ، و یا مشتریانی که زیاد خرید میکنند را به شما معرفی کنیم. در این باکس می تواند از یک تا چند محصول مختلف از انواع متفاوت صنایع دستی را قرار داد که به سفارش و انتخاب شما مربوط می شود.

هدایای تبلیغاتی ارزان در قزوین

هدیه های ارزان معمولا هدیه خاص به شمار نمی روند و برای عموم مردم و مشتریان در نظر گرفته می شوند. این هدایا نیز می توانند به برندینگ شما در سطح کلی تری کمک کنند.

اما اگر بخواهید خاص و متفاوت جلوه کنید برای افراد خاص باید به فکر هدیه خاص باشید زیرا این دسته از هدیه ها برای جذب آن ها چندان تاثیرگذار و پاسخگو نخواهد بود. صاحب یک کارخانه که می تواند مشتری محصولات شما باشد با یک تقویم یا سررسید و یا یک خودکار تبلیغاتی جذب نمی شود.

هدایای تبلیغاتی ارزان در قزوین
هدایای تبلیغاتی ارزان در قزوین
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *