هدایای تبلیغاتی شیراز

هدایای تبلیغاتی شیراز

فروش هدایای تبلیغاتی در شیراز

هدایای تبلیغاتی شیراز با صفای مردم شیراز درآمیخته است. مردمی که بوی حافظ می دهند و به مهمان نوازی و مهربانی در کل ایران شهره اند. شیراز شهری است که بسیار بوی ایران می دهد. بوی اشعار ناب و صفای ایران باستان. برای تبلیغ کردن در شیراز بهتر است ذائقه ی مردم شیراز را بدانیم. به نظر نمی آید مردمی این چنین پارسی و هنردوست صنایع دستی را نشناسند یا دوست ندارند. حتی مردمانی که چندان اهل هنر نیستند صنایع دستی آن ها را سر ذوق می آورد چه برسد به مردم خوش ذوق و سلیقه ی شیرازی.

چاپ هدایای تبلیغاتی در شیراز

شما می توانید با چاپ لوگو یا برند خود روی هدیه های تبلیغاتی خود را به دیگران معرفی کرده و خدمات یا محصولات خود را تبلیغ کنید.

  • چاپ روی خودکار در شیراز

یکی از هدایای تبلیغاتی ارزان و در عین حال لوکس خودکار خاتمکاری است که شما می توانید سفارش دهید تا برندتان روی ان حک شود.

البته سایر محصولات خاتم کاری نیز این قابلیت را دارند که شما بتوانید لوگو یا برند و تبلیغات خود را بر روی آن ها حک کنید. محصولات خاتم کاری چوبی و محصولات خاتمکاری مسی برای تبلیغات شما موارد زیادی را پیشنهاد می دهند. انتخاب با شماست.

  • چاپ روی تندیس میناکاری در شیراز

تندیس های میناکاری شکل های مختلفی دارند و روی بعضی از آن ها سوره ی و ان یکاد حکاکی شده است و همچنین مواردی دارای قلمدان یا جاخودکاری هم هستند. یکی از انواع شیک و لوکس تندیس ساعت میناکاری است. تندیس ها در پایه محلی برای درج لوگو و تبلیغات شما دارند. در بعشی از انواع تندیس علاوه بر پایه یک محل دیگر نیز تعبیه شده است که می توانید در آن جا نیز لوگو ، برند یا جملات تبلیغاتی خود را حک کنید. سفارش چاپ لوگو را بدهید و آن را به ما بسپارید. در بین هدایای تبلیغاتی همیشه تندیس ها محبوب ترین ها بوده اند.

  • چاپ لوگو روی بشقاب میناکاری در شیراز

بشقاب های میناکاری نیز به شکلی هستند که شما می توانید سفارش دهید تا لوگو یا برندتان در محل مناسبی روی آن یا روی جعبه ی بشقاب حک شود. برای هدیه معمولا بشقاب میناکاری را یا با جعبه و یا با قاب هدیه می دهند. در واقع به این شکل برای هدیه دادن احترام بیشتری دارد و مرسوم تر است.

  • فیروزه کوبی روی مس شیراز

فیروزه کوبی روی مس محصولات لوکس فراوانی دارد، مثل گلدان ، بشقاب ، کشکول ، شکلات خوری ، آجیل خوری و غیره. این محصولات می تواند هدایای ویژه شما به کسانی باشد که ادامه ی همکاری با ان ها برای شما اهمیت زیادی دارد و می خواهید همه ی تلاش خود را بکنید تا نظر آن ها را برای ادامه ی همکاری یا خریدهای بزرگ جلب نمایید.

کشکول و تنگ فیروزه کوبی
کشکول و تنگ فیروزه کوبی

انواع محصولات فیروزه کوبی را می توانید مانند سایر محصولات صنایع دستی در پک تبلیغاتی قرار داده و برای شخص یا اشخاص مورد نظر ارسال کنید که این روش بسیار جذاب و تاثیرگذار است.

باکس هدایای تبلیغاتی فیروزه کوب اعلا
باکس هدایای تبلیغاتی فیروزه کوب اعلا
  • پخش سفره قلمکار

می توانید از تولیدی ها و پخش کننده های سفره قلمکار بخواهید که به تعداد موردنیازتان به قیمت عمده و مناسب سفره قلمکار در انواع مدل های گرد ، مستطیل یا مربع با کیفیت های مختلف و طرح های گوناگون در اختیار شما بگذارند. می توانید سفارش بدهید که لوگو یا نام مجموعه ی شما نیز روی ان چسبانده شود.

سفره قلمکار اعلا
سفره قلمکار اعلا

انواع دیگری از هدایای تبلیغاتی وجود دارد از جمله : مس و خاتم ، تابلو قلمزنی ، ساعت دیواری شامل ساعت های زیبای میناکاری و خاتم ، ظروف ملیله کاری ، انواع دیگر از محصولات میناکاری و غیره که می توانید مشخصات کامل و قیمت های آن ها را در لینک زیر مشاهده کنید.

هدایای تبلیغاتی ارزان در شیراز

این دسته از هدایا را می توانید به تعداد بیشتری بین مردم پخش کنید و بر روی آن ها نیز مانند سایر هدایای تبلیغاتی شیراز برند و تبلیغات خود را حک کنید. این هدایا معمولا تاثیرگذاری کمتری از موارد بالا دارند اما برای پخش بین عموم مشتریان و مردم مناسب هستند. موادری مانند تقویم تبلیغاتی ، سررسید و سالنامه ، لیوان ، کیف پولی و سایر محصولات چرمی ، سرکلیدی و ….

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *