هدایای تبلیغاتی تبریز

هدایای تبلیغاتی تبریز

معرفی هدایای تبلیغاتی تبریز

شهر تبریز از نظر تولیدات صنایع دستی شهره است و تعدادی از هدایای تبلیغاتی تبریز هم جزو صنایع دستی این شهر محسوب می شود. برای مثال تولیدات چرمی تبریز محصولات زیبا و فوق العاده ای برای تبلیغات شما دارد. محصولاتی مانند کیف چرمی ، کمربند چرمی ، جاکلیدی چرمی ، جاکارتی چرمی و غیره.

هدایای تبلیغاتی مفید در شهر تبریز

ست چرمی تبلیغاتی در تبریز
ست چرمی تبلیغاتی در تبریز

ست چرمی هدیه ای مناسب مخصوصا برای مشتریان آقا می باشد زیرا شامل چند مورد از وسایل مورد استفاده و کاربردی است که از این لحاظ می توان آن را جزو گروه هدایای تبلیغاتی مفید نام برد.

هدایای تبلیغاتی مفید در تبریز
هدایای تبلیغاتی مفید در تبریز

اگر شرکت همکار یا مشتریان خاص شما خانم هستند به شما هدایای تبلیغاتی فانتزی را پیشنهاد می دهم. برای مثال کیف چرمی فوق می تواند یک هدیه خاص و به یادماندنی برای یک خانم باشد تا برای همیشه برند شما را به خاطر بسپارد.

هدایای تبلیغاتی لوکس در شهر تبریز

صنایع دستی در تبریز نیز شامل هدایای تبلیغاتی لوکس و زیبایی هستند که هم مفید و کاربردی می باشند و هم لوکس و خاص و فانتزی هستند.

جعبه جواهرات خاتم کاری
جعبه جواهرات خاتم کاری

جعبه جواهرات برای کسانی که به جواهرات علاقه ی خاصی دارند می تواند یک هدیه ی ماندگار باشد. اگر شما به آن را به عنوان هدیه تبلیغاتی انتخاب کنید امکان درج لوگوی شما زیر محصول نیز وجود دارد.

قاب خاتم قلمزنی
قاب خاتم قلمزنی لوکس

این قاب ها نیز یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی هستند که ارزش بالایی از نظر هنریدارند و برای افرادی که مشکل پسند می باشند هدیه فوق العاده مناسبی است.

ست گلدان و بشقاب میناکاری
ست گلدان و بشقاب میناکاری

این ست زیبا از محصولات میناکاری را می توانید به هرکسی که دوست دارید هدیه بدهید اما خب یک هدیه تبلیغاتی خاص هم هست که معمولا شرکت ها و مجموعه های همکار به یکدیگر و مشتریان خود کادو می دهند.

قیمت هدایای تبلیغاتی تبریز

قیمت هدایای تبلیغاتی بستگی به نوع هدیه و تعدادی که سفارش می دهید دارد. اگر انتخاب شما از بین محصولات لوکس یا بعضی از صنایع دستی باشد قیمت آن به صرفه است زیرا با توجه به زحمت زیادی که تولیدکنندگان و هنرمندان صنایع دستی برای تولید این محصولات می کشند و همچنین بخاطر ماندگاری و دوام این نوع از هدایای تبلیغاتی مفید می توان گفت هزینه  ای که می کنید چندان به شم نمی آید. هدیای تبلیغاتی ارزان ممکن است ماندگاری چندانی نداشته باشند و مناسب برای هر نوع کسب و کار یا هدیه دادن به هر گروه از مشتریان نیستند.

  • تندیس میناکاری تبلیغاتی

برای مثال تندیس میناکاری تبلیغاتی را در نظر بگیرید. این تندیس های زیبا جزو صنایع دستی لوکس به حساب می آیند اما قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای دارند و به همین دلیل از آن ها استقابل بی نظیری شده است و مشتریان زیادی را به خود اختصاص داده است. تصویر چند نمونه از تندیس ها را در ادامه مشاهده می فرمایید.

تندیس هدیه لوگو
تندیس هدیه با لوگو

 

تندیس میناکاری و این یکاد
تندیس-میناکاری-و این یکاد

 

تندیس تبلیغاتی میناکاری طرح بته جقه
تندیس تبلیغاتی میناکاری طرح بته جقه

 

mikari isfahan tandis
تندیس میناکاری مدل صبا

 

تندیس چوب و مینا
تندیس چوب و مینا

همانطور که مشاهده می کنید این تندیس ها مکان درج لوگو دارند و می توانند برند شما را در ویترین هر شرکت، مجموعه یا منزلی به نمایش بگذارند. کافی ست فقط آن ها را به مشتریان خود اهدا کنید تا تاثیر آن را در برندینگ خود احساس کنید.

 

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *