هدایای تبلیغاتی آذربایجان غربی

هدایای تبلیغاتی آذربایجان غربی

هدایای تبلیغاتی آذربایجان غربی

همه ی انواع هدایای تبلیغاتی آذربایجان غربی را می توان به صورت اینترنتی نیز مشاهده و خرید کرد. تندیس تبلیغاتی، هدایای تبلیغاتی ارزان ف صنایع دستی. هدایای تبلیغاتی آذربایجان غربی توسط هنرمندان صنایع دستی و یا به صورت ماشینی تولید می شوند. البته که هدیه های صنایع دستی ارزش و زیبایی چندبرابری دارند و باعث می شود که برند شما زودتر و بیشتر از انچه که تصور می کنید در ذهن ها ثبت شود. هر کسب و کاری برای رونق و کسب اعتبار علاوه بر تولید با کیفیت به تبلیغات هم نیاز دارد. و شاید بتوان گفت که هدایای تبلیغاتی مفید روش بسیار کارآمدی برای بازاریابی و تبلیغات در راستای برندینگ هستند.

انواع هدایای تبلیغاتی ارزان آذربایجان غربی

انواع هدایای تبلیغاتی ارزان مانند سررسید، سالنامه، تقویم ، خودکار ، سرکلیدی، لیوان ، دفترچه یادداشت و غیره جزو هدایای تبلیغاتی ارزان و البته پرکاربردی هستند که برای خیلی از کسب و کارها اتفاقا مفید و شاید کافی باشند.

هدایای تبلیغاتی ارزان آذربایجان غربی
هدایای تبلیغاتی ارزان آذربایجان غربی

هدایای تبلیغاتی خاص آذربایجان غربی

 این موضوع را در نظر بگیرید که برای کسب و کارهای خاص هدایای تبلیغاتی ارزان و تکراری چندان بازدهی ندارند. اگر شما صاحب یک شرکت در زمینه ی امور عمرانی، برنامه نویسی، پروژه های بزرگ سازمانی و مواردی از این قبیل هستید و قصد دارید برای شرکت های همکار و مشتریان خاص خود که سازمان ها و شرکت های بزرگ هستند یک هدیه تبلغاتی خاص و ویژه ارسال کنید، دیگر ارسال کردن سررسید و تقویم کار جالبی نیست. در چنین مواقعی ما به شما هدایای تبلیغاتی صنایع دستی را پیشنهاد می کنیم. انواع هدایای تبلیغاتی خاص عبارتند از :

  • تندیس تبلیغاتی

تندیس تبلیغاتی میناکاری یا سایر تندیس های تبلیغاتی بهترین انواع هدایای تبلیغاتی هستند که علاوه بر هدیه تبلیغاتی در کسب و کارها و فروش می توانند گزینه های مناسبی برای هدیه دادن در همایش ها ، جشن ها و مراسم های بزرگداشت باشند که به افراد تقدیم می شوند. برای نمونه در ادامه تصویر چند تندیس میناکاری، مس و پرداز و فیروزه کوبی را مشاهده می نمایید.

تندیس گلدان میناکاری 20 سانتی
تندیس گلدان میناکاری 20 سانتی

گلدان میناکاری خود به تنهایی یک هدیه فوق العاده زیبا محسوب می شود، حال اینکه این گلدان داخل یک تندیس تبلیغاتی نیز قرار داده شود بر زیبایی آن بسیار می افزاید.

تندیس ساعت دار
تندیس ساعت دار رومیزی

یکی از زیباترین، کاربردی ترین و هنری ترین تندیس های میناکاری این تندیس ساعت دار لوکس رومیزی است که یک بشقاب میناکاری کوچک و خوش رنگ نیز روی آن نصب شده است.

تندیس جاقلمی
تندیس جاقلمی

برای روی میز تحریر دانش آموزان، میز اداری کارمندان ، میز مدیریت ، یا حتی میز کنار اتاق ، میز تلفن و یا هرجایی که نیاز به یک جاقلمی یا قلمدان زیبا و خاص دارید این تندیس می تواند گزینه ی مورد نظر شما باشد.

تندیس گلدان مس و پرداز
تندیس گلدان مس و پرداز اصل

مس و پرداز یا همان نقاشی روی مس نیز محصولات متنوع و بسیار زیبایی دارد که در بین محصولات آن ، تندیس گلدان مس و پرداز انتخاب خوبی به عنوان یک هدیه تبلیغاتی تاثیرگذار است.

تندیس گلدان فیروزه کوبی
تندیس گلدان فیروزه کوبی هدایای تبلیغاتی اصفهان

فیروزه کوبی بخاطر استفاده از سنگ فیروزه در ساخت و تولید محصولاتش یک هدیه خاص و فوق العاده ارزشمند به شمار می رود.

تندیس تبلیغاتی انواع بسیار زیاد و متنوعی دارد که در این مقاله فقط چند مورد جهت آشنایی شما معرفی شد.

  • صنایع دستی آذربایجان غربی

محصولات مختلف صنایع دستی را می توانید به عنوان هدایای تبلیغاتی صنایع دستی برای ارسال کردن به شرکت های معتبر یا سازمان های طرف قرارداد خود انتخاب کنید.

بشقاب میناکاری 30 سانتی
بشقاب میناکاری 30 سانتی

بشقاب میناکاری برای هدیه دادن مناسب، مقرون به صرفه ، لوکس و فانتزی و ماندگار است.

بشقاب قابدار میناکاری
بشقاب میناکاری قابدار

قاب بشقاب که همیشه جزو هدایای تبلیغاتی محسوب می شده و می شود و به عنوان یک هدیه خاص در مناسبت های خانوادگی نیز خریداری می شود. برای مثال به عنوان هدیه ای لوکس در ایامی مانند روز مادر، تولد، سالگرد ازدواج و غیره…

ست فیروزه کوبی لوکس
ست بشقاب و گلدان فیروزه کوبی

ست های صنایع دستی مانند ست فوق نیز از لوکس ترین هدایای تبلیغاتی هستند که باید به خاص ترین مشتریان خود تقدیم نمایید.

هدیه
هدیه

باکس هدایای تبلیغاتی شامل چند مورد از صتایع دستی نفیس و زیبا که هدیه ای بسیار جذاب و هیجان انگیز خواهد بود. این باکس ها در حال حاضر در بین صاحبان کسب و کارهای ویژه طرفداران زیادی پیدا کرده است.

فروش هدایای تبلیغاتی در استان آذربایجان غربی

استان آذربایجان غربی بخاطر هم مرز بودن با ترکیه از نظر خرید و فروش ، واردات و صادرات قدرتمند می باشد. به همین دلیل بسیاری از اقلام صادراتی از مرز این استان خارج می شوند و فروش بالایی در تولیدات خود دارند. این استان تنها استان هم مرز با ترکیه است و در واقع می توان گفت در نقشه ی ایران سر گربه یا صورت آن را به خود اختصاص داده است. اگر در منطقه ی شمال غربی کشور و یا آذربایجان قصد دارید نمایشگاه هدایای تبلیغاتی راه بیندازید ایده ی خوبی در سر دارید. موقعیت این کشور برای فروش هدایای تبلیغاتی  و همچنین صادرات آن مناسب است.

امیدواریم که با مطالعه ی مطلب فوق تا حد کافی و لازم با هدایای تبلیغاتی آذربایجان غربی در انواع مختلف آشنا شده باشید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *