هدایای تبلیغاتی اهواز

هدایای تبلیغاتی اهواز

فروش هدایای تبلیغاتی اهواز

اهواز مرکز استان خوزستان است و دل مردمش مانند هوای این منطقه گرم است. هدایای تبلیغاتی اهواز نیز بخاطر مهربانی و صفای مردم این ناحیه رنگ و بوی دیگری دارد. مردمی که در هر شرایطی استواری و پایداری خود را ثابت کرده اند و هیچ وقت پشت هموطنان خود را خالی نکردند.

قیمت هدایای تبلیغاتی اهواز

بسته به این موضوع که شما کدام دسته از هدیه را انتخاب می کنید قیمت ها متفاوت خواهد بود. دو دسته ی کلی داریم : هدایای تبلیغاتی معمولی و هدایای  تبلیغاتی لوکس.

هدایای تبلیغاتی لوکس اهواز

لوکس ترین هدیه ها هدیه هایی هستند که کار دست هنرمندان باشند. هدایایی که برای ساخت آن ها وقت و چشم و عشق گذاشته شده باشد. وگرنه هر نوع هدیه ای می توانید در نظر بگیرید. اما چه کسی می تواند هدیه ای معرفی کند که از صنایع دستی عزیزتر و ارزشمندتر باشد؟

فیروزه کوبی همانطور که از نامش پیداست یعنی هنری که در آن از سنگ فیروزه استفاده شده باشد. حال اینکه این سنگ ها چطور و چگونه روی ظروف جا خوش می کنند که اصلا برجستگی و زبری مشاهده نمی شود حکایتی است خواندنی از هنر دستان هنرمندان فیروزه کوب.

 

 

 

میناکاری را کمتر کسی هست که نشناسد یا در منزل تعدادی از آن را نداشته باشد. زیرا هم پیشینه ی زیادی دارد (5000 سال) و هم بسیار زیبا و خوشرنگ است. آرامش خاصی در رنگ بندی این محصولات وجود دارد. زیرا از رنگ آبی آسمان وام دارد.

در بین محصولات مینا 3 دسته از آن ها بیشتر به عنوان هدیه تبلیغاتی در اهواز و سایر شهرها به کار می رود. بشقاب میناکاری ، گلدان میناکاری و تندیس میناکاری.

بشقاب های میناکاری در شکل های مختلفی به شکل بشقاب ساده ، قاب بشقاب مینا و یا بشقاب با جعبه در بازار اهواز وجود دارند. یا اینکه اگر نبود می توانید در همین سایت آن ها را سفارش بدهید.

 

 

در ساخت تندیس میناکاری از بشقاب کوچک مینا یا گلدان و یا یک قطعه پلاک مسی میناکاری شده استفاده می شود.

 

  • انواع گلدان مینا در اهواز

گلدان ها همیشه در همه جا به عنوان یکی شی تزئینی یا یک هدیه ی ارزنده و لوکس جایگاه تثبیت شده ای داشته و دارند.

 

  • انواع پارچه های قلمکاری شده دراهواز

پارچه هایی که کاربردهای زیادی دارند و افراد زیادی آن ها را به هم هدیه می دهند حالا جزء مهمی از هدایای تبلیغاتی اهواز شده اند و برای برندینگ شما گزینه های مناسبی به شمار می روند.

  • هدیه تابلو قلمزنی با قاب خاتم دراهواز

پلاک های مسی قلمزنی شده را که می شناسید و دیده اید. این پلاک ها طرح های مختلفی دارند. نقش هایی که حاصل ضربات متعدد و هدفمند چکش استاد قلمکار است. هر نقشی حرفی را در دل خود دارد که بیان می کند و با زبان هنر با شما و نسل های بعدی سخن می گوید.

  • انتخاب هدایای ویژه اهواز برای تبلیغات

به چه هدیه ای هدیه ویژه گفته می شود؟ از نظر ما به هدایایی ویژه می گوییم که ایده ی نابی پشت آن ها باشد. اگر یک هدیه حاصل یک ایده یا فکر جدید و خاص باشد نشان دهنده ی این است که شما برای شخصی که قرار است به او هدیه بدهید ارزش زیادی قائل شده اید.

و اما ایده ی هنرلوکس : چند هدیه از صنایع دستی در یک جعبه ی زیبا و لوکس. البته می تواند یک مورد هم باشد اما ایده ی کامل تر قرار دادن چند مورد در کنار هم در یک باکس ویژه می باشد.

هدایای تبلیغاتی ارزان در اهواز

هدایای معمولی یا ارزان نیز کاربرد خود را دارند و برای تبلیغات در سطوح دیگر مناسب هستند. شما باید متناسب با سطح تبلیغات خود هدیه ها را انتخاب نمایید. می توان به این صورت مساله را عنوان کرد که تبلیغات در دو سطح انجام می شود.:

سطح 1 : تبلیغات بین مدیران ، مجموعه های همکار ، سازمان ها ، مشتری های خاص یا بزرگ و … که باید از همان هدایای تبلیغاتی لوکس برای آن ها استفاده شود.

سطح 2 : تبلیغات در بین مردم و مشتری های معمولی که میزان خرید آن ها از شما زیاد نیست. برای تبلیغات در این سطح استفاده از هدایای تبلیغاتی ارزان اهواز می تواند جوابگوی نیاز شما باشد.

هدایای تبلیغاتی ارزان در اهواز
هدایای تبلیغاتی ارزان در اهواز
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *