هدایای تبلیغاتی آذربایجان شرقی

هدایای تبلیغاتی آذربایجان شرقی

هدایای تبلیغاتی آذربایجان شرقی

معرفی هدایای تبلیغاتی آذربایجان شرقی ، تندیس تبلیغاتی ، هدایای تبلیغاتی ارزان ، هدایای تبلیغاتی مفید . ابتدا در مورد ماهیت و کاربرد هدایای تبلیغاتی مختصری توضیح می دهیم. اینکه هدایای تبلیغاتی چیست؟ و چه کاربردی دارد؟ هدایای تبلیغاتی مفید به کدام دسته اسز هدیه های تبلیغاتی گفته می شود؟ و آیا هدایای تبلیغاتی ارزان بهتر است یا گران؟ هدایای تبلیغاتی جدید و خاص بیشتر طرفدار دارد یا قدیمی؟

هدایای تبلیغاتی چیست؟

کسب و کارها برای اینکه برند خود را زودتر و بیشتر به مردم بشاناسنند باید تبلیغات لازم را انجام بدهند. حال این تبلیغات می تواند به شکل اطلاعیه، پیام بازرگانی، پیامک تبلیغاتی و مواردی از این قبیل باشد. اما یکی از بهترین راه های تبلیغات برای جذب مشتری استفاده کردن از انواع هدایای تبلیغاتی است.

هدایای تبلیغاتی مفید آذربایجان شرقی

هدیه هایی که در آن نام برند کسب و کار مربوطه به شکلی درج شده است و یا ظاهر و کاربرد آن به شکلی است که به خودی خود آن کسب و کار را معرفی می کند. این هدیه ها انواع مختلفی دارد. آن دسته از هدیه های تبلیغاتی که کاربردی هم باشند مفیدتر هستند. برای مثال تندیس جاقلمی که بتوان روی آن لوگو را درج کرد و جنبه ی کاربردی و مصرفی هم دارد یک نوع از هدایای تبلیغاتی مفید محسوب می شود. یا می توان گفت باکس هدایای تبلیغاتی که شامل چند هدیه خاص باشد نیز می تواند یک هدیه مفید و جالب توجه باشد.

تندیس میناکاری
فروش تندیس میناکاری شیک

 

باکس بشقاب و گلدان میناکاری
باکس بشقاب و گلدان میناکاری

 

باکس هدایای تبلیغاتی
باکس هدایای تبلیغاتی آذربایجان شرقی

 

هدایای تبلیغاتی ارزان آذربایجان شرقی

در رابطه با ارزان یا گران بودن باید بگوییم این موضوع بستگی به نوع کسب و کار شما دارد و اینکه چقدر لازم است برای آن هزینه کنید به تصمیم شما برمی گردد. امروزه  هدایای تبلیغاتی جدید طرفدارن بیشتری دارد. مواردی مثل سالنامه، تقویم یا لوازم التحریر جزو هدایای تبلیغاتی ارزان به شمار می روند. البته شما چون به صورت عمده این محصولات را خریداری می کنید معمولا می توانید با قیمت بسیار مناسب تر از قیمت فروش تکی در بازار آن ها را تهیه نمایید.

هدایای تبلیغاتی ارزان
هدایای تبلیغاتی ارزان

 

هدایای تبلیغاتی در استان آذربایجان شرقی

حالا که با مفهوم و کاربرد هدایای تبلیغاتی آشنا شدیم نوبت به معرفی انواع هدایای تبلیغاتی در استان آذربایجان شرقی می رسد.

این هدیه ها شامل مواردی مانند صنایع دستی، محصولات چرمی، لوازم التحریر، تندیس و سایر موارد می شود.

  • هدایای تبلیغاتی صنایع دستی

در بین محصولات صنایع دستی شیک ترین، لوکس ترین و جدیدترین هدایای تبلیغاتی را می توان یافت و انتخاب کرد. برای مثال گلدان یا بشقاب میناکاری ، سفره ی قلمکار ، محصولات لوکس خاتمکاری مثل خودکار خاتم، محصولات فیروزه کوبی مانند گلدان فیروزه کوبی ، تندیس میناکاری یا تندیس گلدان فیروزه کوبی ، باکس شامل چند مورد از هدایای تبلیغاتی صنایع دستی ، همه و همه جزو بهترین پیشنهاد هدایای تبلیغاتی به شما عزیزان هستند. محصولات چرمی نیز از زیباترین، بادوام ترین و ماندگارترین هدیه هایی هستند که در گروه صنایع دستی قرار دارند. مخصوصا چرم تبریز و آذربایجان که بسیار معروف و مرغوب است و به کل جهان نیز صادر می شود.

هدایای تبلیغاتی چرمی
هدایای تبلیغاتی چرمی

 

تولید سفره قلمکار
تولید سفره قلمکار هدیه تبلیغاتی

 

تابلو بشقاب میناکاری
تابلو میناکاری
  • تندیس تبلیغاتی هدیه خاص آذربایجان شرقی

در بین هدایای تبلیغاتی تندیس تبلیغاتی جایگاه ویژه ای دارد و همچنین بسیار متنوع هستند. تندیس ها هم می توانند جزو صنایع دستی باشند هم نباشند. تندیس های صنایع دستی با طرح های مختلف در انواع میناکاری، مس و پرداز ، فیروزه کوبی و غیره وجود دارند.

تندیس گلدان مس و پرداز
تندیس گلدان مس و پرداز اصل

 

تندیس میناکاری و این یکاد
تندیس-میناکاری-و این یکاد

 

تندیس هدیه مذهبی میناکاری طرح ستایش
تندیس هدیه مذهبی میناکاری

سوره ی و ان یکاد و بشقاب مینا در کنار هم زیبایی چشم نوازی به این تندیس های تبلیغاتی بخشیده است.

انواع هدایای تبلیغاتی آذربایجان شرقی بسیار متنوع تر از آن است که بتوان در یک مطلب آن ها را جمع آوری و بیان کرد اما تا جای ممکن در مورد انواع آن ها توضیحاتی در مقاله ی فوق داده شد. امیدواریم که با استفاده از این هدایا بتوانید به سرعت به هدف خود، برندینگ و جذب مشتری برسید.

 

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *