هدایایی تبلیغاتی مدیریتی

هدایایی تبلیغاتی مدیریتی ، با قیمت هدیه دادن از گذشته مورد توجه افراد بوده و آدابی پسندیده است. افراد به بهانه های مختلفی به یکدیگر هدیه می دهند که این هدیه ها یادآور خاطرات خوش می باشند. اما در این میان باید به این نکته توجه کرد که هدیه دادن آداب خاص خود را دارد و همچنین نوع هدیه نیز متناسب با افرادی که هدیه به آنها اهدا می شود، متفاوت می باشد. برای مثال هدایای تبلیغاتی مدیریتی به آن دسته از هدیه‌ ها گفته می شود که برای اهداء به مدیران، مخاطبان خاص و افرادی که جایگاه ویژه و یا کلیدی دارند، در نظر گرفته شده اند. در تهیه ی این هدایا باید نکاتی را مد نظر قرار داد تا هدیه ی انتخاب شده برای مدیران و مدیر عاملان مناسب باشد. این هدایا باید از ارزش مادی و معنوی عالی برخوردار باشند و ماندگاری و مفید بودن آنها نیز مورد تأیید باشد تا بتوان از آن به عنوان یک هدیه ی تبلیغاتی مدیریتی یاد کرد.

از هدایای تبلیغاتی مدیریتی به عنوان مبلغ مجموعه و برند می توان استفاده کرد و توسط آنها پتانسیل و توانایی های شرکت و یا سازمان را نشان داد. این هدایا باید به گونه ای انتخاب شوند که برند و یا سازمان مورد نظر را در ذهن فرد تداعی کنند و در عین حال باید مراقب بود که این هدیه به صورت آشکار تبلیغ کننده ی برند نباشند، بلکه مدیری که هدیه را دریافت کرده تصور کند که این هدیه مختص او طراحی شده است.

این مطلب را هم ببینید  برند های برتر صنایع دستی ایران (اصفهان)

معیارهای انتخاب هدایای تبلیغاتی مدیریتی

در مورد انتخاب کردن هدایای تبلیغاتی مدیریتی نکاتی وجود دارد که به منظور تهیه‌ ی بهترین هدایا باید آنها را مد نظر قرار داد که این نکات شامل:
تناسب هدیه های تبلیغاتی مدیریتی:
هدیه ای که جهت اهدا به یک یا چند مدیر عامل و یا افرادی با جایگاه خاص انتخاب می‌شود باید با جایگاه شغلی و اجتماعی آنها، سن، علایق و سطح درآمد و … متناسب باشد.

عدم استفاده از تبلیغ آشکار:
افرادی که در جایگاه اجتماعی بالایی قرار دارند به هیچ عنوان به هدایای که بر روی آنها نام برند و یا لوگوی خاصی حک شده باشد و به صورت مستقیم و آشکار اقدام به تبلیغ برند و یا سازمان کنند، تمایلی نشان نمی دهند.
توجه به موقعیت اهدای هدیه:
به هنگام انتخاب هدایای تبلیغاتی مدیریتی باید به مکان و یا موقعیتی که هدیه به افراد اهدا می گردد توجه نموده و متناسب با آن هدیه را انتخاب کرد.

کیفیت و ماندگاری هدایا:
در مورد انتخاب هدایا، ارزشمند بودن و باکیفیت بودن آن باید مد نظر باشد؛ زیرا هدایایی که ماندگاری نداشته باشند هم ارزش پایینی دارند و هم پیام تبلیغی شما را دوام نخواهند داد.
توجه به ارزش مادی هدایا:
ارزش مادی هدایا باید متناسب باشد، این به آن معنا نیست که باید بسیار قیمتی باشند بلکه باید حدود مشخصی را در آن رعایت کرد. زیرا حتی هدایایی که ارزش مادی آنها خیلی زیاد باشد نیز برای اهدا به عنوان هدایای تبلیغاتی مدیریتی مناسب نمی باشد.
توجه به کاربردی بودن هدایا:
زمانی که اقدام به تهیه ی هدایای تبلیغاتی مدیریتی می کنید توجه داشته باشید تا وسایلی را انتخاب کنید که کاربردی باشند، زیرا این امر هم احتمال به دور انداختن آنها را کاهش داده و هم موجب بیشتر دیده شدن آنها و انتقال پیام تبلیغی شما خواهد شد.

این مطلب را هم ببینید  صنایع دستی شاهین شیرازی | میناکاری مس وپرداز فیروزه کوبی

انتخاب هدایایی خلاقانه:
توجه به هدایایی که از طرف سایر برندها و سازمان ها به افراد در سطح مدیریت داده می شوند، نشان می دهد که تقریباً همه ی آنها تکراری می باشند. برای مثال اکثراً از خودکار، سررسید، پاوربانک و … برای هدایای تبلیغاتی مدیریتی استفاده می شود. شما می توانید با توجه به این موارد و استفاده از خلاقیت خود هدایایی متفاوت از سایرین انتخاب نمایید که حتی بتوان آنها را دوباره هدیه یا امانت نیز داد؛ زیرا این امر در بیشتر دیده شدن پیام تبلیغی شما کمک بزرگی خواهد کرد.

هدایای تبلیغاتی مدیریتی صنایع دستی

با توجه به مواردی که در بالا به آنها اشاره شد می توان دریافت که انتخاب صنایع دستی به دلیل ارزش بالا و زیبایی آنها می تواند گزینه ی مناسبی برای هدایای تبلیغاتی مدیریتی باشد. از جمله صنایع دستی که می توان آنها را به عنوان یک هدیه ویژه به افرادی در سطح مدیریتی اهدا کرد می توان به گزینه های زیر اشاره نمود.

قاب عکس یا ساعت های رومیزی و دیواری:
شما می توانید یک قاب عکس چوبی و یا ساعت چوبی خاتم کاری و یا معرق را به عنوان هدیه انتخاب کنید؛ زیرا این هدایا از بین نرفته و همیشه جلوی دید افراد قرار خواهند داشت.
تندیس های میناکاری جا قلمی:
این تندیس ها دارای ساخت عالی و جذابی هستند و امکان خراب شدن آنها نیز بسیار کم است. علاوه بر آن، این تندیس ها همیشه بر روی میز کار قرار داشته و پیام تبلیغی شما را به تمامی افرادی که آن را می بینند، انتقال خواهد داد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج − یک =