صادرات صنایع دستی

صادرات صنایع دستی

صادرات صنایع دستی ایران خصوصا صنایع دستی اصفهان مهمترین و واجبات فعالیت کلیه فعالان و مسئولان در زمینه صنایع دستی می بابشد. فروشگاه صنایع دستی هنرلوکس به عنوان بزرگرترین و تخصصی ترین فروشگاه آنلاین صنایع دستی در ایران با داشتن خط تولید محصولات دستی به کارآفرینی برای 100 ها هنرمند عزیز صورت حضوری و غیر حصوری (در منزل) که در قسمت های مختلف از جمله گارگاه های تولید میناکاری، فیروزه کوبی ، ملیه کاری و مس و پرداز در شهر اصفهان و تیم برنامه نویسی و پشتیبانی وب سایت و شبکه های مجازی متعهد و با تکیه بر اعتماد کاربران خود و مطابق با فناوری روز جهان به ارائه سرویس آموزش و فروش صنایع دستی در ایران بپردازیم.

صادر کردن صنایع دستی به عراق

صادرات صنایع دستی ایران به عراق روز به روز در حال رشد می باشد و این به دلیل فعالیت حرفه ای فرشندگان و بازاریابان فعال در زمینه صنایع دستی می باشد. کشور عراق به عنوان نزدیک ترین کشور به ایارن و رابطه ساسی خوب بستر بسیر مناسبی برای صادرات محصولات صنایع دستی می باشد. بیشتر خریداران صنایع دستی خارجی در بازار های فروش صنایع دستی اصفهان از زیبایی این هنر بسیار لذت می برند و با یه برنامه تخصصی و بازاریابی و فرهنگ شناسی کشور های خارجی میتوانیم گام های بسیار بزرگتری در زمینه صادرات صنایع دستی به کشور های مختلف دنیا برداریم.

صادر کردن صنایع دستی به دبی

اولین موضوع در امر صادرات صنایع دستی، وجود مشتری و مخاطب مناسب در کشورهای مقصد مانند کشور دبی است. برای کشورهای همسایه یا کشورهایی که فرد در آنجا پایه ای داشته باشد ، می توان از امر مارکتینگ حضوری استفاده نمود ولی اگر شرایط حضوری برای بازاریابی وجود نداشته باشد ، برخی از سایت ها این شرایط را مهیا ساخته اند ، مثلا سایتی مانند سایت علیبابا مخصوص همین کار است و با ثبت مشخصات می توان از وجود مشتری در کشور های مختلف آگاهی پیدا کرد. فعالیت در زمینه صارات به کشور دبی بسیار ارزشمند است.

صادر کردن صنایع دستی به آلمان

فروشگاه صنایع دستی هنرلوکس با آخرین حضور خود در نمایشگاه صنایع دستی کشور آلمان به بستر جای رشد جهت فروش صنایع دستی اصفهان به این کشور پی برده و فعالت تخصصی خود را با ارتباط با مشتریان و بازریابی حرفه ای در این زمینه امید است بتوانید بازار خرید لوازم تزئینی این کشور را مملو از صنایع دستی کشور عزیمان ایران نماییم.

هرکشوری در جهان دارای شرایط لازم برای صادرات صنایع دستی ایران نمی باشد ولی کشورهایی نیز هستند که برای این کار مستعد بوده و شرایط مناسبی را برای صادرات کالاهای هنری ایرانی فراهم ساخته اند که از معروف ترین آنها میتوان به عراق ، افغانستان ، امارات ، کانادا ، ترکیه، آلمان ،یمن ، عمان ،تاجیکستان و در برخی محصولات به روسیه و برخی از کشورهای اروپایی اشاره کرد. تحقیق در مورد شرایط کشورها برای این موضوعی امری ضروری برای صادرکنند گان صنایع دستی می باشد.

صادرات صنایع دستی اصفهان به کویت

صنایع دستی اصفهان هم در داخل ایران و هم در خارج از کشور شهرت فراوانی دارد. کشورهای آسیایی و اروپایی عاشق ظروف صنایع دستی اصفهان هستند؛ در نتیجه اگر یک ایرانی وارد بیزینس صادرات صنایع دستی به خارج از کشور شود، سود زیادی می‌کند؛ کشور کویت طبیعتاً با داشتن صارات نفت دارای مناببع مالی و ثروت فاروانی می باشد و به جرئت می توان گفت هیچ گونه فعالیت حرفه ای در زمینه تولید محصولات هنری و دستی ندارند.

فروش صنایع دستی در خارج از کشور

فروش صنایع دستی در خارج از کشور نیازمند علم صادرات می باشد. برای این موضوع پیشنهادی که ما برای شما داریم ، سپردن این قسمت به گروه ها و شرکت هایی است که در امر صادرات به صورت تخصصی فعالیت دارند. برخی از این شرکت ها با مهارت و تجربه ای که دارند ، خدمات ویژه ای را برای مشتریانشان فراهم می کنند که سپردن صادرات به آنها به صرفه تر از فعالیت انفرادی است به غیر از به صرفه تر بودن ،این شرکت ها تجربیات مفیدی رادر اختیار مشتریانشان قرار می دهند که ریسک کار را کاهش می دهد.

از این رو فروشگاه صنایع دستی هنرلوکس آماده عقد قرار داد و فعالیت با کلیه شرکت های بازرگانی و فعال در زمینه صادرات می باشد و کلیه محصولات موجود در سایت قابلیت فروش عمده جهت صادرات را دارند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفن های پشتیبانی فروشگاه تماس حاصل فرمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

3 دیدگاه برای “صادرات صنایع دستی

  1. رضوان گفته:

    سلام درسته اینا ارزش هنری داره من ثروتمند هم بشم از این چیزهای سنتی نمی خرم چیه والا تابلو فرش باشه فرش باشه زیورآلات باشه شکلات خوری بلور فرانسه و اصفهان و لیزاموری چشم را خیره می کنه مفت حیف نیست شکلات خوری منبت و مسی بگذاریم اونا دیگه کی هستند بابت اینا پول می دهند

  2. کریمی گفته:

    سلام وقت بخیر من تولید کننده انواع ظروف میناکاری روی مس هستم و همچنین تولید کننده گوهر سنگ باسبک صادراتی ومتفاوت از بازار قصد دارم محصولاتم را در بازار خارج بفروش برسانم لطف میکنید در این زمینه راهنمایی کنید ؟!
    پیج اینستاگرام :Minakari_karim_i

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *