خرید اینترنتی ظروف میناکاری اصفهان

خرید اینترنتی ظروف میناکاری اصفهان

خرید اینترنتی ظروف میناکاری اصفهان در فروشگاه اینترنتی ظروف میناکاری اصفهان از قبیل بشقاب گلدان کاسه سینی آینه تندیس قندان آجیل خوری میناکاری شده روی مس و دیگر محصولات صنایع دستی اصفهان از جمله فیروزه کوبی ، مس و پرداز ملیله کاری و کلیه محصولات خاتم کاری از جمله جعبه های خاتم، تابلو های قلمزنی با پلاک مس قلمزنی و ساعت های میناکاری و خاتم کاری و… موردعلاقه خود را انتخاب کرده و در سریع ترین زمان ممکن درب منزل یا محل کارتان تحویل بگیرید.

مرکز فروش صنایع دستی میناکاری هنرلوکس این آمادگی را دارد تا در جهت تامین درخواست خرید تعداد بالای محصولات هدایا تبلیغاتی، کادویی و غیر کادویی توسط سازمانها و شرکت های بزرگ با تخفیف ویژه همکاری به عمل آورد. سازمان های محترم که قصد خرید حجمی و عمده محصولات گروه میناکاری از جمله تندیس های میناکاری و قاب بشقاب و تابلو های مینا کاری را دارند می توانند با شماره تلفن 33206868-031 و یا 09138888250 تماس گرفته و از شرایط خرید محصول مورد نظر خود مطلع شوند.

فروشگاه آنلاین ظروف میناکاری اصفهان

در انتخاب صنایع دستی و محصولات زینتی دکوراسیون منزل، چيدن لوازم خانه و انتخاب سبك زندگی، هميشه وجود يك دوست و همراه خوش سليقه كه با پيشنهادهای جذابش به ما ياری برساند غنيمت است. هنرلوکس، همان دوست خوش سليقه شماست تا با خیال راحت محصول دکوری میناکاری خود را انتخاب نمایید و با برسی کامل آن را به صورت اینترنتی و آنلاین سفارش دهید.
خرید انواع ظروف صنایع دستی میناکاری اصفهان شامل گلدان، بشقاب، قاب پک های هدیه میناکاری با ارزانترین قیمت دارای لیست قیمت محصولات میناکاری مشخص به همراه ارسال به سراسر ایران به صورت تکی و عمده

مشاوره رایگان در تلگرام و واتساپ به شماره همراه 09138888250

یک نکته بسیار جالب در مورد خرید میناکاری این است که این کلیه ظروف و محصولات میناکاری به همین نام ولی باکیفت بسیار پایین در بازار فروخته می شود.
کیفیت میناکاری اصفهان آنقدر بالا هست که هنر میناکاری را طی سالیان گذشته بیشتر به نام میناکاری اصفهان می شناسند و بیشتر فرشندگان جهت خرید محصولات میناکاری روی مس به گارگاه های شهر اصفهان مراجعه می نمایند . به گونه ای که در چند سال گذشته حتی در کشور های خارجی از جمله چین و ترکیه نیز مشغول به تولید ظروف میناکاری نموده اند ولی این کجا و آن کجا ، که باید گفت صنایع دستی اصفهان دارای کیفیتی بسیار بهتر نسبت به بسیاری از نمونه های خارجی می باشد. بنابراین در خرید خود به نکاتی که اشاره شد حتما دقت کنید.

طبیعی است که بسیاری از ما که پس از راه‌اندازی کسب و کارمان به فکر تبلیغات و رشد کسب و کار و برندسازی بیوفتیم و باز هم طبیعی است که به دنبال بهترین هدیه و با قیمت یکی از اصلی‌ترین وظایف مسئولان خرید و مدیران کسب و کارها می باشد اما همه اینها به یک منظور صورت می‌گیرد بردسازی و به همین دلیل بر روی کلیه محصولات میناکاری تبلیغاتی و صنایع دستی اصفهان میتوان لوگو و متن و شعار دلخواه تبلییغاتی خود را درج نمایید.

برای انتخاب نوع محصول و انتخاب هدیه تبلیغاتی مهم می باشد که مخاطب هدف شما چه کسی است؟ بسیاری از مواقع، کسب‌وکارها و برندها بدون شناخت مخاطب و توجه به او، هدیه تبلیغاتی انتخاب می‌کنند. محصولات میناکاری دارای تنوع بسیار زیادی می باشد و برای تمام سلیقه ها و مخاطب ها دارای محصول می باشد از تندیس های متنوع میناکاری در طرح ها و مدل های مختلف گرفته تا ست های بشقاب و گلدان میناکاری در جعبه های لوکس، خرید هدیه تبلیغاتی میناکاری شما را آسوده کرده است.

خرید اینترنتی ظروف میناکاری اصفهان روی مس از زیباترین محصولات تزئینی منزل و اداره جات شما می باشد و به دلیل جنس مسی بودن زیر ساخت این محصولات و روکش لعابی آن ضد خش می باشد می باشد ولی باید دقت نمایید که ظروف میناکاری شده با ضربه شدید آسیب می بیند و حالت پریدگی پیدا میکند به گونه ای که روکش لعابی آن کنده شده و نقاشی مینای آن ناقص می شود به همین جهت استفاده از مصولات میناکاری در قاب و تابلو پیشنهاد می باشد که باعث افزایش عمر و زیبایی بیشتر نسبت به بشقاب و یا گلدان تنها می باشد. قاب بشقاب های میناکاری را میتوانید در دسته بندی میناکاری قیمت فروشگاه صنایع دستی سایت هنرلوکس مشاهده و برسی و خرید نمایید همچنین با ارسال پیام در تلگرام و واتساب میتواندید نقاشی و طرح های مختلف این دسته محصولات میناکاری را مشاهده نمایید.

چرا خرید میناکاری از هنرلوکس؟

  • ارزیابی دقیق محصولات صنایع دستی
  • تضمین اصالت محصول
  • پشتیبانی تضمین شده
  • کلیه محصولات دارای شناسنامه هنری و امضای استاد کار می باشد
  • امکان سفارشی سازی کلیه محصولات
  • ارزیابی و نظارت پیوسته بر عملکرد تولید کنندگان

برای  خرید اینترنتی ظروف میناکاری اصفهان یا در کل خرید از مارکت صنایع دستی هنرلوکس تنها کاری که باید انجام دهید این است در قسمت فروشگاهی سایت و با مراجعه به هریک از بخش‌های مارکت یا جستجوی محصول موردنظر، با کلیک روی لینک خرید محصول آن محصول را به سبد خرید خود اضافه کرده و پس از طی مراحل دریافت اطلاعات شخص دریافت کننده و پرداخت الکترونیکی مبلغ محصولات خریداری شده به همراه هشت هزار تومان مبلغ حمل و نقل  که این هزینه نیمی از هزینه ارسال می باشد و مابقی هزینه توسط فروشگاه هنرلوکس پیداخت می گردد، پس از ثبت شفارش نهایی شما محصولات شما با هماهنگی مرکز پشتیبانی از طریق پست و شرکت های بابری مطمئن برای شما ارسال می گردد.

شهر اصفهان به عنوان قطب صنایع دستی ایران توانسته بازار تولید و فروش بیشتر محصولات هنری را زنده نگه دارد. که این رشد بزرگ شهر اصفهان به دلیل پشتیبانی مردم ایران بوده است. و همچنین با حمایت از کالای ایرانی و خرید محصولات با کیفیت هنری علاوه بر رشد بهتر اقتصادی می تواند زمینه ساز اشتغال برای جوانان ایرانی گردد. مرکز تولید محتوا هنرلوکس با ارائه بهترین مطالب و عکس ها امید است گامی حرفه ای در ضمینه معرفی و آسان سازی سفارش یک محصول صنایع دستی برای هموطنان عزیز ایرانی در سراسر کشور و حتی ایرانیان مقیم کشور های خارجی را فراهم نموده باشد.

Rate this post

1 دیدگاه برای “خرید اینترنتی ظروف میناکاری اصفهان

  1. اشتراک‌ها: لیست قیمت میناکاری - صنایع دستی هنرلوکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *