چرا خرید از هنرلوکس

چرا از فروشگاه اینترنتی هنرلوکس خرید کنیم؟

در پاسخ به سوال چرا خرید از هنرلوکس ؟، باید بگوییم زیرا این مجوعه دارای مجوز فعالیت از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت و دارای نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره می باشد. دلایل دیگر در ادامه این مطلب بیان می شود.

✅دارا بودن از پروتکل HTTPS و یا SSL معتبر بر روی سایت که تمام مسائل امنیتی را برای کاربران ایمن و محافظت می کند.
دارای گواهی ثبت از مرکز توسعه و فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد. عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی می باشد.

جنس فروخته شده پس گرفته می شود

بسته بندی مطمئن کلیه محموله های ارسالی ، و بر عهده گرفتن هرگونه شکستگی و مفقودی و … محصول در هنگام ارسال که بر عهده فروشگاه هنرلوکس می باشد.

دارای یک دفتر مجزا و یک انبار جهت نگهداری محصولات و ارسال سفارشات مربوط به سفارشات داخلی و خارجی که آدرس آن اصفهان، میدان جمهوری اسلامی، خیابان امام خمینی، بعد از پمپ بنزین امیر کبیر و آدرس انبار و اصفهان میدان جمهوری اسلامی خیابان فروغی (حضور با هماهنگی قبلی) و یک فروشگاه در میدان نقش جهان اصفهان
دارای مجوز “نشر دیجیتال مبتنی بر حامل ” و “نشر دیجیتال برخط” از مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال (سرآمد) وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد. ارسال رایگان یا اقتصادی (قیمت بسیار پایین) و با تخفیف
حضور در قلب بازار صنایع دستی اصفهان و دسترسی به تمامی کالاهای اصل و شناسنامه دار تولید کننده مستقیم بیش از 500 تنوع کالای هنری دست ساز
دارای نمایندگی رسمی از بسیاری از برندها و تولید کنندگان معتبر کشوری می باشد. در بسیاری از رسانه ها و خبرگزاری های معتبر به عنوان فروشگاه اینترنتی معتبر معرفی شده است.
قیمت مناسب و کاملا رقابتی ظروف میناکاری ، ملیله کاری روی مس . قیمت های تابلو های قلمزنی و انواع ظروف مس و فیروزه امکان چانه زنی !!! قیمت مد نظر خود را برای هر کالایی با ارسال پیامک به هنرلوکس ارسال میکنید تا در صورت امکان با قیمت خودتان کالا به دستتان برسد لازم بذکر است این قابلیت در بین فروشگاه های اینترنتی برای اولین بار در هنرلوکس پیاده سازی شده است.
خرید اینترنتی از فروشگاه اینترنتی هنرلوکس صرفه جویی در زمان و خرید با قیمت مطمئن می باشد.

پرداخت امن و مطمئن و امکان پرداخت با چند روش با داشتن کارت های عضو شتاب در فروشگاه اینترنتی.
امکان مشاوره تلفنی رایگان قبل از خرید. ارائه آخرین و به روز ترین محصولات اورجینال و اصل.
حفظ حریم خصوصی مشتریان فروشگاه اینترنتی. فروشگاه اینترنتی هنرلوکس به هیچ وجه اطلاعات مانند شماره تلفن ها ایمیل ها و دیگر اطلاعات مشتریان خود را در اختیار دیگران قرار نخواهد داد.

ارسال کارت یا کوپن های تخفیف به مشتریان و ارسال خبرنامه برای مشتریان برای اطلاع رسانی از تخفیف های ویژه در هنرلوکس
امکان درج نظر مشتریان و اطلاع از نظر دیگر خریداران اینترنتی. نمایش تصاویر و عکس محصولات برای درک درست و دقیق از محصول.
برجسته ترین مزایای خرید از فروشگاه هنرلوکس قیمت های مناسب و رقابتی این فروشگاه آنلاین صنایع دستی می باشد که شامل محصولات برند اصل و شناسنامه دار می باشد.

قابلیت سفارش از خارج از کشور و تحویل درب منزل از فروشگاههای اینترنتی خارجی مانند آمازون و ایبی را نیز برای شما مهیا کرده است.

5/5 - (1 امتیاز)

1 دیدگاه برای “چرا خرید از هنرلوکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *