هدایای تبلیغاتی چهارمحال و بختیاری

هدایای تبلیغاتی چهارمحال و بختیاری

فروش هدایای تبلیغاتی در چهارمحال و بختیاری

انواع هدایای تبلیغاتی چهارمحال و بختیاری در این استان چاپ شده و به فروش می رسد. منظور از چاپ این است که در صورت تمایل شما، لوگو یا برند شما روی محصول درج می شود تا معرف کسب و کار و فعالیت شما باشد. برای مثال اگر می خواهید از هدایای تبلیغاتی ارزان چهارمحال و بختیاری استفاده کنید لوگوی شما می تواند روی لیوان، روی تندیس ، یا روی محصولات دیگر چاپ شود و اگر به دنبال هدایای تبلیغاتی لوکس و خاص هستید این برند می تواند روی یک قسمت جداگانه حک شده و به محصول اضافه شود.

چاپ هدایای تبلیغاتی در استان چهارمحال و بختیاری

ابتدا باید یک هدیه را از بین هدیه های تبلیغاتی انتخاب کنید تا بعد از آن به فکر چاپ بیفتیم. به همین دلیل ابتدا چند مورد از رایج ترین هدایای تبلیغاتی را به شما معرفی می کنیم.

سفارش تندیس تبلیغاتی در چهارمحال و بختیاری

تندیس ها انواع مختلفی دارند، بهترین و زیباترین نوع تندیس تبلیغاتی نوع میناکاری، مس و پرداز یا نوع فیروزه کوبی آن است. البته نوع فیروزه کوبی بسیار نفیس است و نوع میناکاری قیمت مناسبی دارد.

تندیس تبلیغاتی در چهارمحال و بختیاری
تندیس تبلیغاتی میناکاری در چهارمحال و بختیاری

سایر تندیس ها مانند تندیس فیروزه کوبی و تندیس مس و پرداز نیز برای تبلیغات استفاده می شوند و معمولا به مشتریان خاص اهدا می شوند. مشتریانی که همیشه از شما خرید دارند و معمولا میزان خرید آن ها عمده است بهتر است این هدیه را دریافت کنند.

تندیس تبلیغاتی گلدان مس و پرداز
تندیس تبلیغاتی گلدان مس و پرداز خاص

تندیس گلدان فیروزه کوبی
تندیس گلدان فیروزه کوبی هدایای تبلیغاتی چهارمحال و بختیاری

همه ی تندیس های فوق محلی برای درج لوگو و برند شما دارند.

اگر شما صاحب یک مجموعه ی خاص هستید و قرار است به فرد خاصی که با شما قرارداد مهمی بسته است هدیه تبلیغاتی بدهید باز موراد دیگری وجود دارند که آن ها را در ادامه به شما معرفی می کنیم.

خرید بشقاب میناکاری در چهارمحال و بختیاری

اگر بشقاب میناکاری را به عنوان هدیه تبلیغاتی برند خود انتخاب کردید می توانید سفارش دهید تا لوگوی شما پشت خود محصول چاپ شود یا به صورت جداگانه روی یک کارت چاپ شده و روی محصول قرار بگیرد. این بستگی به نظر و ایده ی شما دارد. بشقاب های میناکاری به سه شکل ارائه می شوند :

  • بشقاب میناکاری
  • قاب بشقاب میناکاری
  • بشقاب میناکاری با جعبه

که هر سه مورد فوق را برای هدیه تبلیغاتی سفارش می دهند.

بشقاب میناکاری هدیه تبلیغاتی چهارمحال و بختیاری
بشقاب میناکاری هدیه تبلیغاتی چهارمحال و بختیاری

همچنین سایر بشقاب های صنایع دستی نیز هدیه های تبلیغاتی مناسبی هستند که قیمت آن ها کمی از بشقاب میناکاری بیشتر است و این بستگی به اهداف و سلیقه و تصمیم شما دارد. شاید بخواهید برای افراد محدودتری هدیه خاص بخرید یا اصلا بخواهید به مدیر یا رئیس خود یک هدیه ی متفاوت بدهید. در این صورت بشقاب های مس و خاتم، مس و پرداز یا فیروزه کوبی می توانند موارد مناسبی باشند.

بشقاب مس و خاتم شبکه بری بزرگ
بشقاب مس و خاتم شبکه بری بزرگ هنرلوکس

بشقاب مس و پرداز شبکه بری 45 سانتی
بشقاب مس و پرداز شبکه بری 45 سانتی هنرلوکس

بشقاب بزرگ فیروزه کوبی شبکه بری
بشقاب بزرگ فیروزه کوبی شبکه بری هنرلوکس

 

گزینه های زیادی به عنوان هدایای تبلیغاتی صنایع دستی در استان چهرمحال و بختیاری و سایر استان ها و شهرها وجود دارد. همچنین اگر شما به دنبال هدایای تبلیغاتی بروجن ، فرخ شهر یا لردگان هستید نیز مواردی که در این مقاله مشاده کردید همگی موارد مناسبی برای رفع نیاز شما هستند.

هدایای تبلیغاتی چوبی چهارمحال و بختیاری

محصولات چوبی مانند محصولات خاتم کاری موارد زیادی دارند که قیمت مناسب و کیفیت بالایی دارد و لوگوی شما نیز به راحتی در محصول درج می شود. مواردی مانند قلمدان، جعبه جواهرات، شکلات خوری، جعبه جواهرات ، ست اداری و موارد زیاد دیگری که در سایت صنایع دستی قابل مشاهده می باشند.

هدایای تبلیغاتی چوبی چهارمحال و بختیاری
هدایای تبلیغاتی چوبی چهارمحال و بختیاری

در مقاله ی حاضر سعی شد تا بعضی از پرکاربردترین هدایای تبلیغاتی خاص و لوکس را معرفی کنیم اما برای آشنایی بیشتر با محصولات صنایع دستی می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

 

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *